The Triangle idag (søndag) på SBS Net
Fra : Per Hansen

Dato : 15-04-07 18:41

Husker der tidligere har været snakket om filmen The Triangle,
der er opdelt i 3 dele og om hvor vidt den var værd at købe eller ej.
Well, det kan folk begynde at opdage i aften på tv.
SBS Net viser første del af The Triangle kl 21:45

--
Per Hansen

Fra : Hans

Dato : 16-04-07 16:52

Per Hansen wrote:
> [...]
> Well, det kan folk begynde at opdage i aften på tv.
> SBS Net viser første del af The Triangle kl 21:45

Det er næsten synd at se den med den billedkvalitet som sendes på SBS-Net,
da serien er i ret høj bitrate med DTS-Lyd på de originale skiver, og den
koster ikke ret meget at købe.

Hans

Fra : Kim2000

Dato : 16-04-07 17:31

> Det er næsten synd at se den med den billedkvalitet som sendes på SBS-Net,
> da serien er i ret høj bitrate med DTS-Lyd på de originale skiver, og den
> koster ikke ret meget at købe.

Da jeg så den var jeg godt tilfreds, fed serie, god handling og godt
skuespil. Den skal helt sikkert ses færdig, og da det hverken er DR/TV2
eller en voldsom lang serie, så er der måske endda en mulighed for at kunne
se den. De andre kanaler kæmper jo en hård kamp for at vi ikke må se alle
afsnit. Bare se Firefly, hvor mange fik set den klokken 3 om natten?
mvh
Kim

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 16-04-07 20:57

Hej!

Kim2000 wrote:
> [...]
> se den. De andre kanaler kæmper jo en hård kamp for at vi ikke må se alle
> afsnit. Bare se Firefly, hvor mange fik set den klokken 3 om natten?

Nu er der jo heldigvis alternativer til at se serierne i fjernsynet. FireFly er
f.eks. ude på DVD og alternativt kan en HD-udgave da støves op på nettet hvis
man er til den slags.

Men ja, det er da sørgeligt at mange fede serier bliver nedprioriterede i -
dansk - fjernsyn :(

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-07 15:02

> Det er næsten synd at se den med den billedkvalitet som sendes på SBS-Net,
> da serien er i ret høj bitrate med DTS-Lyd på de originale skiver, og den
> koster ikke ret meget at købe.

Har købt den for en havtresser i el-giganten.

3 Disk hvor der er på disk 3 en masse xtra ting.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila.