Maxtor USB disk
Fra : René Keldorff

Dato : 14-04-07 07:55

Jeg har en usb Maxtor harddisk. Når jeg forsøger at tænde den, går den
grønne diode på strømforsygningen fra normal grøn til svag grøn, og
disken bliver ikke aktiveret.

Hvad tyder det på? Jeg håber det er strønforsyningen, da jeg har en
masse uvurderlige fotos på disken.

Fra : Max

Dato : 14-04-07 08:11

Hej René

> Hvad tyder det på? Jeg håber det er strønforsyningen, da jeg har en
> masse uvurderlige fotos på disken.

Du kan jo prøve at flytte Harddisken over i din PC og se om
den vil køre der, hvis den vil det, ja så er det strømforsyningen,
hvis ikke, ja så er det harddisken og så må du købe en ny og
indlæse dine billeder fra din sekundære backup.

--
Mvh Max

Fra : Max

Dato : 14-04-07 08:32