Rejse til bulgarien
Fra : Fam. Jacobsen

Dato : 08-04-07 23:17

Hej her i gruppen.

Vi er 2 voksne og 4 børn der skal til bulgarien d.26/6
vi skal bo på sonny beats hotel elite 2 høre gerne fra andre der har været
der eller der omkring?

vil også gerne høre om andres erfaringer der nede med udflugter

Mvh Fam Jacobsen

Fra : Niels

Dato : 09-04-07 07:47

> [...]
> der eller der omkring?
>
> vil også gerne høre om andres erfaringer der nede med udflugter

Vi var i Sunny Beach forrige år, og vi havde en rigtig god ferie. Jeg kender
ikke lige det hotel du omtaler,men det meste er ret nyt dernede.
Vi var med på et par heldags-busture, men det var efter vores mening ret
skuffende. Landskabet vi så var ret ens på begge ture, og det vi skulle
opleve virkede "kunstigt".
De sædvanlige kirke og klosterbesøg var som man kunne forvente.
En aftentur til en rest. med underholdning var god. Og et besøg på en
vingård var også ret godt.
Vi brugte en del tid på at gå på opdagelse i Basaren og vi nød også at ligge
ved poolen og bade i Sortehavet.
En lille sjov oplevelse fik vi da vi skulle købe en is. Det var efter vægt,
og det var tre ret stor iskugler og en ret tyk vaffel. Det hele blev vejet
sammen med servietten og det hele. Pris ca. 65 kr. for to
Vi spiste flere gange i basaren og det var både godt og billigt.

Rigtig god tur. mvh. Niels

Fra : Kim

Dato : 09-04-07 19:52

On 9 Apr., 00:16, "Fam. Jacobsen" <sand...@stofanet.dk> wrote:
> [...]
> der eller der omkring?
>
> vil også gerne høre om andres erfaringer der nede med udflugter

Hotellet siger mig ikke noget, men hvis du ved nogenlunde hvor det
ligger kan du kigge på min hjemmeside www.bulgar.dk på undersiden Kort
over Sunny Beach. Her kan du få et nogenlunde overblik over hvor ting
ligger. Hvis I finder ud af Sunny Beach er et hit kan I jo overveje at
leje min lejlighed en anden gang - i så fald kan du se på
hjemmesiden hvordan du gør det.

Mvh
Kim

Fra : Peter

Dato : 09-04-07 21:16

"Fam. Jacobsen" <sandtos@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der eller der omkring?
>
> vil også gerne høre om andres erfaringer der nede med udflugter

Det er godt nok. Gode værelser, godt poolområde; også til mindre børn.
Restauranten er ikke noget at råbe hurra for- men de laver nogle gode
pandekager ved poolen, synes børnene.
I kan også få massage ved poolkanten. Det koster ikke ret meget og massøren
finder lynhurtigt de ømme steder- og så gør det "naller", men bagefter er
det godt.
Området omkring hotellet er præget af byggerod.
For at komme til stranden og den er god og børnevenlig, en tur på 700-800m,
skal I krydse en MEGET befærdet vej - og det kan godt være lidt stressende.
Bulgarske bilister er fuldstændig ligeglade med at I står der med badedyr,
ivrige børn og poser fyldt med solcreme og kolde drikke - de ta´r ikke
hensyn.... Vejen er for os det største minus ved dette hotel, men alt i alt
et godt sted.
Hvis I vil se et par billeder kan jeg godt maile jer et par stykker.
God tur

mvh.
Peter