Indvandrere gratis i privatskole
Fra : N_B_DK

Dato : 11-04-07 16:12

Københavns Kommune vil betale for, at tosprogede indvandrerbørn kommer på
privatskoler med overvejende danske børn. Tilbuddet gælder kun børn fra
ressourcesvage indvandrerfamilier

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-6639816.html

Endnu en belønnig for ikke at ville gøre noget, det må være rart at gå på
arbejde og knokle for at kunne sende barnet/børnene i privat skole, for så
at opdage at hvis man ikke vil lave noget, og sikkert kun kan meget lidt
dansk, så belønnes man med en gratis privatskole

Det er da at gøre grin med det danske folk!

--
MVH. N_B_DK
Hvis du også er utilfreds med dansk tale på discovery.

Fra : /Peter

Dato : 11-04-07 17:07

> [...]
> for så at opdage at hvis man ikke vil lave noget, og sikkert kun kan
> meget lidt dansk, så belønnes man med en gratis privatskole

Hvad værre er at nu blandes de "tosprogede" (udtryk som bruges når man
vil skjule
at der er tale om muhamedaneryngel) med privatskolerne, og selvfølgelig
vil privatskolerne
føje sig i muhamedanernes krav for særbehandling, det kan ike tænkes at
det er perkerynglen
der skal føje sig.

> Det er da at gøre grin med det danske folk!

Danskerne er til grin, de tænker kun på hvor der kan handles BILIGST
og hvordan deres køkken skal se ud, intet andet har åbenbart deres
interesse

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 11-04-07 19:25

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Danskerne er til grin, de tænker kun på hvor der kan handles BILIGST
> og hvordan deres køkken skal se ud, intet andet har åbenbart deres

Jo, at plante deres fede røv på lægterne i en sportsarena.

mvh Kurt

Fra : Kurt Lund

Dato : 11-04-07 17:30

N_B_DK skrev:
> [...]
> meget lidt dansk, så belønnes man med en gratis privatskole
>
> Det er da at gøre grin med det danske folk!

Den privatskole mine børn går på beslutter enerådigt, hvem de vil
optage. Det gælder vel de fleste?
Desuden kan man under ingen omstændigheder fravælge fag som f.eks.
kristendomskundskab. Desuden SKAL der bades efter gymnastik. Gør man
ikke det, er det bortvisningsgrund.
At dansk beherskes er selvklart.

Så mon ikke det er forholdsvis få, der kan blive tale om?

--
Kurt Lund

Fra : N_B_DK

Dato : 11-04-07 17:40

In news:461d0d05$0$8191$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
Kurt Lund <lund@fabel.dk> typed:

> Så mon ikke det er forholdsvis få, der kan blive tale om?

Mi harme går på at kommunen går ind og betaler for hvad andre må knokle for
at kunne give ders børn, de kan da umuligt tro at det vil gavne indvandreres
integrationa t de får i hoved og røv, mens vi andre må knokle for det samme!

Fra : @

Dato : 11-04-07 19:23

On Wed, 11 Apr 2007 18:40:04 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>integrationa t de får i hoved og røv, mens vi andre må knokle for det samme!

har vi ikke et center som skal holde øje med racisme og slige ting

sådant er da lige til en anmeldelse

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : N_B_DK

Dato : 11-04-07 19:29

In news:5r9q13ltb92b4i6uclmnv31vcmsej8khkd@4ax.com,
@ <1@invalid.net> typed:

> har vi ikke et center som skal holde øje med racisme og slige ting
>
> sådant er da lige til en anmeldelse

Det er nok mere ligestillingsrådet, men de vil aldrig optage sådan en sag,
da en masse tåber vil påstå det er racistisk, det gavner bestemt ikke
integrationen sådan et stunt.

Fra : El Trabajador

Dato : 11-04-07 17:45

"Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev i

> Den privatskole mine børn går på beslutter enerådigt, hvem de vil
> optage. Det gælder vel de fleste?

Hvis den nægter at optage muhamedaneryngel, får den en 266b-sag på halsen.

> Desuden kan man under ingen omstændigheder fravælge fag som f.eks.
> kristendomskundskab.

Det skal myndighederne nok få gjort ulovligt. Alt for vore muhamedanske
besættere.

> Desuden SKAL der bades efter gymnastik. Gør man
> ikke det, er det bortvisningsgrund.

Det vil være "racisme" at forlange, at der skal bedes efter gymnastik. Det
skal magthaverne nok få gjort det til. Ingen skole vil fremover få lov til
at bortvise elever, der ikke bader efter gymnastik

> At dansk beherskes er selvklart.

Det vil være skolens pligt at få lært eleverne det.

> Så mon ikke det er forholdsvis få, der kan blive tale om?

Nej!
--
El Trabajador

Fra : N_B_DK

Dato : 11-04-07 17:51

In news:461d0436$0$6888$88260bb3@free.teranews.com,
El Trabajador <notrabajo@gmail.com> typed:

> Nej!

Enig, og vi der arbejder kan så betale for at de der ikke gider arbejde, kan
sende deres børn i privatskole og få en bedre undervisning, det er da
himmelråbende forkert!

Fra : Bruno Christensen

Dato : 11-04-07 19:06

On Wed, 11 Apr 2007 18:45:18 +0200, El Trabajador wrote:

> Det vil være "racisme" at forlange, at der skal bedes efter gymnastik.

Det giver jeg dig fuldstændig ret i, stavefejlen er så
meningsforstyrrende at den bør påtales; Men sjov

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Al-Khilafah

Dato : 11-04-07 21:28

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com>:
> [...]

>dansk, så belønnes man med en gratis privatskole

>Det er da at gøre grin med det danske folk!

Danskerne har jo selv valgt socialdemokratiets samfund, og de
ELSKER bureaokrati og multietnisitet, så hvad er problemet for
"danskerene"

Fra : N_B_DK

Dato : 11-04-07 21:50

In news:461d44da$0$90270$14726298@news.sunsite.dk,
Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid> typed:

> Danskerne har jo selv valgt socialdemokratiets samfund, og de
> ELSKER bureaokrati og multietnisitet, så hvad er problemet for
> "danskerene"

At det er forskelsbehandling, og det gavner bestemt ikke integrationen,
tværtimod.

Fra : El Trabajador

Dato : 12-04-07 14:24

> In news:461d44da$0$90270$14726298@news.sunsite.dk,
> Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid> typed:

> At det er forskelsbehandling, og det gavner bestemt ikke
> integrationen, tværtimod.

Det er ikke forskelsbehandling, det er »positiv særbehandling«, og det er
noget helt andet end diskrimination, påstår "eliten".
--
El Trabajador

Fra : N_B_DK

Dato : 12-04-07 17:25

In news:461e266a$0$16334$88260bb3@free.teranews.com,
El Trabajador <notrabajo@gmail.com> typed:

> Det er ikke forskelsbehandling, det er »positiv særbehandling«, og
> det er noget helt andet end diskrimination, påstår "eliten".

Så er eliten nok ikke så meget elite som de selv mener, jeg vil faktisk gå
så langt som at kalde dem tabere.

Fra : Konrad

Dato : 11-04-07 21:57

Al-Khilafah wrote:

> Danskerne har jo selv valgt socialdemokratiets samfund, og de
> ELSKER bureaokrati og multietnisitet, så hvad er problemet for
> "danskerene"

Forskelsbehanling og diskrimination er ellers fyord i de fleste danskeres
ører.

Det skurer nok også lidt at man ved, at det næppe er indvandrer-elevers gode
opførsel som har ført til denne merudgift for kommunen.

Hvad er problemet - her i vort bureaukratiske land - egentlig med at pålægge
indvandrerne f.eks større skatter som kompensation for de større kommunale
og regionale udgifter?

Hvorfor skal etniske danskere betale forholdsmæssigt mere i skat, end deres
"kollegaer" - blot fordi de bor i, ja måske støtter, en kommune med mange
indvandrere? Den statslige udligningsordning tager jo ikke det hele.

Hvis danskerne skal straffes for at være "multietniske", så ved jeg godt
hvad de vælger.

Fra : N_B_DK

Dato : 11-04-07 22:21

In news:461d4b77$0$90265$14726298@news.sunsite.dk,
Konrad <davidkonradFJERN@gmail.com> typed:

> Hvis danskerne skal straffes for at være "multietniske", så ved jeg
> godt hvad de vælger.

Jeg kan ihvertfald godt afsløre at sådanne tiltag gør mig særdeles harm.

Fra : Konrad

Dato : 11-04-07 22:42

N_B_DK wrote:
> In news:461d4b77$0$90265$14726298@news.sunsite.dk,
> Konrad <davidkonradFJERN@gmail.com> typed:

> Jeg kan ihvertfald godt afsløre at sådanne tiltag gør mig særdeles
> harm.

Det gør mig ikke harm - men det er da en totalt åndsforsnosket "logik"
Khilahfah lægger for dagen.

Jeg kunne da også sige : I den muslimske kultur sætter man en ære i at
GÆSTEN har ret, at GÆSTEN skal ydes den optimale service. Man kan sgu
overlade GÆSTEN sin datter, hvis han har lyst. I øvrigt fint i tråd med
jødisk nomadestammetradition, som det jo er kopieret fra.

Ville det så ikke være rimeligt at forvente, at muslimerne over en bred kam
i de muslimske lande tog imod deres GÆST israel på samme måde, det vil jeg
da mene, eller sagde velkommen til de amerikanske styrker i Irak - og gav
dem the og honning og bløde sengelejer?

Joda - naturligvis. Khilahfah mener jo, at en hang til bureaukrati
forpligter til irrationalitet og hang til "multietnicitet" forpligter til
nationalt harakiri.

Fra : Al-Khilafah

Dato : 12-04-07 18:02

Konrad <davidkonradFJERN@gmail.com>:

>Det g?r mig ikke harm - men det er da en totalt ?ndsforsnosket "logik"
>Khilahfah l?gger for dagen.

UDpeg logisk inkonsistente påstande

>Khilahfah mener jo, at en hang til bureaukrati
>forpligter til irrationalitet

Forkert

>og hang til "multietnicitet" forpligter til
>nationalt harakiri.

Forkert.

Fra : Konrad

Dato : 16-04-07 15:37

Al-Khilafah wrote:

> UDpeg logisk inkonsistente påstande

At hvis "man selv" har sagt A, så skal man også acceptere Þ.

> Forkert

Det mener du da.
<>
Danskerne har jo selv valgt socialdemokratiets samfund, og de
ELSKER bureaokrati og multietnisitet, så hvad er problemet for
"danskerene"
<>
med henblik på gratis privatskoler

> Forkert.
<>
Danskerne har jo selv valgt socialdemokratiets samfund, og de
ELSKER bureaokrati og multietnisitet, så hvad er problemet for
"danskerene"
<>

Du forstår ikke, at baggrunden for den danske velfærdsstat er enighed.
Enighed om projektet. Det er den eneste grund til, at folk gider at poste en
stor del af deres indtægt i statskassen. Denne enighed bliver brudt, hvis du
har en større gruppe som dels erklærer denne samfundsidé som værende
djævleværk, dels ikke vil yde til selvsamme - dels kræver at nyde godt af
alle den fordele.

Og derfor krakelerer velfærdssamfundet i disse år - fordi den bagstræberiske
ulandspøbel er inviteret med til bords.

Fra : Al-Khilafah

Dato : 16-04-07 17:48

Konrad <davidkonradFJERN@gmail.com>:

>At hvis "man selv" har sagt A, s? skal man ogs? acceptere ?.

Hvor bruges dette fejlargument?

>Det mener du da.
><>
>Danskerne har jo selv valgt socialdemokratiets samfund, og de
>ELSKER bureaokrati og multietnisitet, s? hvad er problemet for
>"danskerene"

Det forpligter ikke til irrationalitet

> [...]
>"danskerene"
><>

>Du forst?r ikke, at baggrunden for den danske velf?rdsstat er enighed.

Det er kun een grundsten i demokratiet

Fra : Konrad

Dato : 16-04-07 20:47

Al-Khilafah wrote:

> Hvor bruges dette fejlargument?

Jeg forklarer såmænd blot hvilke "argumenter" du selv brugte. Selv kunne jeg
ikke finde på noget så primitivt. Du siger det jo selv - "når man har stemt
på A så....

> Det forpligter ikke til irrationalitet

> Det er kun een grundsten i demokratiet

Kunne du ikke eller ville du ikke svare på det du klippede væk :

Fra : Al-Khilafah

Dato : 17-04-07 10:50

Konrad <davidkonradFJERN@gmail.com>:

>Jeg forklarer s?m?nd blot hvilke "argumenter" du selv brugte.

Du har ikke forklaret noget

>Kunne du ikke eller ville du ikke svare p? det du klippede v?k :

>Du forst?r ikke, at baggrunden for den danske velf?rdsstat er enighed.
>Enighed om projektet. Det er den eneste grund til, at folk gider at poste en
>stor del af deres indt?gt i statskassen.

Det er kun een grundsten i demokratiet

>Denne enighed bliver
>brudt, hvis du
>har en st?rre gruppe som dels erkl?rer denne samfundsid? som v?rende
>dj?vlev?rk, dels ikke vil yde til selvsamme - dels kr?ver at nyde godt af
>alle den fordele.

Ja

>Og derfor krakelerer velf?rdssamfundet i disse ?r - fordi den bagstr?beriske
>ulandsp?bel er inviteret med til bords.

Det må du så bevise

Fra : Knud Larsen

Dato : 16-04-07 19:16

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> [...]
> overlade GÆSTEN sin datter, hvis han har lyst. I øvrigt fint i tråd med
> jødisk nomadestammetradition, som det jo er kopieret fra.

Man har aldrig tilbud gæsten sin datter, men i visse stammer tilbød man *sin
kone* til gæsten

Fra : Konrad

Dato : 16-04-07 20:48

Knud Larsen wrote:
> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> Man har aldrig tilbud gæsten sin datter, men i visse stammer tilbød
> man *sin kone* til gæsten

Abraham er din ven, hvis du i biblen ønsker berettigelse for min påstand.

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 16-04-07 21:29

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> writes:

> Abraham er din ven, hvis du i biblen ønsker berettigelse for min påstand.

Nu var Sodoma vel også et konstrueret eksempel, der skulle fortælle
folk hvad der skete, hvis man skejede ud.

Eller tænker du på noget andet?
--
// Wegge
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching

Fra : Konrad

Dato : 16-04-07 22:10

Anders Wegge Jakobsen wrote:

> Nu var Sodoma vel også et konstrueret eksempel, der skulle fortælle
> folk hvad der skete, hvis man skejede ud.
>
> Eller tænker du på noget andet?

Hmmm...Tænker....Ja - langt ude - Kain begik hor med Eva, mener jeg - eller
var det Set? Er jeg ude i det apokryfe her? Nej.

Fra : Konrad

Dato : 16-04-07 22:13

Konrad wrote:

> Hmmm...Tænker....Ja - langt ude - Kain begik hor med Eva, mener jeg -
> eller var det Set? Er jeg ude i det apokryfe her? Nej.

Og dog. Måske er jeg lovlig langt ude og blander en hel masse kilder sammen.
Tror jeg. Sry.

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 16-04-07 22:22

> Og dog. MÃ¥ske er jeg lovlig langt ude og blander en hel masse kilder
> sammen. Tror jeg. Sry.

Det kan jo ske.

Men ved nærmere eftertanke, så er manden fra Sodoma (eller Gomorra?)
den eneste rettroende i byen, og han tilbyder sin datter til pøblen,
hvis de bare vil holde sig fra den "Herrens engel" der gæster hans
hus, så uanset din tvivl, tror jeg egentlig du har ret hvad angår
indhold.

Hvor finder man lige biblen som søgbar tekst?

Fra : Konrad

Dato : 16-04-07 22:50

> [...]

> hvis de bare vil holde sig fra den "Herrens engel" der gæster hans
> hus, så uanset din tvivl, tror jeg egentlig du har ret hvad angår

Korrekt. Du har ret. Jeg mener der er flere af den slags eksempler i biblen.
Det man bare skal huske på er jo, at det blot er en tekst osv. De færreste
lever efter biblen, i Danmark altså - selvom jeg konkret har været ret tæt
på nogle der tog det helt bogstaveligt - og rent faktisk argumenterede med
baggrund i disse GT-tekster.

> Hvor finder man lige biblen som søgbar tekst?

Gør du nar af mig? Bibelselskabets hjemmeside er en mulighed.

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 17-04-07 07:01

> Gør du nar af mig? Bibelselskabets hjemmeside er en mulighed.

Nej, det var skam seriøst ment. Jeg skulle nok have forsøgt lidt,
inden jeg tænkte højt. Jeg beklager.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 17-04-07 19:30

On 16 Apr 2007 23:21:49 +0200, Anders Wegge Jakobsen wrote:

> [...]
> indhold.
>
> Hvor finder man lige biblen som søgbar tekst?

Dette er, efter min mening, måden at diskutere på, hatten af for jer
begge

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Knud Larsen

Dato : 17-04-07 09:29

> Abraham er din ven, hvis du i biblen ønsker berettigelse for min påstand.

Jeg kender kun til beduinstammerne, - Abraham var da vist ikke en fin mand

Et tilbud om en datter kan vel kun være om giftermål, - iøvrigt. Konen får
man til låns.