Brunch æg
Fra : Zarinaen

Dato : 11-04-07 14:45

Hej gruppe

Er der nogen der er stødt på en online opskrift på Brunch æg. -
Opskriften lyder på:

Man lægger parmaskinke i en muffinsform, en tomat skive i bunden,
hvorefter man slår et æg ud, kommer det ca. 15 min i ovnen ....

Opskriften stammer fra et blad - men min veninde og jeg har et
væddemål om en ligende opskrift findes på nettet. - Og da jeg ikke
selv kan finde en, tyr jeg til jer kloge gruppe, inden jeg må hoste op
med en frokost og ikke mindst sluge min stolthed over ikke at have
ret :-0

Venlig hilsen
Sofie

Fra : Tove Krieger

Dato : 11-04-07 15:41

In news:1176299121.222264.214570@n76g2000hsh.googlegroups.com,
Zarinaen <fie@mash4077.dk> typed:
> [...]
> selv kan finde en, tyr jeg til jer kloge gruppe, inden jeg må hoste
> op med en frokost og ikke mindst sluge min stolthed over ikke at

Selvfølgelig har du da ret Sofie

http://www.idenyt.dk/artikler_show.asp?show=13419

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Thormod Johansen

Dato : 11-04-07 16:00

"Zarinaen" <fie@mash4077.dk> wrote in message
> [...]
>selv kan finde en, tyr jeg til jer kloge gruppe, inden jeg må hoste op
>med en frokost og ikke mindst sluge min stolthed over ikke at have

Ja, du har lige lagt den på nettet. Du vandt.

Fra : Zarinaen

Dato : 11-04-07 20:17

On 11 Apr., 16:59, "Thormod Johansen" <t...@invalid.invalid> wrote:
> "Zarinaen" <f...@mash4077.dk> wrote in message

> Ja, du har lige lagt den på nettet. Du vandt.

Tak for svaret - ja du har ret jeg vandt