Meget billig hardware i Tyskland - edbpris~
Fra : jj92_2

Dato : 09-04-07 22:41

Hej,

Er det fristende at købe ind til ½ pris?

Så kig her:
F.eks en AMD Athlon 64 X2 6000+ til under halv pris af hvad den koster
i DK......
http://www.hardwareschotte.de/hardware/preise/proid_8037253/preis_AMD+Athlon+64+X2+6000

En konkurrent til www.edbpriser.dk - nemlig den tyske www.hardwareschotte.de

Værsgo og spar

Fra : Dr.Phil

Dato : 09-04-07 23:12

"jj92_2" <jj92_2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Ja på noget af det..f.eks dette her er der ikke meget sparet:

http://www.hardwareschotte.de/hardware/preise/proid_8027655/preis_ASUS+EN7600GS+SilentHTD

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=308511

Fra : Nicolai L

Dato : 09-04-07 23:51

"jj92_2" <jj92_2@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Er det fristende at købe ind til ½ pris?

>F.eks en AMD Athlon 64 X2 6000+ til under halv pris af hvad den koster

>Værsgo og spar

Det er vel ikke fair, at lave en enkelt sammenligning, specielt på et
produkt som ikke er på lager endnu. Desuden, så sender de ikke alle sammen
varer uden for Tyskland, hertil skal så lægges besværlighederne med garanti,
hvis du finder et firma som sender til DK. Jeg tjekkede for en MS mus og
udover at jeg slet ikke kunne få den sendt til DK, så ville jeg spare 30,-
kr på produktet og det ville vel blive slugt i porto.

Der er vel ingen, som ikke kigger efter gode steder at handle, såsom medier
i udlandet. Men din tråd her, er der ikke meget fornuft i.

Nicolai

Fra : Nicolai L

Dato : 09-04-07 23:58

"jj92_2" <jj92_2@hotmail.com> skrev i en meddelelse

For at vise, hvor utrovædig din tråd er, så sammenlign med en Intel Conroe
E6600, som i Tyskland koster 1841,- og i DK koster ca. 2100,-. Så sparer du
260,- kr, men det firma jeg fandt som sendte ud af Tyskland, skulle have
35,- Euro i porto, hvilket sjovt nok er ca. 260,- kr.

Nu har du en reel sammenligning, på et produkt som er på lager og det tager
vist luften ud af din påstand.

Nicolai

Fra : Per Hansen

Dato : 10-04-07 11:18

"Nicolai L" <news2004@mailme> mentioned this

> [...]
> 260,- kr.
>
> Nu har du en reel sammenligning, på et produkt som er på lager og det

Jep, portoen æder det hele. Sådan er det med de tyske webshops der
er villige til at sende ud af landet.
Besparelserne er kun til stede hvis man er der fysisk i butikken.
Der kan jeg da nævne at jeg sparede næsten 400kr på en XP 3200+
til min fars maskine for et lille års tid siden.

--
Per Hansen

Fra : ai

Dato : 10-04-07 12:24

andre priser og måske billigere kan du finde mange steder...
når så ragelset går i stykker, eller ikke virker, så send det
retur..ud i nowhere, med de omkostninger og
reklamationer det indebærer. Læs firmaets handelsbetingelser
meget nøje og deres RMA politik
Nogle firmaer er ok, andre desværre ikke.
/ai