Bagageregler - elektriske og elektroniske~
Fra : Thomas R. Helgesen

Dato : 03-04-07 16:18

Hej Gruppe,

Jeg står og skal til London i påsken med Sterling fra Aalborg Lufthavn, og
har ikke været ude at flyve efter de nye bagageregler er trådt i kraft. Jeg
kan ikke helt tyde reglerne mht. elektriske og elektroniske apparater, altså
om man fortsat godt må opbevare barbermaskine og hårtørrer osv. i sin alm.
bagage, eller om det skal tjekkes ind sammen med håndbagagen?

Jeg har forsøgt at finde hjælp på Aalborg Lufthavns hjemmeside, men på
http://www.aal.dk/default.asp?kategori1=5e under "5 spørgsmål om din bagage"
står der bl.a. "5. Er du sikker på, at din indcheckede bagage ikke
indeholder elektriske og elektroniske apparater eller genstande?" - skal
dette tolkes som om at man ikke længere må medbringe disse ting i sin alm.
bagage?

Vh. Thomas