optage samtale uden bip hvert ?
Fra : Briank

Dato : 10-04-07 13:01

Hej

Jeg har en sony ericsson w810i - når jeg optager en samtale mellem mig selv
og anden part, så kommer der et bip hvert 30 sekund.

1. kan man gøre sådan at der ikke kommer noget bip?

2. findes der en telefon der optager samtaler uden bip?

mvh
brian

Fra : Ralph Køster

Dato : 11-04-07 13:46

Min Nokia 6230i optager op til en time på memorykort uden at give nogle bip
fra sig.

Ralph.

Fra : Carsten Riis

Dato : 11-04-07 14:23

Ralph Køster skrev den 11-04-2007 14:45:
> Min Nokia 6230i optager op til en time på memorykort uden at give nogle bip
> fra sig.

men ikke i en telefonsamtale

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Brian K

Dato : 11-04-07 21:43

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse

> men ikke i en telefonsamtale

Korrekt

Fra : Ralph Køster

Dato : 12-04-07 23:09

men det stod der heller ikke at det var.

Det kunne lige så godt være at han mente som diktafon....

Fra : Brian K

Dato : 14-04-07 00:08

"Ralph Køster" <No-Em@il-To-see.dk> skrev i en meddelelse
> men det stod der heller ikke at det var.
>
> Det kunne lige så godt være at han mente som diktafon....

Ja... men logiken...... det er sørme ret indlysende at når man taler om
"telefon + samtale" så er der tale om en samtale i en telefon.

Fra : Carsten Riis

Dato : 14-04-07 12:00

Brian K skrev den 14-04-2007 01:08:
> "Ralph Køster" <No-Em@il-To-see.dk> skrev i en meddelelse

> Ja... men logiken...... det er sørme ret indlysende at når man taler om
> "telefon + samtale" så er der tale om en samtale i en telefon.

Din konklusion er rigtig, men din logik/argumentation halter netop
fordi der er tale om, at telefonen har en dikatfonfunktion.

Bippet forekommer kun ved telefonsamtaler og ikke ved diktafonbrug og
derfor er det logisk, at der er tale om telefonsamtaler.

Fra : Brian K

Dato : 15-04-07 02:04

> Din konklusion er rigtig, men din logik/argumentation halter netop fordi
> der er tale om, at telefonen har en dikatfonfunktion.

Jeg er uenig.... på INTET tidspunkt nævner jeg noget om diktat - hvorimod
jeg nævner både optage - telefon - samtale = nem konklution

> Bippet forekommer kun ved telefonsamtaler og ikke ved diktafonbrug og
> derfor er det logisk, at der er tale om telefonsamtaler.

bare vi er enige om at det burde være indlysende hvad jeg mente,
så.............

Fra : Carsten Riis

Dato : 15-04-07 09:46

Brian K skrev den 15-04-2007 03:04:

> Jeg er uenig.... på INTET tidspunkt nævner jeg noget om diktat - hvorimod
> jeg nævner både optage - telefon - samtale = nem konklution

jamen, så læs lige hvad du skriver:

---------
Jeg har en sony ericsson w810i - når jeg optager en samtale mellem mig selv
og anden part, så kommer der et bip hvert 30 sekund.
---------

w810i har mulighed for at optage samtaler mellem to parter både ved
diktafon og telefonsamtale.

Ud fra optage - telefon - samtale kan man ikke konkludere, at det
er telefonsamtale du taler om. Det er først når du skriver noget om
bippet, at det bliver forståelig, HVIS man ved noget om begge
mobilmodeller og kender til bippet i forvejen.

Så nej, det er ikke hverken Logisk, en nem konklusion eller indlysende
for andre.

> bare vi er enige om at det burde være indlysende hvad jeg mente,

Hvis det var så indlysende, så ville Ralph ikke har fortalt dig om, at
6230i kunne klare det uden bip.

Indlysende er det så bare ikke. Det er det kun, når man læser mellem
linjerne. Logisk er det ikke, men forståelig.