Webspeed - skift hastighed problem
Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-04-07 14:31

Er det kun mig der ikke kan ændre hastighed via tdc's side eller er det et
generelt problem

Jeg vil nemlig ikke have den af tdc bestemte nedgradering 4096/1024 ->
8.064/512

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-04-07 17:51

Ivan V. Klattrup <ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

> Er det kun mig der ikke kan ændre hastighed via tdc's side eller er det et
> generelt problem
>
> Jeg vil nemlig ikke have den af tdc bestemte nedgradering 4096/1024 ->
> 8.064/512

Hvad vil du have istedet ? ... du kan ikke få 1024 upstream mere ..
desvære .... Så skal du over på den anden side af gaden til TDC ADSL....

/thomas

--
Thomas
Blog & Stuff: http://www.elements.dk/

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-04-07 18:05

Thomas von Hassel skrev:

>Hvad vil du have istedet ?

2.048/512 da mine erfaringer siger mig at jeg alligevel ikke får udnyttet
mere i downloadhastighed end det halve af min nuværende download.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 06-04-07 19:41

> Er det kun mig der ikke kan ændre hastighed via tdc's side eller er det et
> generelt problem
>
> Jeg vil nemlig ikke have den af tdc bestemte nedgradering 4096/1024 ->
> 8.064/512

Jeg forsøgte i en uges til at komme på deres skift hastighed side - men
hvergang man havde indtastet alle info gik siden bare i spunk
Endte med at ringe derind i stedet.

Det er når du vil fra step 1->2 den går i fisk ikke?

/Dennis

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-04-07 19:45

Dennis Pedersen skrev:

>Det er når du vil fra step 1->2 den går i fisk ikke?

Ja nemlig, deres webcoder har ikke været specielt heldig med sin kodning
af det.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk