CBB / Sonofon netværksproblemer?
Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 05-04-07 12:18

Hej,

Siger subj. jer noget for dags dato?

Min telefon smider signalet, får det igen, og de første 5-10 sekunder efter
den har fået signal igen kan man godt modtage/sende beskeder, men derefter
(selvom den påstår der er signal) kan man ikke sende... Så går der ca. 1
minut, så smider den signalet endnu engang, og så kører det ellers forfra og
forfra.

Ved godt min Nokia N73 kan være problemet, men det er altså opstået natten
over, så vil ikke rigtig tro på den er gået i stykker af bare at ligge til
ladning.

Troels

Fra : Frank R.

Dato : 05-04-07 20:36

On Thu, 5 Apr 2007 13:17:45 +0200, "Troels Plougmann-Olsen"
<hvis.du.whiner.over.min.mail.er.du.et.tudefjaes@WHINEHEAD> wrote:

>Hej,
>
>Siger subj. jer noget for dags dato?

Nu skriver du ikke noget om hvor du bor, men der er / har været
problemer med 3G nettet hos Sonofon i dag.

http://www.sonofon.dk/asp/driftsinformation.shtml?Area=Privat

Har ikke selv haft problemer, men min tlf er også en ren 2G telefon.

--
Hilsen
Frank