Kyllingeboller fra Sticks n' Sushi?
Fra : Anders

Dato : 10-04-07 18:06

Hej

Er der nogle her, der ved hvordan de fantastiske kyllingeboller fra Sticks
n' Sushi bliver lavet? Eller evt. hvordan man laver nogle tilsvarende?

Mvh
Anders

Fra : Peter Westh

Dato : 10-04-07 18:40

"Anders" <junk@xotminusdette.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogle her, der ved hvordan de fantastiske kyllingeboller fra Sticks
> n' Sushi bliver lavet? Eller evt. hvordan man laver nogle tilsvarende?

Jeg mener at huske, at der er en opskrift på noget der ligner i:

64.102 Shizuo Tsuji
Japanese cooking : a simple art / by Shizuo Tsuji ; with the
assistance of Mary Sutherland ; introduction by M.F.K. Fisher
2. printing. - Tokyo ; New York : Kodansha International,
1981. - 517 sider : ill.
ISBN 0-87011-399-2.

/P

Fra : Anders

Dato : 11-04-07 11:50

"Peter Westh" skrev:

> [...]
> assistance of Mary Sutherland ; introduction by M.F.K. Fisher
> 2. printing. - Tokyo ; New York : Kodansha International,

Tak for hjælpen. Har lige netop fundet opskriften selv i en bog der hedder
Japansk mad på dank, der er skrevet af en af grundlæggerne af Sticks n'
Sushi.

Mvh
Anders

Fra : Kim Schulz

Dato : 11-04-07 11:54

On Wed, 11 Apr 2007 12:49:53 +0200
"Anders" <junk@xotminusdette.dk> wrote:

> Tak for hjælpen. Har lige netop fundet opskriften selv i en bog der
> hedder Japansk mad på dank, der er skrevet af en af grundlæggerne af
> Sticks n' Sushi.

smider du den så ikke her til glæde for os andre?

--
Kim Schulz | Blog: http://www.schulz.dk/
Email: Kim@schulz.dk | Work: http://www.devteam.dk/

Fra : Padre

Dato : 16-04-07 15:28

On 16 Apr., 14:44, "Jørgen Hess" <joergen.h...@ahva.dk> wrote:

> Nej.
> Med mindre man har særlig thyristor styring på elektriske apparater kører de
> altid 100%
> Men et lille tænd/sluk system vil konstant tænde og slukke for
> mikrobølgeovnen. F.eks 20 sek strøm og 20 sek pause, hvilket over længere
> tid gerne skulle lande på at apparatet kører 50%. af den fulde effekt.

Aha, det var da interessant.

--
padre