Ny blender - hvilken??
Fra : Anne

Dato : 09-04-07 18:33

Hej alle.

Jeg vil godt høre hvilken blender I synes burde være i mit køkken, da
min gamle er stået af.
Jeg har googlet lidt rundt men fandt ikke lige nogen anmeldelser af
blendere, så lidt erfaringer fra jer vil jeg sætte stor pris på.

Den skal bruges til lidt af hvert bla. til humus, smooties, pesto og
forskelligt andet.
Jeg har en smertegrænse på ca. 600 kr

Jeg håber at I vil hjælpe og give et par bud på hvad der ville være en
god blender!!

mvh, Anne

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 09-04-07 19:34

Anne skrev:

> Jeg har googlet lidt rundt men fandt ikke lige nogen anmeld-
> elser af blendere, så lidt erfaringer fra jer vil jeg sætte
> stor pris på.

Næste gang jeg skal købe blender, vil jeg nok overveje en model
som den de bruger i "Will it blend?":

http://www.willitblend.com/

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
Tv-fri medielicensbetaler

Fra : Anne

Dato : 10-04-07 06:50

On 9 Apr., 20:34, Klaus Alexander Seistrup <k...@seistrup.dk> wrote:

> Næste gang jeg skal købe blender, vil jeg nok overveje en model
> [...]

Ja den så også fed ud - men overskrider jo budgettet rimeligt meget,
så der skal jo blendes en del før det er det værd - også meget kommer
jeg ikke til at blende

Kunne det ikke tænkes at der er andre der har nogle gode erfaringer
med lidt billigere blendere....?

Mvh, Anne

Fra : Anne

Dato : 11-04-07 10:43

Er der slet ingen der har nogle gode erfaringer med blendere til
omkring 600 kr?

Fra : Ole Stigaard

Dato : 11-04-07 10:53

Wed, 11 Apr 2007 11:43:11 +0200, Anne <annelennart@gmail.com> skrev:

> Er der slet ingen der har nogle gode erfaringer med blendere til
> omkring 600 kr?

Vi har en kitchenaid i den prisklasse, udemærket til prisen. Kan som regel
findes på ebay.de til rimelige priser.

Ole

Fra : Max

Dato : 11-04-07 13:20

Hej Anne

> Er der slet ingen der har nogle gode erfaringer med blendere til
> omkring 600 kr?

Jeg har en OBH, den klare fint hvad jeg har brug for, det jeg gik
efter da jeg købte var at det skulle være med glaskande.

--
Mvh Max

Fra : Kim Schulz

Dato : 11-04-07 10:46

On Mon, 9 Apr 2007 18:34:01 +0000 (UTC)
Klaus Alexander Seistrup <klaus@seistrup.dk> wrote:

> Næste gang jeg skal købe blender, vil jeg nok overveje en model
> som den de bruger i "Will it blend?":
>
> http://www.willitblend.com/

Du ved godt at de fleste af deres videoer er fake ik?

--
Kim Schulz | Blog: http://www.schulz.dk/
Email: Kim@schulz.dk | Work: http://www.devteam.dk/

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 11-04-07 15:36

Kim Schulz skrev:

> Du ved godt at de fleste af deres videoer er fake ik?

Nej, det ved jeg ikke. Er det noget du kan dokumentere, eller i
det mindste sandsynliggøre?

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
Tv-fri medielicensbetaler

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 12-04-07 12:37

Klaus Alexander Seistrup <klaus@seistrup.dk> wrote in news:evirpa$k2p$1
@minji.szn.dk:

> Nej, det ved jeg ikke. Er det noget du kan dokumentere, eller i
> det mindste sandsynliggøre?

Det er reklame Reklamer er notorisk renset for ethvert gran af sandhed.
Det er vist en lov eller nåed...

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 12-04-07 12:34

Kim Schulz <kim@schulz.dk> wrote in news:20070411114539.74704d1a@laptopia:

> Du ved godt at de fleste af deres videoer er fake ik?

Du ved godt at det er reklamer ikk?

Fra : Anne

Dato : 11-04-07 14:04

On 11 Apr., 11:53, "Ole Stigaard" <s...@stigaard.net> wrote:

> Vi har en kitchenaid i den prisklasse, udemærket til prisen. Kan som regel
> findes på ebay.de til rimelige priser.
>
> Ole

Må jeg spørge hvilken model? Jeg har kigget lidt og fandt kun Kitchen
Aid som lå i prisklassen over 1000 kr.

Fra : Anette

Dato : 11-04-07 19:10

Jeg vil fraråde Bosch. Jeg købte en sidste år til ca 600 - den er elendig.
Kan ikke lige huske model, men det er et stort skrummel.

Anette

Fra : Ole Stigaard

Dato : 11-04-07 22:48

Wed, 11 Apr 2007 15:03:43 +0200, Anne <annelennart@gmail.com> skrev:

> Må jeg spørge hvilken model? Jeg har kigget lidt og fandt kun Kitchen
> Aid som lå i prisklassen over 1000 kr.

5ksb5 hedder den, og jeg kan se prisen er steget siden jeg købte en hjem
for en veninde. 120 EUR var bedste pris jeg fandt på fire minutter med
google.

Ole

Fra : TT

Dato : 16-04-07 12:32

"Anne" <annelennart@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> findes på ebay.de til rimelige priser.
>
> Ole

Må jeg spørge hvilken model? Jeg har kigget lidt og fandt kun Kitchen

Jeg har lige købt en Kitchen Aid på tilbud til 2000,- tror jeg, eller var
det 1500,- men jeg er godt nok allerede glad for den, den kværner bare... og
er nem at gøre ren. Før det havde jeg en Magic Bullet klon, det er udemærket
til de helt små tin, men ikke til is osv...

-TT

Fra : Ole Stigaard

Dato : 22-04-07 10:17

Mon, 16 Apr 2007 13:32:05 +0200, TT hajq.dk> <"<trp"> skrev:

> [...]
> udemærket
> til de helt små tin, men ikke til is osv...

Se mit svar til Anne andetsteds i tråden.

Ole

Fra : Anne

Dato : 12-04-07 06:57

On 11 Apr., 23:48, "Ole Stigaard" <s...@stigaard.net> wrote:

> 5ksb5 hedder den, og jeg kan se prisen er steget siden jeg købte en hjem
> for en veninde. 120 EUR var bedste pris jeg fandt på fire minutter med
> google.
>
> Ole

Tak jeg kigger lige.

Tak for dit indlæg Anette - det er også rart at vide hvad man skal
holde sig fra!

Mvh, Anne