Min blottersag. I morgen besøger min advok~
Fra : Bo Warming

Dato : 09-04-07 18:37

Min blottersag. I morgen besøger min advokat mig vedr strategier i
landsretten om en uge, og her er mine oplæg, som jeg gerne hører kritik af,
især 1,2,4,5,6

Motiv til at jeg er blevet falskanmeldt og at politiet har hoppet på at tro
på anmeldelsen er endvidere

1. politiet på den lokale (Borups Alle) station er godt trætte af mig pga
mine mange anmeldelser imod autonomes hærværk fra Jagtvej 69 mod mig, bl.a.
50 smadrede ruder

Betjentene der besøgte mig aftenen efter lejlighedsbesigtigelserne var vrede
og forargede på kvindens vegne og fandt det indlysende at jeg har haft
motiv, fordi jeg "har 6 domme for racisme" - de mente 3 småbøder og 3
tiltalefrafald efter §266b og kun om kulturracisme, ikke om bioracisme, fx
sort hudfarve - og jeg er gift asiat og har i 4 år af mit liv bekæmpet sult
og sygdom for DANIDA og FN til gavn for sorte og muslimer i Zambia og
Afghanistan, hvor min norske kone var fysioterapeut og ulandsrfivillig og
jeg var ulandsekspert pga akademisk uddannelse. Mit
sædhjælpsfond-privatiserings-initiativ er også antiracistisk ved at
bagatelisere psykearv dvs afvise at DNA betyder noget for
forældrebarn-kærlighed.

2. Alle der har set mig ved at jeg sætter en ære i sjusket sfslappet
påklædning og da flygtningpigenhar set dette sjusk og min rodede have og
mine "racistiske" holdninger pr DDFtryksager ved havelåge, og hun ifølge
byretssagen talte med sine venner før hun besluttede sig til at anmelde mig
for blufærdighedskrænkelse, har hun nok blandet det sete og det ønsketænkte
sammen og har nydt at få afklapset en grim racist, som i hendes virkelighed
nok har været delvis og anstødelig afklædt ihvertrfald er det jo sandt at
jeg havde shorts og bare tær hvilket er usædvanligt en kold maj-aften
udendørs

3 UGESKRIKFT FOR LÆGER OG HELST TVPUBLIKUM - ikke snæver målgruppe

Glistrupsk reformatorvirksomhed men specifikt via modstand imod
konformitet.'

Glistrups politiske livs drejebog er om at sætte tanker i gang hos flest
mulig danskere. Som discipel ønsker jeg det samme

Når man ikke kan få respekt i gængs forstand, så vælger man alternativer fx
at få respekt fra sin egen indre domstol ved at være pioner, der flytter
holdninger. Jeg indså tidligt, efter min børns danske mor gik fra mig og
jeg var 45 år at jeg ikke kunne få en

dansk samleverske igen, og jeg giftede mig med en japansk sygepjerske i
1993. Min ligegladhed med at hus og have skulle se representabelt ud blev
gradvis større og jeg så en bedrift i at forarge med glistrupslogans på
plankeværk, ligesom jeg fik berømmelse eller herostratisk berømmelse ved
mine indlæg i dagblade og på internetdiskussionsgrupper og i Ugeskrift for
Læger, hvor jeg har skrevet oprørsk mod de gængse lægenormer 11 gange, hvor
det tryktes, senest vedr inkontinens-selvhjælp

Heraf fremgår at jeg har som life script og debat-mål at provokere et
*stort* antal mennesker og få dem til at forarges over mig, men gradvis
siden hen gennemtænke, at jeg jo er uvoldelig og uskadelig og dermed en
samfundsgavnlig dansker som har mod og ikke bør foragtes af tolerante
moderne Nørrebroere, selvom de står diametralt modsat mine politiske
holdninger.

Når særlinge og enspændere voldtager tussegamle damer eller flasher deres
lem for en enlig pige eller kvinde et ensomt sted, er det nok en
manddomsprøve, der skal stive deres selvtillid af overfor deres indre
domstol. , kun. De er ikke ude efter et stort publikum.

Det scenarie passer ikke på Bo Warming der med alle sine debatindlæg og
provokationer har ønsket så stort et publikum som muligt, for at flytte
stemmer i Glistrupsk retning og gavne fædrelandet.

Det ville jeg ikke opnå ved at trække mit lem frem for en enkelt pige, der
beså en udlejningslejlighed og derfor er det usandsynligt at hendes påstand
er sand.

4. Falskanmelderen har set syner men handlet i god tro og da hun talte med
ven, der nok har været forarget over at racister som Bo Warming får lov at
gå frit i dette land, er hun blevet hysterisk. Hun har oplevet noget
usædvanligt og må undskyldes ved at hun er fra en fremmed kultur uden den
tolerance som Nørrebroere har imod afslappet Christiania og Ungdomshus
livsstil

5. Man bør bagatelisere episoden som milevidt fra alvorlig sexchikane a la
pædofiliens og voldtægtens -

6. Der bør være plads i et moderne tolerant samfund, til at haver ser sådan
ud og evt ligner en losseplads efter nogles smag, og evt har kompost-lugt
som fintmærkende næser hos et naturbarn fra troperne kan spore, selvom
ingen andre end hun kan. Dengang var der langs med havegangen en udgået
elmesyg elmehæk med mange rådne og svampede store træstubbe, som måske nogen
kan lugte, men al naturlugt er for mig en positiv oplevelse - britiske
gentlemenhaver i troperne har andre normer.

Pigen har formodentlig boet på flygtningecentrenes luksuriøse og
heltsolgt-hammerslag-boliger og har derfor været chokeret over at man
tilbyder til udlejning noget så u-fint som mit - også danskere forarges ofte
over at jeg tilbyder udlejning i denne "sump".

Fra : Bruno Christensen

Dato : 10-04-07 14:28

On Mon, 9 Apr 2007 19:37:02 +0200, Bo Warming wrote:

> Min blottersag. I morgen besøger min advokat mig vedr strategier i
> landsretten om en uge, og her er mine oplæg, som jeg gerne hører kritik af,
> især 1,2,4,5,6

Helt rart at høre fra dig igen

Et godt råd, gør som din advokat siger, det er trods alt ham der er
faglært.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Bo Warming

Dato : 10-04-07 18:41

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i en meddelelse

> Helt rart at høre fra dig igen
>
> Et godt råd, gør som din advokat siger, det er trods alt ham der er
> faglært.

Enig.
Det er slemt at have komputernedbrud - hvis nogen kan hjælpe, ring 35861000
Desværre er det en dårlig og midlertidig løsning p.t.
Tak for svar

Her et svar på dk.videnskab indlæg som er også politik

"CR" <cr@notreal.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der ligger inde med en oversigt over ved hvilke temperaturer

> forskellige bakterier og vira dør? Evt. også svamp. Jeg tænker her i

> forbindelse med vasketøj da vi vasker i fælles vaskeri. Hvis der ikke
> findes

> en samlet liste, så er de nedenstående dem jeg er mest interesseret i.

> Klamydia

> HIV

> Hepatitis

> Coli

Mon ikke haloveringstiden for farlige smittekim er et par minutter ved 45
grader?

VIGTIGERE: Der har vist aldrig været grund til at tro at sygdom pr nævnte
patogene mikrober er overført via vasketøj.

HIV og klamydia er vist særligt sårbare og der formodes kun at ake smitte
ved direkte slimhindekontakt og typisk ved temperaturer lidt under 37 grader

Gulsot-virussen, Hepatitis, er vist lige så sart, men ecoli kan vist
forekomme blandt jordbakterier og er måske hårdfør - men er mest kendt for
smitte i mad?

E coli i badevand er indikatorbakterie om faeces forekomst, men er der
påvist legionærsyge eller andet, der hvor man målte colibakterier?

Jeg lod under en lang hedebølge mine og naboers børn svømme i
havesvømmebassin der efterhånden blev mørkegrønt af alger, uden at der dog
sås grønfarvning af badetøj. Der opstod ikke røde øjne eller sygdomstegn af
anden art

At komme klor i bassinvand giver derimod røde øjne og svie.

Da jeg selv i Hjørring svømmede i langsom å og kom op med et strejf grønt
andemadagtigt noget i håret, blev moderen derimod sur, for det gør man ikke.

Engang vaskede jeg et jordet telt og tøj i badekar og tog bagefter selv bad
i det brune vand, men det var kun brunt i decimetertykke lag - ingen synlig
mørkning af hvidt tøj der havde været i det mørke vand

USA-kvindesags-kvinder sælger via annoncer i deres dameblade nogle
mobiltoiletter så de rengøringsvanvittige hystader ikke skal sætte sig på
det offentlige toilets toiletsæde men går ind på toilettet, lukker døren,
sætter sig på hug og urinerer i den medbragte plastikbøtte, og bagefter
tømmes denne ned i toilettet og der trykkes træk og slip (flush)

En artikel om dette i Newsweek inspirerede mig til marmeladeglas på
natbordet som toilet.

Da jeg var 10 år havde min mor nævnt ,

at én mikrobe er nok til at gøre sig syg, og min far havde nævnt, at når man
trækker vejret gennem næsen vil fimrehår i højere grad opfange bakterierne,
men de påduttede mig alligevel ikke hysteri via anden moralpræk, som jeg kan
huske , udover min mor valgte et anstrengt træk om munden og misbilligende
rynkede bryn, når noget var upassende beskidt, og min far blev vred hvis jeg
ikke gik ud i entreen, når jeg pruttede efter et gule ærter måltid. Han
skældte mig ud højst ti gange i min barndom og dette var én gang jeg kan
huske. Pli, please.

Alligevel har jeg i årtier snerpet munden sammen og åndet gennem næsen, hvis
der var svinsk lugt (og det er stadig refleks). Intet tyder på, at sådant
har forebygget sygdom for noget menneske i verdenshistorien.

Når jeg i Pakistan skulle sidde på offentlig toilet, hvor der lugtede grimt
så kørte jeg med ærmet over toiletsædet så jeg var sikker på at det var
rørt. Der kom dog aldrig væde på ærmet. Rør man direkte slim fra
kønssygdomsramt tidligere toiletbruger kan man I TEORIEN tænke sig
smitteoverførsel, især hvis han sad der kort før, så mikroberne ikke har
haft temperaturfald til stuetemperatur.

Men jeg ville aldrig frygte smitte ad sådan utraditionel vej, via
toiletsæde. Skrivebordsteori er om fjendebilleder og beskæftigelseserapi.

I Zambia arbejdede jeg sammen med erfaren og meget belæst britisk
koloni-læge, der mente at vide, at troen på at sygdom er skabt af at fluer
sætter sig på først lort og så mad er 1. ren skrivebordsteori, aldrig påvist
forekommet. 2. meget usandsynlig, idet foodborne patogener typisk skal
opformeres ved at den forurenede mad står lunt længe med omrøring før den
spises, fx er en salmonella-bakteriebombe.

Nævnte læge mente at tygger man maden grundigt så vil mavesyre dræbe alle
kim med større sandsynlighed end hvis man sluger maden - men også det er
uundersøgt altså skrivebordsteori. Det lyder dog overbevisende.

Min mor blev syg af spy i hakket kød hun havde spist af - men ikke før min
far havde læst op af Salomonsens Leksikon om, at man kunne få kvalme og
opkast af det. SÅ kastede hun op - selvom det spy, der synligt var i kødet
kun var æg, der ikke var blevet til maddiker. Og det farskød hun havde spist
fra pakken, der var i isskab med for lidt is, havde været gennemstegt. Tsk
tsk.

Det var dengang man havde høkasse for at økonomisere med bygassen, når man
kogte kartofler, og om sommeren købte man i "ismejeriet" en kæmpeblok is så
høkassens isolering bidrog til køleskab uden elektricitet.Ingen
fremmedgørelse - man lærte af sådant og fik noget at tænke over og overveje
med det vakte naturvidenskabelige barnesind - det var tider!