Engle og dæmoner indspilles
Fra : Morten Bowman

Dato : 11-04-07 21:34

Med Tom i hovedrollen igen
http://tinyurl.com/2pkuat

Fra : Peter Heide

Dato : 11-04-07 23:00

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse
news:vghq1357lgr7s1jb6tdkt7kp2qb9ddfijf@4ax.com...
> Med Tom i hovedrollen igen
> http://tinyurl.com/2pkuat

husk at have pop-up stopperen tændt inden du går videre til
ovenstående link.

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 11-04-07 23:59

Peter Heide skrev bl.a.:

> "Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse
>
> husk at have pop-up stopperen tændt inden du går videre til
> ovenstående link.

God idé! Som trådstarteren burde have haft med. Kort sagt: Åbn ikke det
anonyme bæ!

--
Mvh.: Jørgen Grandt

Fra : Christian Andersen

Dato : 13-04-07 13:33

Peter Heide skrev:
> "Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse

> husk at have pop-up stopperen tændt inden du går videre til
> ovenstående link.

Jeg får en pop-up (fra Firefox) om at identiteten af www.paypal.com ikke
kunne fastslås!?

"Websted certificeret af en ukendt autoritet"

Heldigvis har jeg slået preview-funktionen til på tinyurl.com, så jeg
bliver ikke smidt direkte over til siden.

Men ja, siden ser fake ud. Ikke fordi jeg har tænkt mig at besøge den!

--
Party time, excellent, wiuuuu, wiuuuu, wiuuuuuuu!!!

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 16-04-07 08:10

Christian Andersen skrev:

> Heldigvis har jeg slået preview-funktionen til på tinyurl.com, så jeg
> bliver ikke smidt direkte over til siden.

Tidligere var det da vist standard. Nu kræver den feature en cookie. Og
tinyurl.com reklamerer ligefrem med fordelene i at anvende deres service
til at skjule de url'er man bruger. De sku' skamme sig!

Mikkel

Fra : Morten Bowman

Dato : 17-04-07 20:38

On Fri, 13 Apr 2007 14:32:54 +0200, Christian Andersen
<ij2ztk602@sneakemail.com> wrote:

> [...]
>bliver ikke smidt direkte over til siden.
>
>Men ja, siden ser fake ud. Ikke fordi jeg har tænkt mig at besøge den!

Jeg bruger FF og har ingen problemer med siden overhovedet. Ja min popup
stopper er slået til; det er en altid.
Der er ikke noget fake ved dette link

Fra : Steen Jensen

Dato : 12-04-07 00:46

On 11 Apr., 22:34, Morten Bowman <newsFJ...@bowmanNOSPAM.invalid>
wrote:
> Med Tom i hovedrollen igenhttp://tinyurl.com/2pkuat

Så vil jeg da håbe den ikke er så skuffende som TDVC

Fra : JYH

Dato : 12-04-07 16:50

Morten Bowman wrote:
> Med Tom i hovedrollen igen
> http://tinyurl.com/2pkuat

Åh nej - der kunne ellers være blevet en rigtig god film ud af den bog.
Men så sparer man da de biografpenge

Fra : Ukendt

Dato : 15-04-07 22:33

"JYH" <jyh@jyh.jyh> wrote in news:461e54f4$0$2107
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Åh nej - der kunne ellers være blevet en rigtig god film ud af den bog.
> Men så sparer man da de biografpenge

Glæder mig... :)
(åbenbart som en af de eneste...)

//Casper

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 15-04-07 23:03

> Glæder mig... :)
> (åbenbart som en af de eneste...)

Jeg glæder mig også. Håber bare Hanks gør det lidt bedre denne gang.

Mark

http://mark.gazel.dk/
http://wordpress.dk - til glæde for danske WordPress-brugere

Fra : No Humor Man

Dato : 15-04-07 23:12

Mark Thomas Gazel wrote:

> Jeg glæder mig også. Håber bare Hanks gør det lidt bedre denne gang.

Synes den første var okay... den forlængede dvd-udgave var bedre... så
jeg skal da nok se denne her også. Er bogen god... eller burde jeg
spørge om det i en anden gruppe?

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 16-04-07 10:23

> Synes den første var okay... den forlængede dvd-udgave var bedre... så
> jeg skal da nok se denne her også. Er bogen god... eller burde jeg
> spørge om det i en anden gruppe?

Spørg bare her. Bogen er jo et forlæg til en film.

Hvis man ellers kan lide Dan Browns stil, der er ultra kompakt med mange
cliffhangere i hvert kapitel, så er den god.

Hvis du har læst DVC, så er den skåret efter samme skabelon. Langdon vikles
ind i en gåde, får følgeskab af en flot kvinde, der har et familiemedlem
involveret og det hele forgår i løbet af 24 timer. På kryds og tværs i
Vatikanet denne gang.

Personligt, synes jeg, den er bedre end DVC.

Fra : No Humor Man

Dato : 16-04-07 11:33

Mark Thomas Gazel wrote:
> [...]
> kryds og tværs i Vatikanet denne gang.
> Personligt, synes jeg, den er bedre end DVC.

Ja, der er jo så mange der bliver fortørnede hvis man ikke skriver den
rigtige post i det rigtige forum... eller hvis man lige gør noget som
ikke er kotymen... men nok om det.

Lyder spændende... selvom det lyder lidt af det samme... men mon ikke
det kan gøres interessant nok uden at ligne den anden alt for meget i
opbygning. Hmm... vatikanet... ja... hvad mon han finder der. Kan det
anbefales at læse bogen først eller bagefter? Kan huske at jeg var lidt
skuffet over filmen i biffen, da jeg lige havde læst bogen og derfor
syntes at der manglede ALT for meget... som så heldigvis blev puttet ind
i den forlængede dvd udgave.

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 16-04-07 21:25

> Ja, der er jo så mange der bliver fortørnede hvis man ikke skriver den
> rigtige post i det rigtige forum... eller hvis man lige gør noget som
> ikke er kotymen... men nok om det.

Oh yeah.

> Lyder spændende... selvom det lyder lidt af det samme... men mon ikke
> det kan gøres interessant nok uden at ligne den anden alt for meget i
> opbygning.

Den ligner den anden meget i opbygning, men det gør nu ikke noget.

> Hmm... vatikanet... ja... hvad mon han finder der.

Uha, der er mange kunstværker og kirker.

> Kan det anbefales at læse bogen først eller bagefter?

Jeg læser altid bogen først. Så bliver man nok lidt skuffet over det hele
ikke er med, men til gengæld får man den rigtige historie i bogen med alle
mellemregningerne og ikke kun de brede penselstrøg.

> Kan huske at jeg
> var lidt skuffet over filmen i biffen, da jeg lige havde læst bogen
> og derfor syntes at der manglede ALT for meget... som så heldigvis
> blev puttet ind i den forlængede dvd udgave.

Det kan være man skulle se den.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 16-04-07 23:56

Mark Thomas Gazel skrev:

> Uha, der er mange kunstværker og kirker.

Der er vel egentlig kun den ene kirke.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 17-04-07 08:21

> Der er vel egentlig kun den ene kirke.

Nåja, *bonk!*.

Der er mange kunstværker og kirker i ROM.

Fra : H. Bojer

Dato : 16-04-07 11:43

No Humor Man wrote:

> Synes den første var okay... den forlængede dvd-udgave var bedre... så
> jeg skal da nok se denne her også.

Har kun set den udvidede dvd-udgave, og synes den er rigtig god. Giver den 8
stjerner på imbd.

Ser for i øvrigt først de fleste film, når det kommer på dvd og oftest også
i de udvidede udgaver.

--
Ingen signatur her!

Fra : Tove Krieger

Dato : 16-04-07 10:25

In news:Xns9913EF895DFFAsmokehatgmailcom@62.243.74.162,
Casper <smokehat> typed:
> "JYH" <jyh@jyh.jyh> wrote in news:461e54f4$0$2107
> $edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Glæder mig... :)
> (åbenbart som en af de eneste...)
>
> //Casper

Nej da, du er ikke alene. Jeg glæder mig også - meget endda. Tom Hanks
er en vidunderlig skuespiller.

-
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : edelvang@gmail.com

Dato : 17-04-07 10:08

On 17 Apr., 00:55, "Peter Brandt Nielsen"
<peterbrandtniel...@gmail.com> wrote:

> Der er vel egentlig kun den ene kirke.

Det kan man bestemt ikke sige. Der ligger adskillige kirker og
kapeller inden for Vatikanets mure. Peterskirken er dog naturligvis
noget dominerende i sammenhængen....

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 18-04-07 01:15

edelvang@gmail.com skrev:

> Det kan man bestemt ikke sige. Der ligger adskillige kirker og
> kapeller inden for Vatikanets mure.

Jeg må give dig ret.

--
Peter Brandt Nielsen