pusher 2
Fra : Carsten Nielsen

Dato : 04-04-07 08:00

Hej!
Jeg har lige set filmen Pusher 2, og håbede at jeg kunne
læse musikken til filmen i slutningen. Teksten var så lille
at det desværre ikke lykkedes. Er der et sted på nettet hvor man kan finde
ud af hvem der spiller musikken til filmen ?
V.h Carsten

Fra : Thomas

Dato : 04-04-07 08:12

"Carsten Nielsen" <veiborg@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at det desværre ikke lykkedes. Er der et sted på nettet hvor man kan finde
> ud af hvem der spiller musikken til filmen ?

Det ved jeg ikke... Men er det ikke The Bleeder Group / Peter Peter
der står for alt musikken i den film??

Mvh. Thomas

Fra : Thomas

Dato : 04-04-07 21:18

"Thomas" <Thomas.elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse

> "Carsten Nielsen" <veiborg@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det ved jeg ikke... Men er det ikke The Bleeder Group / Peter Peter
> der står for alt musikken i den film??

Siden jeg skrev det, har jeg så fundet ud af, at det er det ikke...
NWR valgte musikken til filmen, fra en masse forskellige bands på
Mymusic.dk
A Rex og Lovelight har f.eks. hver to numre med... Hvem der mere
er med, ved jeg faktisk ikke... Men det er alle undergrunds-bands der
har musik liggende på Mymusic.dk

Men soundtracket er udgivet på CD - Så det må vel være muligt at
finde noget info (en trackliste) til CD'en et sted på nettet...

Mvh. Thomas

Fra : Mr.D2

Dato : 06-04-07 07:46

hej Carsten