En hilsen fra 'Tallica:-)
Fra : Morten Bowman

Dato : 10-04-07 23:12

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-04-07 23:18

Morten Bowman <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote:

> http://www.metallica.com/news/danish_04apr0807.htm

Rock'N'Fucking'Roll baby :)

Det blir' en god dag i Aarhus :)

/thomas

--
Thomas
Blog & Stuff: http://www.elements.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-07 06:29

Det sgu lækkert...
Så bliver det også til mindst 3 Volbeat koncerter i løbet af sommeren; først
på Roskilde, så til Metallica og sidst på Skanderborg...

/Søren

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-04-07 08:13

Søren Møller Mogensen <smmatnesnegom.danmark> wrote:

> Det sgu lækkert...
> Så bliver det også til mindst 3 Volbeat koncerter i løbet af sommeren; først
> på Roskilde, så til Metallica og sidst på Skanderborg...

Det bliver så 2. gang i år ... har lige set dem på et udsolgt Train i
århus ...

/thomas

Fra : ølkusken

Dato : 11-04-07 14:38

En billet til kr 670,00 og hvad får man ??

2 amatørbands som opvarmning....

far er ikke sur, far er skuffet

jw

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-04-07 14:49

ølkusken <youcant@mail.me> wrote:

> En billet til kr 670,00 og hvad får man ??
>
> 2 amatørbands som opvarmning....
>
> far er ikke sur, far er skuffet
>
> jw

har du set Volbeat live ?

nej ? godt så ...

Og du betaler vel ikke en billet til 'Tallica for at se
opvarmningsbandet vel ?

/thomas

Fra : ølkusken

Dato : 11-04-07 15:34

> har du set Volbeat live ?

Nej jeg har undgået det indtil videre, og jeg har det fint...

> Og du betaler vel ikke en billet til 'Tallica for at se
> opvarmningsbandet vel ?

Jo det gør jeg faktisk. Det er da altid spændende hvem der kommer som
opvarmere.
Nogle gange får man en ekstra "gave", men det blev da godt nok en skuffende
nitte til 'Tallica.

Men på den anden side skal man jo altid have et åbent sind hvad angår musik,
så vi får se.

Desuden bliver man jo sikkert rimelig stiv

jw

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-04-07 15:38

> Nej jeg har undgået det indtil videre, og jeg har det fint...

Du er gået glip af noget. Uanset om man synes om musikken så kommer
d'herrer ud over scenekanten. På den ene og den anden måde ;)

> [...]
> nitte til 'Tallica.
>
> Men på den anden side skal man jo altid have et åbent sind hvad angår musik,

nemli' :)

> Desuden bliver man jo sikkert rimelig stiv

hmmm ... hvorfor så tage til koncert ?

Fra : ølkusken

Dato : 11-04-07 18:27

> hmmm ... hvorfor så tage til koncert ?

Musik og tuborg hører sammen. basta.

God koncert

jw

Fra : Lars Holst

Dato : 11-04-07 19:49

"ølkusken" <youcant@mail.me> said in news:461ce474$0$4161$ba624c82
@nntp02.dk.telia.net:

> En billet til kr 670,00 og hvad får man ??
>
> 2 amatørbands som opvarmning....
>
> far er ikke sur, far er skuffet
>
> jw

ja, 2 amatørbands som opvarmining og et psykotisk destruktivt band som
hovedattraktion.

--
Lars Holst

Fra : Dopedog

Dato : 12-04-07 12:20

> 2 amatørbands som opvarmning....

Så passer de jo fint med hovednavnet

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 12-04-07 21:27

"Dopedog" <ostejorgenskimSLETDETHER@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Så passer de jo fint med hovednavnet

Haha ja... Med det materiale hovednavnet har præsteret de sidste 20 år, skal
man sgu helt ned på bunden af skraldespanden for at finde nogen, der kan få
dem til at se bedre ud :P

Fra : Peter Juhl

Dato : 12-04-07 22:07

Sren Kjeldsen wrote:

> Haha ja... Med det materiale hovednavnet har præsteret de sidste 20 år, skal
> man sgu helt ned på bunden af skraldespanden for at finde nogen, der kan få
> dem til at se bedre ud :P

Ja, men what the hell...

Det er "Lars Ulrichs New Beachhouse Tour 2007" - så jeg regner ikke med
at det er nyere materiale der står på programmet og jeg tager skam gerne
et par slag med manken til Harvester Of Sorrow og Creeping Death... stadig.