Ny dansk animation/horror film?
Fra : Martin Helbo

Dato : 08-04-07 20:56

For nogle måneder siden hørte jeg i DR's Filmland om en ny dansk film,
jeg kan ikke huske om det var en animationsfilm, horrorfilm eller en
kombination.
Jeg fandt linket til filmens hjemmeside, og så en trailer, der så ret
morsom ud (lidt a la Black Sheep så vidt jeg husker)

Jeg kan ikke huske titlen, og kan ikke finde noget der ligner på
Filmlands hjemmeside.

Er der nogen, der ud fra de sparsomme oplysninger, kan spore sig ind på
hvad det er for en film?

Mvh
Martin Helbo

Fra : Per Hansen

Dato : 09-04-07 10:31

Martin Helbo <helbo@_FJERN_thedude.dk> mentioned this

> [...]
> Filmlands hjemmeside.
>
> Er der nogen, der ud fra de sparsomme oplysninger, kan spore sig ind på

Sikkert: De Fortabte Sjæles Ø.
http://www.fortabtesjaele.dk/

--
Per Hansen

Fra : Martin Helbo

Dato : 09-04-07 13:17

Per Hansen wrote:

> Sikkert: De Fortabte Sjæles Ø.
> http://www.fortabtesjaele.dk/

Nej, desværre ikke. Den var langt mere obskur og b-films agtig.

/Martin

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-07 13:34

> Nej, desværre ikke. Den var langt mere obskur og b-films agtig.
>
> /Martin

Det er ikke den der dukke-zombie-cowboy film, vel?...

Det var vist bare en kortfilm, men der er snak om at lave en i fuld længde.

Fra : Martin Helbo

Dato : 10-04-07 05:25

Hans Christian Vang wrote:

> Det er ikke den der dukke-zombie-cowboy film, vel?...
>
> Det var vist bare en kortfilm, men der er snak om at lave en i fuld længde.

Det kunne godt lyde som den, kan du huske titlen?

/Martin

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-07 10:30

www.zombiewestern.com =D

Fra : Martin Helbo

Dato : 11-04-07 14:24

Hans Christian Vang wrote:

> www.zombiewestern.com =D

Det er præcis den, tak skal du have.

/Martin

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-07 17:54

Martin Helbo skrev:
> [...]
> Filmlands hjemmeside.
>
> Er der nogen, der ud fra de sparsomme oplysninger, kan spore sig ind på

Måske Vikaren? Der er i hvert fald både rumvæsener, uhygge og særheder i
traileren.

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-07 20:32

"Martin Helbo" <helbo@_FJERN_thedude.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjemmeside.
>
> Er der nogen, der ud fra de sparsomme oplysninger, kan spore sig ind på

Kan det være Codename: YinYang du tænker på?
http://www.bobbleproductions.dk/

Vh

Poul

Fra : Brian P

Dato : 09-04-07 21:21

On Apr 8, 9:55 pm, Martin Helbo <helbo@_FJERN_thedude.dk> wrote:
> [...]
> Filmlands hjemmeside.
>
> Er der nogen, der ud fra de sparsomme oplysninger, kan spore sig ind på

Kan det være filmatiseringen af Claus Deleurans tegneserie Rejsen til
Saturn, som A-film forestår? Der har været en trailer online, men det
ser ud til, at den er pillet ned igen. Projektet har netop fået
bevilget produktionsstøtte fra DFI.