Spørgsmål til G5 folket
Fra : Kell Christensen

Dato : 14-04-07 19:36

Jeg har de seneste år kørt G4 1.25, men nu må det snart være slut.
Kunne godt tænke mig mere fut i Photoshop CS2.

Jeg vil nok gå efter en G5 dual 2.0, 2.3, 2.7 - uanset hvilken er der
vel en god forskel at mærke.
Men er der nogle fælder eller andet man skal holde sig fra?
Grafikkort mm

Kell

Fra : Steen Larsen

Dato : 14-04-07 19:44

On 2007-04-14, Kell Christensen <4200slet@c.dk> wrote:
> [...]
> vel en god forskel at mærke.
> Men er der nogle fælder eller andet man skal holde sig fra?

Spring det over, vent til CS3 kommer og køb en Intel-baseret maskine.

Fra : Kell Christensen

Dato : 14-04-07 19:51

Steen Larsen <slykking.remove@this.gmail.com> wrote:

> Spring det over, vent til CS3 kommer og køb en Intel-baseret maskine.

Har tænkt på det - men der skal jo også være til de andre småkøb...

Fra : Steen Larsen

Dato : 14-04-07 19:59

On 2007-04-14, Kell Christensen <4200slet@c.dk> wrote:

> Har tænkt på det - men der skal jo også være til de andre småkøb...

Men hvis det er fut i PS så er det bare sagen. Hvis du kommer fra en
CPU på 1.25 GHz vil du jo nok kunne mærke en forskel til en G5 med
2 x 2 GHz. Jeg tror ikke der er det store at vinde på grafikkort -
de kort som G5 leveres med var OK til PS.