Michael Learns To Rock udgivelser?
Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 06-04-07 16:00

Hej

Jeg var i aftes nede ved en kendt, hvor vedkommende spillede et album
med "Michael Learns To Rock". Jeg spurgte om titlen på albummet og
sagde det bare hed "Michael Learns To Rock".

Og her kommer problemet.

Jeg har også et album med "Michael Learns To Rock", som tilsyneladende
har samme titel.

Der er dog ingen sammenfald af indholdet, eller coveret.

Det album har følgede indhold:
My Blue Angel
Looking At Love
A Kiss In The Rain
The Actor
Messages
I Still Carry On
Crazy Dream
African Queen
Come On And Dance
Let's Build A Room
Gone After Midnight

Min bekendtes har følgende indhold:
Frostbite
Final Destination
Take Me To Your Heart
Don't Have To Loose
Salvation
Hit By A Feeling
If You Leave My World
This Is Who I Am
Home To You Duet
Laugh And Cry

Jeg har postet en kopi af coverne i dk.binaer med samme header
<10nc13dkb7d86906bt16vtu4i2q4r4tdab@4ax.com>

Mit album har coveret titlen: Michael Learns To Rock - A.jpg

Min bekendtes har titlen: Michael Learns To Rock - B.jpg.

Hvad er de "rigtige" titler på de 2 album?

Jeg har været inde på både deres officielle side (www.mltr.dk) og
flere uofficielle sider uden at blive klogere. Også her er de nævnt
under samme titel.

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Max

Dato : 06-04-07 16:35

Hej Poul Erik

> Mit album har coveret titlen: Michael Learns To Rock - A.jpg
>
> Min bekendtes har titlen: Michael Learns To Rock - B.jpg.

Hvorfor Y-encoder du dine billeder, det kan man jo ikke læse.

--
Mvh Max

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 06-04-07 17:31

On Fri, 6 Apr 2007 17:34:54 +0200, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Hej Poul Erik

>Hvorfor Y-encoder du dine billeder, det kan man jo ikke læse.

Det gør jeg heller ikke, men må indrømme at min newsklient gør.

Du kan nu se dem på min hjemmeside, under MLTR.

Fra : Max

Dato : 06-04-07 19:16

Hej Poul

> Du kan nu se dem på min hjemmeside, under MLTR.

Min er magen til din.

Den din kammerat har hedder åbenbart

Take Me To Your Heart

En CD der er udgivet under forskellige navne i
forskellige lande, forøvrigt med op til 12 numre.

--
Mvh Max

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-04-07 19:21

Max skrev:

>Hvorfor Y-encoder du dine billeder, det kan man jo ikke læse.

Det er da ikke noget problem.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : schlafen

Dato : 06-04-07 16:48

> Hvad er de "rigtige" titler på de 2 album?

jeg har også begge album - hos mig er det sidste katalogiseret som MLTR
2004.....

næppe meget hjælp på dit problem - jeg har aldrig selv lige tænkt på at der
var to album med samme titel...