Aalborg kulturberiget
Fra : klymsker@hotmail.com

Dato : 07-04-07 16:16

Aalborg er kulturberiget - via København:

De fleste medier holder skjult at det er kulturberigelse, men ikke
lokalavisen Nordjyske:

http://www.nordjyske.dk/index.aspx?page=3&action=SektionId%3D1&sender=239&target=240&data=Id%3D2311855%26TelegramType%3D3

Nu 8 anholdte i sagen om knivdrab

En blev anholdt umiddelbart efter politiet blev alarmeret. Tre anden-
generationsindvandrere blev ved middagstid anholdt i en bil ved
Randers på vej mod København, hvor de hører til. To er anholdt på
Hotel Hvide Hus, hvor i alt 15 anden-generationsindvandrere var
indlogeret på værelser bestilt af lokale Bandidos-rockere, så de kunne
deltage i rockernes fest i klubhuset i Skalborg fredag aften. Og to er
anholdt i rockernes klubhus lørdag eftermiddag

Der er tale om at en gruppe anden-generationsindvandrere på 15
personer, der til daglig holder til på Blågårds Plads i København.
Gruppen var inviteret til rockerfest og ankom i store dyre lejede
biler.

Hen på natten tog en del af dem i byen og på dansegulvet på Diskoteket
Tiger udviklede noget skubberi sig eksplosivt og fatalt.

-Vi har så mange brikker nu, at vi kan udelukke bandeopgør eller
planlagt drab og vold, siger vicepolitiinspektør Ole Kristensen.

Politiet vil fortsat gerne høre fra vidner, hvad de har set eller
måske optaget på deres mobiltelefoner, men interessen for at hjælpe
politiet i sagen er meget lille.

-Vi vil stærkt appellere til folk, der så eller ved noget om at
henvende sig. Også selv om der er tale om personer med relation til
rockere og anden-generationsindvandrere

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-07 17:13

<klymsker@hotmail.com> skrev i en meddelelse
Aalborg er kulturberiget - via København:

De fleste medier holder skjult at det er kulturberigelse, men ikke
lokalavisen Nordjyske:

----------
Ja, og i TV2 News fortalte restaurantejeren i et direkte interview at de
ikke kunne afvise den slags folk i døren da de så helt sikkert ville komme
på avisernes forside for racisme. Med TV2News´ vane for øje med at
genudsende indslag i det uendelige, grænsende til det kvalmende, er det også
ret bekymrende at netop dette indslag _ikke_ er blevet vist igen. Men dette
stemmer jo meget godt overens med at DK´s journalister tilhører den
fremmedvenlige venstrefløj.

Fra : Kim2000

Dato : 07-04-07 18:12

"Neuman" <...> skrev i en meddelelse
> [...]
> dette stemmer jo meget godt overens med at DK´s journalister tilhører den

Endnu et indvandreknivopgør bare ikke er nyheder

Fra : Per Rønne

Dato : 07-04-07 18:22

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> wrote:

> "Neuman" <...> skrev i en meddelelse

> Endnu et indvandreknivopgør bare ikke er nyheder

En af grupperne var tilknyttet Bandidos, og to af den dræbtes venner
blev interviewet. Den ene var etnisk dansk, den anden havde islamisk
navn, men talte dansk uden accent.

Måske skal man lige vente med konklusionerne ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-07 18:27

> [...]
> navn, men talte dansk uden accent.
>
> Måske skal man lige vente med konklusionerne ...

Selvom offeret var af anden etnisk baggrund hentydede jeg nu til
gerningsmændene.

Fra : Per Rønne

Dato : 07-04-07 18:38

"Neuman" <...> wrote:

> Selvom offeret var af anden etnisk baggrund hentydede jeg nu til
> gerningsmændene.

Var det dem der var tilknyttet Bandidos?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-07 20:52

> Var det dem der var tilknyttet Bandidos?

Jeg har ingen anelse om Bandidos. Jeg forholdte mig bare til
restaurationsejerens forklaring at der var tale om perkere der lavede
ballade.

Fra : N_B_DK

Dato : 07-04-07 21:52

In news:4617f66c$0$21930$157c6196@dreader1.cybercity.dk,
Neuman <...> typed:
> Jeg forholdte mig bare til
> restaurationsejerens forklaring at der var tale om perkere der lavede
> ballade.

Det kan jeg ikke tro, mon ikke nærmere han har haft svejsebriller på og
derfor har de set mørke ud, hans forklaring kan derfor ikke bruges.

LOL

--
MVH. N_B_DK
Hvis du også er utilfreds med dansk tale på discovery.

Fra : JBH

Dato : 08-04-07 08:50

> Var det dem der var tilknyttet Bandidos?

Nok nærmere "Den internationale Klub" Men det lyder jo "dansk" at sige
Bandidos og hvis man samtidig undlader at nævne noget om nationalitet
opfatter den brede del af befolkningen ikke at dette er et kæmpe
indvandrerproblem, som vi kan takke socialdemokraterne og de rabigale for,
odt hjulpet på vej af venstrefløjen.

/JBH

Fra : JBH

Dato : 08-04-07 08:54

> Var det dem der var tilknyttet Bandidos?
> --

Hov, jeg glemte linket

http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=515560/

/JBH

Fra : Per Rønne

Dato : 08-04-07 09:01

JBH <Skodkontoen@hotmail.com> wrote:

> Hov, jeg glemte linket
>
> http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=515560/

Som ikke drejer sig om Ålborg-sagen, og som i pressen er formidlet som
et slagsmål mellem århusianere og københavnere, hvoraf en af de to
grupper er blevet knyttet til Bandidos.

En af den myrdedes kammerater var etnisk dansker, en anden havde et
islamisk navn. Det er de eneste to jeg har set interviewet.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 07-04-07 18:57

""Per Rønne"" skrev i en meddelelse

> Måske skal man lige vente med konklusionerne ...
> --

Det kommer vel an på hvilke konklusioner man drager.
Det er da intet mindre end en skandale , hvis flere journalister har gjort
sig mere end almendeligt umage,
med at fordreje og undlade at viderebringe fakutelle oplysninger.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 08-04-07 06:25

Michael Meidahl Jensen sendte dette med sin computer:

Det er jo bare som i Sverige.
Kai

Fra : Martin

Dato : 07-04-07 19:07

On 7 Apr., 18:13, "Neuman" <...> wrote:

> Ja, og i TV2 News fortalte restaurantejeren i et direkte interview at de
> ikke kunne afvise den slags folk i døren da de så helt sikkert ville komme
> på avisernes forside for racisme.

Mange knivstiksmord kunne undgås, hvis dørmanden kunne bestemme uden
hensyntagen til rød-skrigernes perverse opfattelse af racisme.

De rødes indflydelse er en kæmpe tragedie med galskab og mord.

Mvh
Martin

Fra : N_B_DK

Dato : 07-04-07 19:11

In news:1175969211.918739.322590@p77g2000hsh.googlegroups.com,
Martin <mlarsen@post7.tele.dk> typed:

> Mange knivstiksmord kunne undgås, hvis dørmanden kunne bestemme uden
> hensyntagen til rød-skrigernes perverse opfattelse af racisme.
>
> De rødes indflydelse er en kæmpe tragedie med galskab og mord.

Det har du desværre ret i.