Miles Davis i København 1969
Fra : Morten Steen

Dato : 13-04-07 20:54

Beklager cross-posting, men finder den værende relevant nok.
Jeg kan huske jeg engang så en koncertoptagelse med Miles Davis fra
København i 1969, på DR. I deres "Jazz Ved Midnat"-serie, eller hvad den nu
hed.
Det var før DVD-optager-tiden, men skulle der mon være en derude der har
optaget den, og vil være villig til at låne den ud, eller måske sælge en
kopi?
Jeg har ledt alle steder, men uden held.

Morten

Fra : Morten Steen

Dato : 13-04-07 20:59

> Beklager cross-posting, men finder den værende relevant nok.

Ja, flot. Den skulle have været i dk.kultur.musik. Beklager meget!

Morten

Fra : Peter Heide

Dato : 13-04-07 21:23

"Morten Steen" <morten.x@film.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, flot. Den skulle have været i dk.kultur.musik. Beklager meget!

der ligger et svar til dig i dkm