Light Grebe sodavand
Fra : Brian

Dato : 11-04-07 18:36

Hej..
Er der nogen der har set nogle steder hvor man kan få grepe sodavand som
light ??

/Brian

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 11-04-07 18:56

"Brian" <3487394.328743@smarte.dk> writes:

> Er der nogen der har set nogle steder hvor man kan få grepe sodavand som
> light ??

I Superbest. Jeg mener det er Harboe, men jeg er ikke sikker.

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Fra : Erling Hansen

Dato : 11-04-07 18:54

Brian <3487394.328743@smarte.dk> wrote:

> Hej..
> Er der nogen der har set nogle steder hvor man kan få grepe sodavand som
> light ??
>
> /Brian
Føtex har Harboe Grape Light - hvis ikke din lokale har det, så bed
bestyreren om at tage dem hjem. Det måtte jeg. Fik i samme postgang også
Squash Light (også Harboe) og nu har de dem som fast del af repertoiret.
Mvh
Erling

Fra : Kim Schulz

Dato : 11-04-07 19:00

On Wed, 11 Apr 2007 19:36:06 +0200
"Brian" <3487394.328743@smarte.dk> wrote:

> Hej..
> Er der nogen der har set nogle steder hvor man kan få grepe sodavand
> som light ??

Er Sweppes ikke begyndt at sælge dem som "ikke tilsat sukker", men det
er måske ikke light nok? Sweppes sælges i ethvert supermarked med
respekt for sig selv.

--
Kim Schulz | Blog: http://www.schulz.dk/
Email: Kim@schulz.dk | Work: http://www.devteam.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-07 19:02

Brian wrote:
> Hej..
> Er der nogen der har set nogle steder hvor man kan få grepe sodavand
> som light ??
>
> /Brian

Du kan få dem fra Harboe, som andre også er inde på.
De forhandles i bl.a. Føtex, Netto, Rema1000, SuperBest, Fakta, Bilka

Så det er bestemt ikke umuligt

Louise, som selv kun drikekr light, og synes at det danske udbud er alt for
lille

Fra : Anette

Dato : 11-04-07 19:21

"Louise" <louise.krarupSNABELAprivat.dk> skrev

--

Maribo/Frisco laver også light grape. Maribo havde tidligere en genial
citronvand, men der skete et eller andet med opskriften i vinters, og de

Coop's appelsinvand 1,5 liter er rigtig god ( og jo, den findes nok i andre
forklædninger også ).

Anette

Fra : Brian

Dato : 11-04-07 19:36

Tak for alle jeres svar..
Jeg havde kun rigtig kigget i vores lokale brugs.. og det er tit et
sørgeligt syn..

Så jeg tager ud til en ordenlig Harboe pusher...

/Brian