Hvordan kan det være.....
Fra : Hagar

Dato : 02-04-07 14:31

Hej i gruppen

Hvordan kan det være man ikke har hørt så meget til den danske film Kat (
http://www.cinemazone.dk/review.asp?id=1666&area=3 ) Så ringe er den da
heller ikke af en dansk film at være. Har den nogen sinde været vist i TV ?

Hagar

Fra : Lyrik

Dato : 02-04-07 15:07

Den 02.04.2007 kl. 15:30 skrev Hagar <nogo31@hotmail.com>:

> [...]
> http://www.cinemazone.dk/review.asp?id=1666&area=3 ) Så ringe er den da
> heller ikke af en dansk film at være. Har den nogen sinde været vist i

+++++++++++
Jeg har ikke set den endnu. Men jeg tror tiden er løbet fra tidligere
tiders dæmonisering af missekatten. Katten er simpelt hen et nuttet dyr
og ikke spor dæmonisk. Man får ikke lyst til at se film med katte der
bliver hevet i halen for at få den til at hvæse og være dæmonisk.))

Hilsen
jens

--
Sendt med iso-8859-1.

Fra : Hagar

Dato : 02-04-07 16:43

> [...]
> og ikke spor dæmonisk. Man får ikke lyst til at se film med katte der
> bliver hevet i halen for at få den til at hvæse og være dæmonisk.))

Eller du tør ikke se en film der viser kattens rette jeg ?
Det var en joke, jeg har selv haft huset fyldt med katte

Hagar

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 03-04-07 08:40

On 2 Apr., 16:07, Lyrik <l...@heaven.dk> wrote:

> [...]
> og ikke spor dæmonisk. Man får ikke lyst til at se film med katte der
> bliver hevet i halen for at få den til at hvæse og være dæmonisk.))

Du kan tro vores katte er dæmoniske når de fanger mus. Der skal leges
med den i måske om til 10 min inden bødlen kommer op i katten

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk

Fra : Lyrik

Dato : 05-04-07 00:40

Den 03.04.2007 kl. 09:39 skrev Christian B. Andresen <trav@tiscali.dk>:

> Du kan tro vores katte er dæmoniske når de fanger mus. Der skal leges
> med den i måske om til 10 min inden bødlen kommer op i katten
+++++++++++++++++++
Min kat legede med den eneste mus den har fanget -hele natten! Og selv da
kom bødlen ikke op i den. Næh den havde placeret musen på toppen af skålen
med tørfoderet som halvdelen af et brudepar på en bryllupskage, hvorefter
den lagde sig så fladt ned som et kamintæppe af isbjørneskind og var
nærmest bevidstløs af træthed. Musen på "bryllupskagen" var så stivnet at
den var en time om at vågne inden den pilede afsted og forsvandt
fuldstændig uskadt.
Så min fantasi kan slet ikke forestille sig en hvæsende dæmon af en
mystisk kat.:
http://www.luen.dk/mis.jpg

Hilsen
Jens

--
Sendt med iso-8859-1.

Fra : Karina Nielsen

Dato : 06-04-07 12:50

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> heller ikke af en dansk film at være. Har den nogen sinde været vist i TV

Jeg kan huske, at jeg så den da TV2 Film startede op, så den har været vist
:)

Karina