Dr. A. Bergesen stikker hodet innom SOL De~
Fra : Trond Halvorsen

Dato : 09-04-07 01:41

Dr. A. Bergesen stikker hodet innom SOL Debatt for å stille en
diagnose, advare folk og deretter nekte på at han eksisterer.

Emne: Manisk paranoid

Halvorsen er en manisk paranoid skrulling som man trygt kan ignorere.

Dr. A. Bergesen

Det ser jo ikke ut som du klarer det, Bergesen. Du har jo sagt "Trond
er sinnssyk!" ca 100 ganger, hver gang du har lyst til å si noe, men
ikke har noe å si. Du har jo framstått som usenets største idiot. Har
aldri noe å si, og når du prøver blir det bare selvmotsigelser og
Donald Duck løgner. Du er et perfekt eksempel på hvor store mentale
problemer jødene sliter med.

Hallusinerende, paranoide og sinnssyke Halvorsen

Er du alltid like klarsynt?
1. Jeg er ikke jøde.
2. Jeg er ikke Bergesen.
3. Du bør snarest begynne å ta medisinene dine igjen.

Terja B. Burgersen

--
Trond Halvorsen

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 09-04-07 16:12

On Mon, 09 Apr 2007 02:41:29 +0200, Trond Halvorsen
<trond-h@chello.no> wrote:

>Emne: Manisk paranoid
>Halvorsen er en manisk paranoid skrulling som man trygt kan ignorere.

Terje C. Birgersen oppfordrer alle til å ignorere meg og late som om
jeg ikke eksisterer, mens han selv henger etter meg som om jeg betydde
alt for ham :)

--
Trond Halvorsen

Fra : Terje A. Bergesen

Dato : 14-04-07 20:32

Trond Halvorsen wrote:
> Dr. A. Bergesen stikker hodet innom SOL Debatt for å stille en
> diagnose, advare folk og deretter nekte på at han eksisterer.

Til informasjon: Trond Halvorsen er en mangeårig psykiatrisk pasient. Av
en eller annen grunn ble han utskrevet etter tvangsinnleggelsen. Legen
må ha vært inkompetent.

Jeg kan ikke erindre å ha hverken lest eller skrevet noe på SOL noen
sinne, og kan ikke tenke meg at jeg noen gang kommer til å gjøre det.

I sin sterkt ødelagte psyke innbiller Halvorsen seg at alle som er
uenige med ham er jøder, eller undertegnete.

--
Terje

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 15-04-07 17:30

On Sat, 14 Apr 2007 12:32:14 -0700, "Terje A. Bergesen"
<terjeb@yahoo.com> wrote:

>Til informasjon:

Det er bare jøder som tar til seg din informasjon, Terje. Alle normale
mennesker ser på deg som en ekstrem raring.

--
Trond Halvorsen

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 15-04-07 17:44

<terjeb@yahoo.com> wrote:

>Til informasjon: Trond Halvorsen er en mangeårig psykiatrisk pasient.

Du har sagt det samme flere hundre ganger. Du er en ekstremt dum jøde.
De andre jødene er flaue over deg, Terje. Det hjelper ikke om du
skifter frakk og kaller deg Jonas. Du er den samme idioten uansett.

Du og C Lund kan ikke være særlig populære blant de andre jødene siden
dere to har medvirket til avsløringen det jødiske nettverket av
idioter.

--
Trond Halvorsen