western film hjemme sider ?
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 04-04-07 18:20

min fætter har sammen med nogen andre fået den ide at optage en
western film på Bornholm ( ja spørg mig ikke hvad han har tænkt sig
jeg har lidt svært ved at se det hele for mig )

Nå men han har så købt domænet www.western.dk ( jeg er ikke lige helt
sikker på hvordan man staver western.

Nå men den side vil han så have jeg skal lave og jeg har da lavet et
par sider i min tid ud fra den ide at de skal være klare og tydelige
og til at forstå for alle - men han vil have det til at eksplodere med
lyd efekter og ridene cowboys som flash eller animerede gif ?

nu ved jeg ikke mere om western film ind den gode den onde og den
grusomme også en med Charles broson hvor han spiller på mundharmonika
og de er såmænd gode nok - men ellers er det ikke lige det jeg sværger
til - nogen der har nogen idder ?
--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/ + ofte gratis telefoni :

Fra : sniper_Nolight

Dato : 04-04-07 21:00

>Charles broson hvor han spiller på mundharmonika

Det er så osse den bedste der findes, så du ved allerede rigeligt
(Once upon a time in the West)
--
sniper_Nolight

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 05-04-07 05:47

> Det er så osse den bedste der findes, så du ved allerede rigeligt
> (Once upon a time in the West)

ja ja bevares jeg har den enda i en 2 dvd samler udgave :)

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 04-04-07 22:05

> og de er såmænd gode nok - men ellers er det ikke lige det jeg sværger
> til - nogen der har nogen idder ?

http://wordpress.com/

Mark

http://mark.gazel.dk/
http://wordpress.dk - til glæde for danske WordPress-brugere

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 04-04-07 22:07

> http://wordpress.com/

Nåja, min pointe var at han kan starte med noget indhold og så lave
eksplosioner senere.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 05-04-07 05:49

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nåja, min pointe var at han kan starte med noget indhold og så lave
> eksplosioner senere.

jamen vi mangler slet og ret noget at fylde på og efter som det enste jeg
ved om western er de 2 titler jeg tidliger nævnte

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 05-04-07 16:09

En del westerns alias cowboy(der)film er omtalt på http://www.sherif.dk/

--
Mvh.: Jørgen Grandt
"Nå, men sådan er det altså. Og det er vi mange der mener."

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 06-04-07 12:20

> En del westerns alias cowboy(der)film er omtalt på http://www.sherif.dk/

takker :)

Fra : Hagar

Dato : 05-04-07 20:26

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/ + ofte gratis telefoni :
> You got sexually aroused in my body ! (st.voyager: seven to doc )

Skal du bruge nogle sjove lyde, så lyt til nogle her
http://tsbolton.com/bertramslair/Wav's.htm

Hagar

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 06-04-07 12:21

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Skal du bruge nogle sjove lyde, så lyt til nogle her
> http://tsbolton.com/bertramslair/Wav's.htm

fine sager vil se på det straks :)