Hvad koster indvandringen Danmark i kroner~
Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 14-04-07 01:08

I et hypotetisk scenario, hvor det antages, at indvandrere og
efterkommere øjeblikkeligt opnår samme økonomiske adfærd som danskere,
vil de offentlige finanser blive forbedret med 29,2 mia. kr. i 2006.

Mvh. Niels Bruun.

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 14-04-07 09:51

<Niels_Bruun@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> I et hypotetisk scenario, hvor det antages, at indvandrere og
> efterkommere øjeblikkeligt opnår samme økonomiske adfærd som danskere,
> vil de offentlige finanser blive forbedret med 29,2 mia. kr. i 2006.

Den fremmede koster ca 40 mia kr om året.

Fra : Ralph

Dato : 14-04-07 09:59

"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i en
meddelelse
> Den fremmede koster ca 40 mia kr om året.

Ja, sikkert og een af dine meningsfæller siger at der er 1,6 mill. fremmede
i landet, med et par hundrede tusinde arbejdsløse må det jo betyde at der er
mindst 1.4 mill. af dem der arbejde (forudsat ALLE de arbejdsløse er
fremmede - men det er de jo sikkert i din verden)

--
Ralph

Fra : N_B_DK

Dato : 14-04-07 10:07

In news:46209808$0$188$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Ralph <rwr@post6.tele.dk> typed:

> Ja, sikkert og een af dine meningsfæller siger at der er 1,6 mill.

Hvor har du læst 1.6 million ?

--
MVH. N_B_DK
Hvis du også er utilfreds med dansk tale på discovery.

Fra : Kim2000

Dato : 14-04-07 10:04

"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i en
meddelelse news:HLydnZQ5mvg_CL3bnZ2dnUVZ8sydnZ2d@giganews.com...
> <Niels_Bruun@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Den fremmede koster ca 40 mia kr om året.

Puhha. Den fremmede!

Så synes jeg da vi skal den ene fremmede ud af landet, hvis han er så dyr
Gad vide hvad de andre 300.000 så koster

Fra : Notion

Dato : 15-04-07 09:44

> [...]
> <Niels_Bruun@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Den fremmede koster ca 40 mia kr om året.

Prøv at undersøge hvad det koster at uddanne en Dansk person fra 0 år til 25
år. Hvornår begynder der at komme indtægter ? Har du så lavet sammen
beregning på en, som kun behøver 1 år uddannelse og derefter er parat, til
at indtræde på arbejdsmarkedet. Kan du se lyset.

Fra : N_B_DK

Dato : 15-04-07 11:19

"Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message
> Kan du se lyset.

Kan du ? måske du skulle kravle op af dit hul ?

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : Notion

Dato : 15-04-07 11:47

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message
>
> Kan du ? måske du skulle kravle op af dit hul ?

Jeg står her til fuld sku for dig, du skal bare spørge så hjælper jeg dig ud
af din uviden.

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 14-04-07 11:31

On 14 Apr., 10:50, "-=* DANELAW *=-"
<jegerdumoggrimogharingenven...@topbanana.dk> wrote:

> Den fremmede koster ca 40 mia kr om året.

Hvorfra har du den oplysning ?

Mvh. Niels Bruun.

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 15-04-07 04:28

> Hvorfra har du den oplysning ?

Det var den sidste opgørelse.

Men det er kun den halve sandhed, da der også er indtægter.

Fra : Al-Khilafah

Dato : 14-04-07 16:26

Niels_Bruun@yahoo.dk:

>I et hypotetisk scenario, hvor det antages, at indvandrere og
>efterkommere øjeblikkeligt opnår samme økonomiske adfærd som danskere,
>vil de offentlige finanser blive forbedret med 29,2 mia. kr. i 2006.

Og derfor er det bydende nødvendigt at virksomheder dropper
fremmedangsten, og begynder at ansætte indvandrere på lige fod
med danskere

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 14-04-07 19:47

On 14 Apr., 17:26, Al-Khilafah <inva...@invalid.invalid> wrote:
> Niels_Br...@yahoo.dk:

> Og derfor er det bydende nødvendigt at virksomheder dropper
> fremmedangsten, og begynder at ansætte indvandrere på lige fod
> med danskere

Jeg kan da kun tilslutte mig, at indvandrere skal ansættes på lige
vilkår som etniske danskere.

Men jeg er ikke sikker på, at problemet skyldes fremmedangst -
Som du selv spørger, så ofte - kan du bevise din påstand ?

Mvh. Niels Bruun.

Fra : Al-Khilafah

Dato : 14-04-07 20:08

Niels_Bruun@yahoo.dk:

>Men jeg er ikke sikker på, at problemet skyldes fremmedangst -
>Som du selv spørger, så ofte - kan du bevise din påstand ?

Muslimer bliver dagligt udstillet i medierne, hvilket nok grunder
til modstriden blandt de indfødte

Fra : N_B_DK

Dato : 14-04-07 20:26

"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

> Muslimer bliver dagligt udstillet i medierne,

Ja for de gentagende voldshandlinger de udfører.

> hvilket nok grunder til modstriden blandt de indfødte

Før eller siden lærer I vel at man ikke skal bide den hånd der fodrer en.

Fra : @

Dato : 14-04-07 20:50

On 14 Apr 2007 19:08:12 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Niels_Bruun@yahoo.dk:

>Muslimer bliver dagligt udstillet i medierne, hvilket nok grunder
>til modstriden blandt de indfødte

gad vide hvorfor?

men de kunne jo prøve at opføre sig som mennesker,
så blev de sikkert ikke udstillet for deres dyriske og svinske adfærd

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Anders M

Dato : 14-04-07 22:01

"@" <1@invalid.net> wrote in message
> men de kunne jo prøve at opføre sig som mennesker,
> så blev de sikkert ikke udstillet for deres dyriske og svinske adfærd

Så alle muslimer har en dyrisk og svinsk adfærd?
Det er vel det, du skriver...

Fra : N_B_DK

Dato : 14-04-07 22:31

"Anders M" <a.mogensen@FJERN_DET_MED_STORTemail.dk> wrote in message

> Så alle muslimer har en dyrisk og svinsk adfærd?
> Det er vel det, du skriver...

Well man ser jo ikke mange muslimer gøre noget aktivt for at for stoppet den
negative omtale, de kunne starte med at holde styr på deres unger, men ikke
engang det magter de.

Fra : @

Dato : 15-04-07 13:07

On Sat, 14 Apr 2007 23:00:59 +0200, "Anders M"
<a.mogensen@FJERN_DET_MED_STORTemail.dk> wrote:

>"@" <1@invalid.net> wrote in message
>
>Så alle muslimer har en dyrisk og svinsk adfærd?
>Det er vel det, du skriver...

verdenshistorien viser at det er tilfældet

Fra : Al-Khilafah

Dato : 15-04-07 11:17

@ <1@invalid.net>:

>men de kunne jo prøve at opføre sig som mennesker,
>så blev de sikkert ikke udstillet for deres dyriske og svinske adfærd

I realiteten opfører muslimer sig netop ikke svinsk, hvilket det
til tider fremgår af de højreorienterede medier

Fra : N_B_DK

Dato : 15-04-07 11:32

> I realiteten opfører muslimer sig netop ikke svinsk, hvilket det
> til tider fremgår af de højreorienterede medier

Næ gruppevoldtægter, voldelige overfald, drabsforsøg osv, det er da ikke
svinsk, det er helt ok ikke ?

Fra : Al-Khilafah

Dato : 15-04-07 12:04

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com>:
>"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

>Næ gruppevoldtægter, voldelige overfald, drabsforsøg osv, det er da ikke
>svinsk, det er helt ok ikke ?

Taler du om danskerenes vold?

Fra : N_B_DK

Dato : 15-04-07 13:21

> Taler du om danskerenes vold?

Suk.

Fra : Bo Warming

Dato : 15-04-07 02:28

> [...]
> med danskere

Jeg kan da kun tilslutte mig, at indvandrere skal ansættes på lige

BW: Selvfølgelig afgør arbejdsgiveren det, og er han utryg ved fremmede så
har han nok grunde til det - og at staten blander sig svarer til at bestemme
hvem du skal gifte dig med.

Men jeg er ikke sikker på, at problemet skyldes fremmedangst -
Som du selv spørger, så ofte - kan du bevise din påstand ?

BW: Fremmedangst = SUND FORNUFT. Respekter ejendomsret og chefen LEDER OG
FORDELER ARBEJDET

Perkere der har overtaget territoriet fra Ungeren truede mig idag med tæsk
og at kalifatet snart tager over.

Intet havde jeg gjort der kunne provokere - jeg var fem meter inde ad min
havegang og sagde intet.
Mit plankeværk er især om BZ og nøgenhed og der står ikke ISLAM ER UDANSK
for tiden
Men en stor jødestjerne er at se på mit tag og "Israel forever" står der på
vægavisen ved fortovet.

At jeg løb ind i mit hus, tager de nok som triumf.

Alle muslimer er som dem - nogle skjuler det - taquia.

Fra : Al-Khilafah

Dato : 15-04-07 11:28

Bo Warming <bwng@bwng.dk>:

> [...]
>og at kalifatet snart tager over.
>Intet havde jeg gjort der kunne provokere - jeg var fem meter inde ad min

Sande muslimer truer ikke med vold. De var vel de utilpassede og
marginaliserede unge, som bliver holdt uden for arbejdsmarkedet
og undergendt i uddannelsessystemet, og som dagligt må tåle
forhånelse fra danskerne

>At jeg l?b ind i mit hus, tager de nok som triumf.

Det viser måske bare, at du ikke er så kry, når du står ansigt
til ansigt med muslimsk mænd, som jo ofte er modige i kamp og har
gået til kampsport

Fra : N_B_DK

Dato : 15-04-07 11:33

> Det viser måske bare, at du ikke er så kry, når du står ansigt
> til ansigt med muslimsk mænd, som jo ofte er modige i kamp og har
> gået til kampsport

At tøre være 10 mod en, er ikke modigt, det er kujonagtigt.

Fra : Al-Khilafah

Dato : 15-04-07 12:05

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com>:
>"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

>At tøre være 10 mod en, er ikke modigt, det er kujonagtigt.

Mener du 3% muslimer mod 97% ikke-muslimer, som der jo er i
Danmark?

Fra : N_B_DK

Dato : 15-04-07 13:22

> Mener du 3% muslimer mod 97% ikke-muslimer, som der jo er i
> Danmark?

Nej jeg mener præcis det jeg skrev, var det for svært at forstå ?

Fra : Al-Khilafah

Dato : 15-04-07 19:10

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com>:
>"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

>Nej jeg mener præcis det jeg skrev, var det for svært at forstå ?

Hvorfor klipper du kontekst væk?

Fra : N_B_DK

Dato : 15-04-07 19:54

> Hvorfor klipper du kontekst væk?

Hvorfor læser du ikke bare det jeg skrev og forholder dig til det ?

Fra : Al-Khilafah

Dato : 15-04-07 20:05

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com>:
>"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

>Hvorfor læser du ikke bare det jeg skrev og forholder dig til det ?

Jeg kan ikke huske det

Fra : N_B_DK

Dato : 15-04-07 20:15

> Jeg kan ikke huske det

News:5a09d285806926c88e7c4c2bd66195ae@spamme-dyndns.dk læs det, forstå det,
forhold dig til det.

Fra : Al-Khilafah

Dato : 15-04-07 20:27

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com>:
>"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

>News:5a09d285806926c88e7c4c2bd66195ae@spamme-dyndns.dk læs det, forstå det,
>forhold dig til det.

ID ikke eksiterende

Fra : Alucard

Dato : 15-04-07 21:56

On 15 Apr 2007 19:27:18 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>ID ikke eksiterende

Løgn igen... Det er et indlæg fra N_B_DK 15-04-2007 12:32....

Fra : @

Dato : 15-04-07 19:32

On 15 Apr 2007 11:05:12 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Mener du 3% muslimer mod 97% ikke-muslimer, som der jo er i
>Danmark?

næ der tales om muhamedanske hyænebander som overfalder enkeltpersoner

Fra : Al-Khilafah

Dato : 15-04-07 20:01

@ <1@invalid.net>:

>næ der tales om muhamedanske hyænebander som overfalder enkeltpersoner

Oftest er danskerne i overtal, da disse findes i højere
konsentration her i landet, desuden er politiet næsten altid på
danskernes side, og derfor vil vi faktisk se, at det er
MUSLIMERNE, som oftest er i undertal

Fra : N_B_DK

Dato : 15-04-07 20:10

> Oftest er danskerne i overtal, da disse findes i højere
> konsentration her i landet, desuden er politiet næsten altid på
> danskernes side, og derfor vil vi faktisk se, at det er
> MUSLIMERNE, som oftest er i undertal

Så skal I da være glade for i er i overtal når det kommer til kriminalitet,
det er jo også noget at være stolt af ikke ?

Fra : @

Dato : 15-04-07 20:47

On 15 Apr 2007 19:01:24 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Oftest er danskerne i overtal,

en person som overfaldes af en bande!!!

hvordan kan denne person være i overtal?

Fra : Al-Khilafah

Dato : 16-04-07 10:15

Fra : N_B_DK

Dato : 16-04-07 11:49

Fra : @

Dato : 16-04-07 11:57

Fra : Alucard

Dato : 16-04-07 14:04

wrote:

>da disse findes i højere
>konsentration her i landet, desuden er politiet næsten altid på
>danskernes side, og derfor vil vi faktisk se, at det er
>MUSLIMERNE, som oftest er i undertal

Politiet er på de lovlydiges side.... At det så oftest går ud over
kriminelle mislimer, er sgu da ikke politiets skyld.... Hvis alle
muslimer overholdt loven, så var det nok kriminelle indfødte danskere
der blev fanget...

Fra : @

Dato : 15-04-07 19:25

On 15 Apr 2007 10:27:57 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

> [...]
>marginaliserede unge, som bliver holdt uden for arbejdsmarkedet
>og undergendt i uddannelsessystemet, og som dagligt må tåle

igen en løgn fra en muhamedaner,

men det er vel kun hvad er forventeligt

Qur'an 9:5 "Fight and kill the disbelievers wherever you find them,
take them captive, harass them, lie in wait and ambush them using
every stratagem of war."

Qur'an 8:39 "Fight them until all opposition ends and all submit to
Allah."

Qur'an 8:39 "So fight them until there is no more Fitnah (disbelief
[non-Muslims]) and all submit to the religion of Allah alone (in the
whole world)."

Qur'an 9:14 "Fight them and Allah will punish them by your hands, lay
them low, and cover them with shame. He will help you over them."

Qur'an 9:29 "Fight those who do not believe until they all surrender,
paying the protective tax in submission."

Qur'an 8:59 "The infidels should not think that they can get away from
us. Prepare against them whatever arms and weaponry you can muster so
that you may terrorize them."

Qur'an 5:33 "The punishment for those who wage war against Allah and
His Prophet and make mischief in the land, is to murder them, crucify
them, or cut off a hand and foot on opposite sides...their doom is
dreadful. They will not escape the fire, suffering constantly."

Qur'an 9:5 "When the sacred forbidden months for fighting are past,
fight and kill the disbelievers wherever you find them, take them
captive, torture them, and lie in wait and ambush them using every
stratagem of war."

Fra : Martin

Dato : 14-04-07 20:07

On 14 Apr., 20:47, Niels_Br...@yahoo.dk wrote:

> Men jeg er ikke sikker på, at problemet skyldes fremmedangst -
> Som du selv spørger, så ofte - kan du bevise din påstand ?

Nej, der er nok mere reelle grunde i en tid som nu, hvor arbejdsgivere
ansætter næsten hvemsomhelst der kan en lille smule.

Er det ikke 16% der forlader den røde folkeskole som analfabeter?

Og det tal bliver svært at rette op med en stigende andel af lav-g-
faktor personer fra import og forplantning.
Den slags bliver det vanskeligt at finde noget til i et moderne
samfund, hvor simpelt arbejde er udliciteret til lavtlønslande.

Mvh
Martin

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 14-04-07 20:19

On 14 Apr., 21:08, Al-Khilafah <inva...@invalid.invalid> wrote:
> Niels_Br...@yahoo.dk:

> Muslimer bliver dagligt udstillet i medierne, hvilket nok grunder
> til modstriden blandt de indfødte

Du skriver " nok ".

Så dit bevis er " nok " en teori, indtil videre. Kan vi skrive det
sådan ?

Vi udstiller dagligt - hinanden, her i landet. Det er ikke
ualmindeligt i et demokratisk samfund med en fri presse.
Muslimer kommer i medierne, når de gør sig berettiget til - æren -
Ser du aldrig artikler, indlæg og dokumentarer om andet end muslimer i
Danmark ?

Mvh. Niels Bruun.

Fra : Al-Khilafah

Dato : 15-04-07 11:15

Niels_Bruun@yahoo.dk:

>Du skriver " nok ".

>Så dit bevis er " nok " en teori, indtil videre. Kan vi skrive det
>sådan ?

Det var jo derfor, jeg skrev "nok"

>Ser du aldrig artikler, indlæg og dokumentarer om andet end muslimer i
>Danmark ?

Jeg taler om det befolkningsmæssige proportionelle forhold

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 15-04-07 12:41

On 15 Apr., 12:15, Al-Khilafah <inva...@invalid.invalid> wrote:
> Niels_Br...@yahoo.dk:

> Det var jo derfor, jeg skrev "nok"

Formentlig -

At der er fremmedangst, må også være din sublektive vurdering.

> Jeg taler om det befolkningsmæssige proportionelle forhold-

HA har også været mere i medierne, end deres befolkningsmæssige
proportionelle antal berettiger dem til -
Riskjær ligeledes -

Gad vide hvorfor ?
Tror du, journalister og redaktioner udvælger deres stof efter det

Fra : Al-Khilafah

Dato : 15-04-07 19:08

Niels_Bruun@yahoo.dk:

>At der er fremmedangst, må også være din sublektive vurdering.

Ikke destomindre er det påfaldende, at arbejdsgivere tøver sådan
med at ansætte muslimer, selvom disse er velkvalificerede

>HA har også været mere i medierne, end deres befolkningsmæssige
>proportionelle antal berettiger dem til -

Det er fordi det er en røverbande

>Tror du, journalister og redaktioner udvælger deres stof efter det
>befolkningsmæssige proportionelle antal ?

Nej, men der er tale om en dårlig tendens, fordi
udbud/efterspørgsel siger chockværdi i muhammedanerangste sælger

Fra : N_B_DK

Dato : 15-04-07 19:53

> Det er fordi det er en røverbande

Præcis af samme grund kan du ikke slå op i en avis uden at læse om en
bestemt gruppe folk.

> Nej, men der er tale om en dårlig tendens, fordi
> udbud/efterspørgsel siger chockværdi i muhammedanerangste sælger

Ja for der er jo ingen reel fare vel ? er da sikker på de pårørende til den
dræbte sidste weekend vil være lodret uening med dig i det.

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 15-04-07 12:55

On 15 Apr., 10:44, "Notion" <n...@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:
> [...]
> beregning på en, som kun behøver 1 år uddannelse og derefter er parat, til
> at indtræde på arbejdsmarkedet. Kan du se lyset.

Men ligenu taler vi ikke om, hvad det koster at uddanne - danskere

Mvh. Niels Bruun.

Fra : Notion

Dato : 15-04-07 14:35

> [...]
> at indtræde på arbejdsmarkedet. Kan du se lyset.

>Men ligenu taler vi ikke om, hvad det koster at uddanne - danskere

Yes, men hvis du nu laver en ordentlig integration, så kan du score en god
gevinst økonomisk, at uddanne børn af indvandrefamilier på en bedre måde,
end der gøres PT. At fortælle dig basal viden er jo håbløst, men måske hvis
jeg kan få dig til at påbegynder en PGU, så kan du da får lidt
samfundsforståelse den vej, og lidt mere logik. Husk nu, at det koster
samfundet penge, fra første dag i en institutration.

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 15-04-07 12:57

On 15 Apr., 12:46, "Notion" <n...@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

> Jeg står her til fuld sku for dig, du skal bare spørge så hjælper jeg dig ud
> af din uviden.

Det hjælper ikke meget, at spørge dig.
Du kan hælde en bunke udokumenteret vrøvl ud. Meget mere ligger der
ikke i det

Mvh. Niels Bruun.

Fra : Notion

Dato : 15-04-07 14:31

> [...]
> af din uviden.

Det hjælper ikke meget, at spørge dig.
Du kan hælde en bunke udokumenteret vrøvl ud. Meget mere ligger der

Du er da en klovn er du ikke? de tal ligger offentligt ude, selv vores
minister har oplyst disse tal, så hvor meget dokumentation vil du have?
Derfor siger jeg jo, prøv at undersøge det, altså at det er langt mere
rentabel for samfundet, at iværksætte hurtigt indsats for disse asylansøger
og lade dem træde ind på arbejdsmarkedet, når der nu er mangel på hænder. Få
dig dog en uddannelse, så du ikke behøve at have så meget uvidne med dig. SÅ
hvor megt mere er der så ikke i det.

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 15-04-07 13:16

On 15 Apr., 03:27, "Bo Warming" <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
> Som du selv spørger, så ofte - kan du bevise din påstand ?
>
> BW: Fremmedangst = SUND FORNUFT. Respekter ejendomsret og chefen LEDER OG

Hvis indvandrere skal ansættes på lige vilkår som danskere, blander
staten sig vel næppe -

> [...]

> vægavisen ved fortovet.
>
> At jeg løb ind i mit hus, tager de nok som triumf.

Ja. Du skal navigere med omtanke -

> Alle muslimer er som dem - nogle skjuler det - taquia.

Taquia ?
Hvad betyder det -

Mvh. Niels Bruun.

Fra : Notion

Dato : 15-04-07 14:38

> [...]

> At jeg løb ind i mit hus, tager de nok som triumf.

Ja. Du skal navigere med omtanke -

> Alle muslimer er som dem - nogle skjuler det - taquia.

En lovlig løgn, den gode løgn om du vil, eller nødvendig løgn, altså samme
måde som en hvid løgn.

Fra : Al-Khilafah

Dato : 15-04-07 19:11

Niels_Bruun@yahoo.dk:

>Hvad betyder det -

At lyve for at fremme islams dominans, men det er en løgn
opfundet af muslimfjender som Bo Warming

Fra : N_B_DK

Dato : 15-04-07 19:56

> At lyve for at fremme islams dominans, men det er en løgn
> opfundet af muslimfjender som Bo Warming

Han er bare realist.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 15-04-07 20:00

On 15 Apr 2007 18:11:03 GMT, Al-Khilafah wrote:

> Niels_Bruun@yahoo.dk:

> At lyve for at fremme islams dominans, men det er en løgn
> opfundet af muslimfjender som Bo Warming

I så fald burde du vel ikke kende ordet...

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : @

Dato : 15-04-07 20:46

ROTFL

Fra : @

Dato : 15-04-07 20:26

On 15 Apr 2007 18:11:03 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Niels_Bruun@yahoo.dk:

>At lyve for at fremme islams dominans, men det er en løgn
>opfundet af muslimfjender som Bo Warming

nej og du lyver som sædvanlig

<<<<
http://www.balder.org/Popups/Taqiyah.php
Begrebet Taqija i islam
(Den lovlige løgn)
Informationsark om brugen af lovlig løgn overfor ikke-muslimer og
ikke-islamiske myndigheder:

Taqija er islams lovlige dispensation for at lyve overfor rettroende,
dvs. ikke-muslimer og myndigheder, kontorer, politi og domstole. Ideen
er at skabe forvirring, sløre sandheden og få modstandere til at
argumentere imod hinanden, således at islams sag fremmes og personens
ære reddes.
<<<<<<

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 16-04-07 00:11

On 15 Apr., 12:27, Al-Khilafah <inva...@invalid.invalid> wrote:

> [...]
> marginaliserede unge, som bliver holdt uden for arbejdsmarkedet
> og undergendt i uddannelsessystemet, og som dagligt må tåle

Jeg forstår ikke - hvad mener du med underkendt i
uddannelsessystemet ?

Og efterfølgende holdt ude fra arbejdsmarkedet ?

Pjat -

Mvh. Niels Bruun.

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 16-04-07 00:27

> [...]
> marginaliserede unge, som bliver holdt uden for arbejdsmarkedet
> og undergendt i uddannelsessystemet, og som dagligt må tåle

Hvilke forhånelser taler du om Al - Khilafah ?

Vedrørende din holdning at unge maginaliseres og underkendes i
uddannelsessystemet -

"Danske indvandrerbørn taler ikke dansk. I Holland taler de ikke
hollandsk. I Tyskland taler de ikke tysk. I Norge taler de ikke norsk.
I ..

Børn dumper på stribe, når deres sprog bliver screenet. Det viser et
resultat fra Århus. Kommunerne er overraskede over det høje tal.

Tre ud af fire af de 590 tosprogede børn i Århus, der starter i
børnehaveklassen efter sommerferien, vil have svært ved at fortælle,
hvad de har oplevet " danske " indvandrerbørn taler ikke dansk.

Jyllands-Posten uddyber:

Århus Kommune har vinteren igennem sprogtestet 590 tosprogede
skolestartere, og nye tal fra kommunen viser, at 420, svarende til 71
pct., har behov for sprogstøtte, og at 136 af disse skal henvises til
andre skoler end deres distriktsskoler.

Nyhedsavisen tilføjer:

en sprogscreening fra Albertslund viser, at kun 20 procent af 112
tosprogede børn taler godt nok dansk.

Ayaan Hirsi Ali om hollandske immigranter i The New York Times fra
februar i år:

Our Dutch Muslims hardly speak any, or take the trouble to speak
Dutch. The second generation that does seems to have learned only
insults and terrible words to throw at other people.

Fra Tyskland om at tale tysk fra Deutsche Welle i maj 2006. Pisa-
undersøgelsen var rystende dårlig for de tyske indvandrere:

German Chancellor Angela Merkel is planning to host a summit dedicated
to the topic at the end of June. Language programs, starting with
kindergarten, are expected to perform an important role in the new
government strategy.

Fra den norske avis fvn.no i marts i år:

Det er 1050 barn som er såkalt «minoritetsspråklige» i skolene i
Kristiansand. Av disse er 90 prosent så dårlige i norsk at de må ha
særskilt norskundervisning.

- Vi snakker ikke om små tall. Vi snakker om en stor elevgruppe der 30
prosent av dem faktisk er født i Norge. Da må vi spørre oss om hva som
har skjedd, sier Trond Blattmann (Ap).

Ja, du milde måne hvor vi undrer os. Hvad i alverden er der dog sket?
Hvordan kan det dog være gået til? Kan det monstro have noget at gøre
med, at koranen siger, man ikke må tale de vantros sprog mere end
højest nødvendigt?

Øvrig Kilde: TV2.

Her er et eksempel i form af et citat fra CNNs hjemmeside fra
programmet Anderson Cooper 360. Anderson interviewer journalisten,
Peter Bergen, som fortæller om sit møde med Osama Bin Laden, mange
muslimers store forbillede og selve indbegrebet af en islamist. Det er
jo nærmest ham, der har opfundet fænomenet.

Laden mener selv at handle ud fra koranen, hvorfra ideen om ikke at
tale de vantros sprog stammer. Bergen siger om Osama:

BERGEN: He didn't strike me as charismatic. You know, I don't speak in
Arabic. He was speaking in Arabic. I may have lost something. But he
didn't strike me as any kind of - I actually found him hard to read.
He didn't really have much of a personal affect. He was very low key,
and he didn't make much of a big impression, personally.

COOPER: Did he - did he answer questions directly? Or did he sort of
go off into, you know, soliloquy?

BERGEN: Well, a little bit of soliloquizing. But he also did
occasionally not for translation, so he clearly understands English
pretty well. But for ideological reasons, he wasn't going speak
English in the interview, because that's the language of the infidel.
And he wanted to stick to Arabic.

Kilde: http://transcripts.cnn.com/TRANSCRIPTS/0608/22/acd.01.html

Mvh. Niels Bruun.

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 16-04-07 00:34

On 15 Apr., 15:37, "Notion" <n...@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:
> [...]
> Hvad betyder det -
>
> En lovlig løgn, den gode løgn om du vil, eller nødvendig løgn, altså samme

En lovlig - løgn ?

Det er da endnu en joke -

Hvordan kan en løgn være god ?
Eller nødvendig ?

Mvh. Niels Bruun.

Fra : Notion

Dato : 16-04-07 20:10

> [...]
> Hvad betyder det -
>
> En lovlig løgn, den gode løgn om du vil, eller nødvendig løgn, altså samme

En lovlig - løgn ?

Det er da endnu en joke -

Hvordan kan en løgn være god ?
Eller nødvendig ?

Hmmm

En hvid løgn .. .Dansk ordbrug ..... er da som man kan sige en den gode løgn
...eller den nødvendige løgn ..

Samme ord er Taquia = en hvid løgn .. har du problemer med ordbrug som det
her.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 17-04-07 17:06

On Mon, 16 Apr 2007 21:09:33 +0200, Notion wrote:

> Hvordan kan en løgn være god ?

Hvis den virker

> Eller nødvendig ?

"Nej skat, jeg har aldrig prøvet det før"

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 16-04-07 00:37

On 15 Apr., 20:08, Al-Khilafah <inva...@invalid.invalid> wrote:
> Niels_Br...@yahoo.dk:

> Ikke destomindre er det påfaldende, at arbejdsgivere tøver sådan
> med at ansætte muslimer, selvom disse er velkvalificerede

Jeg har oplevet muslimske venner, som efter endt uddannelse ikke kunne
få job.

Det virkede umiddelbart besynderligt -

Mvh. Niels Bruun.