Valhalla Rising
Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 07-04-07 13:49

For ikke så længe siden sendte jeg et link omkring Viking/Indianer filmen
"Pathfinder". Men denne her fra vores danske Pusher-instruktør kunne måske
blive mere interessant http://sorenz.dk/VALHALLA%20RISING.htm

Sjovt nok så har den næsten samme tema, en viking der opdager Amerika.

BK

It's only pain, it only hurts. I'm only down on the floor, where I've been
before, and I'll be here again.

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 08-04-07 01:02

Brian, Rikke og Kristian skrev:
> [...]
> blive mere interessant http://sorenz.dk/VALHALLA%20RISING.htm
>
> Sjovt nok så har den næsten samme tema, en viking der opdager Amerika.

Mads Mikkelsen som stum viking... Ja, den bliver interessant af følge!

Hvad så med den her, A Viking Saga, http://www.imdb.com/title/tt0834967/

Er der tale om en spoof eller hvad?

Traileren er kosmisk dårlig, det kan vel næsten ikke være alvorligt...

Mikkel

Fra : Holst

Dato : 08-04-07 07:35

Mikkel Moldrup-Lakjer wrote:

> Hvad så med den her, A Viking Saga, http://www.imdb.com/title/tt0834967/
>
> Er der tale om en spoof eller hvad?
>
> Traileren er kosmisk dårlig, det kan vel næsten ikke være alvorligt...

Den kunne man læse om i Berlingske for et par dage siden.

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 08-04-07 08:08

Holst skrev:

> Den kunne man læse om i Berlingske for et par dage siden.

Men du vil ikke røbe noget?

Mikkel

Fra : Holst

Dato : 08-04-07 08:41

> Men du vil ikke røbe noget?

Det vil jeg da gerne, men jeg skimmede kun artiklen. Men i hvert fald
var instruktøren umiddelbart seriøs angående filmen. Avisen blev brugt
til optænding i brændeovnen, så jeg har den ikke mere. Men ellers kan
den vel læses på deres hjemmeside.

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 08-04-07 10:30

Holst skrev:

> [...]
> var instruktøren umiddelbart seriøs angående filmen. Avisen blev brugt
> til optænding i brændeovnen, så jeg har den ikke mere. Men ellers kan

Sørme jo:
http://www.berlingske.dk/kultur/artikel:aid=881948

Berlingske plejer vist ellers at kræve betaling, men det er måske kun
for nogle artikler.

Mikkel

Fra : peterbrandtnielsen@g~

Dato : 16-04-07 22:16

Mikkel Moldrup-Lakjer skrev:

> Sørme jo:http://www.berlingske.dk/kultur/artikel:aid=881948
>
> Berlingske plejer vist ellers at kræve betaling, men det er måske kun
> for nogle artikler.

Man kan ikke se artiklen gratis længere, men filmen omtales i Den 11.
time på DR2 lige nu.

Peter