"bekæmpe indvandrerbander"
Fra : Malene P

Dato : 04-04-07 09:12

Ja, det er søreme det, politikerne nu vil, hvis man skal tro på dagens
radioaviser. Måske vil man feks lytte til den politimand, der som så mange
andre (incl. undertegnede) kom med det faktum, at de fremmede "lillebrødre"
direkte benytter sig af, at den kriminelle lavalder er 15 år, og at de
derfor i praksis kan gøre hvad der passer dem, uden at samfundet kan røre
dem. Måske vil man igen overveje den kriminelle lavalder. Også den bør vel
følge med udviklingen -eller?

Malene P

Fra : Allan Riise

Dato : 04-04-07 09:15

Malene P wrote:
> [...]
> at samfundet kan røre dem. Måske vil man igen overveje den kriminelle
> lavalder. Også den bør vel følge med udviklingen -eller?

Så vidt jeg hørte betjenten sige så var det, "man kunne formode at drengen
spekulerede i at han var under den kriminelle lavalder" og ikke at det var
et faktum, men du kan jo vise mig noget andet, hvis du da kan.

--
Allan Riise

Fra : Malene P

Dato : 04-04-07 09:23

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Så vidt jeg hørte betjenten sige så var det, "man kunne formode at drengen
> spekulerede i at han var under den kriminelle lavalder" og ikke at det var
> et faktum, men du kan jo vise mig noget andet, hvis du da kan.

Jeg ved ikke, om vi tænker på den samme betjent eller den samme "dreng" -men
i fald at indvandrerbander bevidst tænker i den kriminelle lavalder på 15
år, synes jeg, at det er noget, der bør tages op til overvejelse. Kan du
komme med nogle begavede argumenter imod det -altså uden det gennemsuttede
bolche om fængsel sammen med hårde kriminelle?

Malene P

Fra : Allan Riise

Dato : 04-04-07 09:28

Malene P wrote:

> [...]
> tages op til overvejelse. Kan du komme med nogle begavede argumenter
> imod det -altså uden det gennemsuttede bolche om fængsel sammen med

Det er muligt de gør det, det er faktisk højst sandsynligt og så må kommunen
træde ind og for at kunne gøre det, så skal staten øremærke langt flere
midler til netop den slags sociale foranstaltninger, som så gives til de
kommuner der har problemerne, kommunerne kan ikke klare det med de budgetter
de sidder med p.t. og da det er et samfundsproblem og ikke alen et kommune
problem så burde det være en naturlig følgeslutning.

--
Allan Riise

Fra : Malene P

Dato : 04-04-07 09:43

> Det er muligt de gør det, det er faktisk højst sandsynligt

Nej. Det er ikke muligt eller sandsynligt, at de spekulerer i den krimenelle
lavalder. De siger det selv -praler ligefrem af det, politiet siger det og
man kan læse og se overalt, at det går den gale vej med yngre hårdere
kriminelle. Det skal efter min mening stoppes -og pladderhumanisme virker
tydeligvis ikke. Kom nu med et begavet bud i stedet for sludder om flere
belønninger for ikke at "lave ballade".

Malene P

Fra : Allan Riise

Dato : 04-04-07 09:45

Malene P wrote:
> [...]
> -og pladderhumanisme virker tydeligvis ikke. Kom nu med et begavet
> bud i stedet for sludder om flere belønninger for ikke at "lave

Jeg har skrevet hvad der skal gøres, men det valgte du at klippe væk.

--
Allan Riise

Fra : Malene P

Dato : 04-04-07 09:52

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har skrevet hvad der skal gøres, men det valgte du at klippe væk.

Plidderpladder om at der bare skal afsættes flere midler, kan jeg sgu ikke
bruge til noget. Skal koblerne af fremmedbander ligefrem belønnes endnu mere
for ikke at overfalde uskyldige borgere i vores land?

Malene P

Fra : Henning Sørensen

Dato : 04-04-07 14:05

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> mere
> for ikke at overfalde uskyldige borgere i vores land?

Hvad mener du med "belønnes" ?
Flere midler til de kommunale myndigheder vil betyde flere tvangsfjernelser
og anbringelser i ungdomsfængsler / institutioner.

Og det er netop essensen - kommunerne har ikke disse midler og kan derfor
intet reelt stille op.
Der er derfor brug for at afsætte midler, således at disse
ungdomskriminelles løbebaner kan vendes.

/Henning.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 04-04-07 09:49

> [...]
> budgetter de sidder med p.t. og da det er et samfundsproblem og ikke alen
> et kommune problem så burde det være en naturlig følgeslutning.

Mener du i ramme alvor, at de muhamedanske forbrydere har så stor en
intelligens: at de er klar over at de kommunale budgetter er så lave/opbrugt
at der er fri adgang til deres forbrydelser over for den danske befolkning.

mvh Kurt

Fra : Allan Riise

Dato : 04-04-07 09:56

Kurt H. Nedergaard wrote:
> [...]
> intelligens: at de er klar over at de kommunale budgetter er så
> lave/opbrugt at der er fri adgang til deres forbrydelser over for den

Jeg mener at de er lige så kloge som alle andre og de behøver ikke at regne
noget ud, de kan jo se at der, desværre, intet sker hverken 1'ste eller
10'de gang.

--
Allan Riise

Fra : Malene P

Dato : 04-04-07 10:07

> [...]

regne
> noget ud, de kan jo se at der, desværre, intet sker hverken 1'ste eller

Og hvad vil du så gøre ved det? Og hvad tror du, at de fremmede kobler har
mest respekt for?

Malene P

Fra : Allan Riise

Dato : 04-04-07 10:16

Malene P wrote:

> Og hvad vil du så gøre ved det? Og hvad tror du, at de fremmede
> kobler har mest respekt for?

Det har jeg skrevet til dig, forhold dig nu til det, jeg svarer ikke mere på
ting jeg har svaret den samme person på flere gange.

--
Allan Riise

Fra : N_B_DK

Dato : 04-04-07 09:23

In news:46135e68$0$2090$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Allan Riise <ari06@pc.dk> typed:

> [...]
> drengen spekulerede i at han var under den kriminelle lavalder" og
> ikke at det var et faktum, men du kan jo vise mig noget andet, hvis

Han mister vel sit job pga hvis han direkte siger at han ved de spekulerer i
det, da han næppe kan bevise at alle spekulerer i det, og derfor siger han
det som han gør.

--
MVH. N_B_DK
Hvis du også er utilfreds med dansk tale på discovery.

Fra : hanzen

Dato : 04-04-07 09:22

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

Det sædvanlige bla bla bla
--
hilzen
hanzen

Fra : Allan Riise

Dato : 04-04-07 09:29

hanzen wrote:
> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
>

> Det sædvanlige bla bla bla

Jeg skrev da mere end dig, og argumenterede også, noget du åbenbart ikke
magter.

--
Allan Riise

Fra : El Trabajador

Dato : 04-04-07 13:31

> Jeg skrev da mere end dig, og argumenterede også, noget du åbenbart
> ikke magter.

Gaab...!

Fra : El Trabajador

Dato : 04-04-07 13:32

"hanzen" <hanzen@mailmigej.dk> skrev i

> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det sædvanlige bla bla bla

Ja, Mister LowIQ slog til igen.
--
El Trabajador

Fra : sdsf

Dato : 05-04-07 11:10

> Så vidt jeg hørte betjenten sige så var det, "man kunne formode at drengen
> spekulerede i at han var under den kriminelle lavalder" og ikke at det var
> et faktum, men du kan jo vise mig noget andet, hvis du da kan.
Er den her det drejer sig om:

Citat:
"Det virker, som om drengene betragter forbrydelserne som en leg.
Politiet taler dunder til dem. Og familien har forsøgt at tale dem til
fornuft.
Men deres eneste svar er: Vi stopper, når vi bliver 15 år."

"12-årig bag 70 forbrydelser."
http://ekstrabladet.dk/112/article274754.ece

Fra : Pernille

Dato : 04-04-07 09:24

> [...]
> dem. Måske vil man igen overveje den kriminelle lavalder. Også den bør vel

Hvis de unge kriminelle, under 15 år, begår noget strafbart, så lad dog
forældrene komme med dem i fængsel. Her vil de så få tid til at snakke
sammen og lære hinanden at kende.
Forældre skal vide og forstå, at deres børn ER deres ansvar.

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 04-04-07 09:58

Pernille frembragte:
> [...]
> og lære hinanden at kende.
> Forældre skal vide og forstå, at deres børn ER deres ansvar.

Det var sgu en af de bedste forslag jeg har hørt længe.
Pernille, du er en stjerne.
Kai

Fra : Pernille

Dato : 05-04-07 15:03

"Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse
> [...]
>>> dem. Måske vil man igen overveje den kriminelle lavalder. Også den bør

> Det var sgu en af de bedste forslag jeg har hørt længe.

Mange tak Kai! Det er jeg glad for, at du synes!
God påske!

Fra : Dahl

Dato : 24-04-07 22:47

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i
> "Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev

> Mange tak Kai! Det er jeg glad for, at du synes!

Ja det var et godt forslag! Og så skal de bare fodres af med grisekød,
morgen, middag og aften, mens de sidder i fængslet.
Mvh RD

Fra : Tveskaeg

Dato : 04-04-07 12:34

On Wed, 4 Apr 2007 10:11:58 +0200, "Malene P" <malenekors@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>dem. Måske vil man igen overveje den kriminelle lavalder. Også den bør vel

Man kan ikke bekæmpe disse mennesker med mindre man har mulighed for
at ophæve statsborgerskaber og udvise!

Fra : /Peter

Dato : 05-04-07 09:48

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse

> Man kan ikke bekæmpe disse mennesker med mindre man har mulighed for
> at ophæve statsborgerskaber og udvise!

Hva mener du?
Man ska da bare lave en "gas-bus" og la den køre lidt rundt i
ghettoerne.

Fra : /Peter

Dato : 05-04-07 09:51

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse news:4614b7a4$0$8212>>
Man kan ikke bekæmpe disse mennesker med mindre man har mulighed for

> Hva mener du?
> Man ska da bare lave en "gas-bus" og la den køre lidt rundt i
> ghettoerne.

glemte lige
Den er selvfølgelig gratis, der bliver udleveret halal-kød-pakker på
turen.
og der er indrettet et særligt bederum.
Så skal i bare se ...

Fra : Kim Larsen

Dato : 06-04-07 23:35

"/Peter" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> [...]
>
> glemte lige
> Den er selvfølgelig gratis, der bliver udleveret halal-kød-pakker på

Du er ganske enkelt så skævvredet i kraniet at man skulle tro at var løgn.

--
Kim Larsen
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Husk at krigen i Irak