Mobil, stol på min Java-midlet!
Fra : Niels Andersen

Dato : 08-04-07 11:26

Det er jo fint at man kan skrive Java-programmer til næsten alle mobiler
efterhånden.
Det er også fint at mobilen ikke bare uden videre stoler på ethvert program.

Mit problem er, at min egen telefon ikke stoler på mine egne programmer.
De skal først signeres, og den mulighed koster mange tusind kroner om året.

Hvilke mobiler kan man forklare, at den skal stole på et program (fx.
give fuld adgang til filsystemet), selv om det ikke er signeret på en
dyr måde? Findes det overhovedet i dag?

--
Mvh.

Niels Andersen