Erfaringer med Tyrkiet-eksperten og evt. "~
Fra : Ukendt

Dato : 01-04-07 23:32

Hej
Min kone og jeg skal to uger til Tyrkiet til sommer. Vi har lige booket
rejen med Tyrkiet-Eksperten. Nu ser jeg så en del negativ omtale i avisen.
Det forlyder, at de ligger i toppen af antal klager til rejseankenævnet. Det
er udmærket at være opmærksom på, men en ting er statistikker, hvordan ser
virkeligheden ud?

- Er der nogen af jer, der har rejst med Tyrkiet-Eksperten?

- Hvilke erfaringer har I?

- Har nogen boet på "Vega Star Superior" i Alanya?

Jeg har det lidt sådan, at vi jo ikke betaler en milliard for rejsen.
Tingene skal være i orden alligevel, men en forsinkelse eller et lignende
mindre problem kan ikke ødelægge vores ferie.

Venlig hilsen
Lars

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 02-04-07 02:43

"LarsM" <mail2--netm--dk fjern bindestreger og indsæt snabela og
punktum> wrote in news:461032e1$0$13972$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> - Er der nogen af jer, der har rejst med Tyrkiet-Eksperten?

TE benytter Fly-Jet til at fragte deres kunder til Puhket. Om det så var
det sidste fly væk fra en øde ø midt i hajfyldt farvand.

Problemet er at Fly-Jet kun har 3 fly og de flyver stortset allesammen i
døgndrift. Der er kun lidt tid til andet end nødvendige inspektioner og
almindelig vedligehold. Er der behov for ekstraordinære reparationer (og
det sker altså på 18-20 år gamle fly) så skal de tages ud af drift og det
koster. Med så ringe avancer som TE opererer med, kan en enkelt aflysning
nemt betyde at måneders fortjeneste ryger.

På de betingelser skal jeg ikke ud at flyve. Så hellere svømme med hajer.

Fra : Jens G

Dato : 02-04-07 06:43

On Mon, 2 Apr 2007 00:32:03 +0200, "LarsM" <mail2--netm--dk fjern
> [...]

>Tingene skal være i orden alligevel, men en forsinkelse eller et lignende
>mindre problem kan ikke ødelægge vores ferie.

Jeg har ikke selv erfaring, men læser og hører da nyheder:

Jens G
Jeg har IP telefoni hos http://www.everlove.dk
Besøg http://voip-user.dk for debat om ip-telefoni og udstyr

Fra : jimmi1311

Dato : 02-04-07 08:57

On 2 Apr., 00:32, "LarsM" <mail2--netm--dk fjern bindestreger og
> [...]
> Tingene skal være i orden alligevel, men en forsinkelse eller et lignende
> mindre problem kan ikke ødelægge vores ferie.

Hej Lars

Jeg har selv være med TE på en skræk tur til Thailand og jeg kan kun
sige at jeg ikke bestiller en tur til thailand med dem igen. Så
hellere betale lidt mere.

Men jeg har også være på en fin tur til Tyrkiet med TE og der oplevede
jeg absolute ingen problemer. Det var faktisk sådan at flyet til
Tyrkiet var langt bedre end det til Thailand

MVH
Jimmi

Fra : Torben Andersen

Dato : 02-04-07 20:02

Hej Lars.
Vi har rejst med Tyrkiet Eksperten to gange.
Første gang 2004, og der boede vi på "Vega Star Superior" i Alanya. Den gang
var den nye afd. lige taget i brug.
Hotellet er rigtig godt faktisk så godt, at vi har bestilt rejse dertil i
efterårsferien.
Tyrkiet Eksperten er rigtig gode at rejse med til Tyrkiet. De har mange
flere udflugter end andre rejsebureauer.
Faktisk syndes jeg at de skulle holde sig til Tyrkiet, det er her deres
styrke ligger blandt andet med deres Tulipan hoteller.
Jeg er sikker på at i får en rigtig god ferie.

M.v.h.
Torben

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 02-04-07 21:27

Hej

punktum> wrote:

> [...]
>virkeligheden ud?
>- Er der nogen af jer, der har rejst med Tyrkiet-Eksperten?

Ja, een enkelt gang, dog ikke til Tyrkiet, men til Gran Canaria, det
ligger vist en 3-4 år tilbage. - Vi fløj med Spanair, og alt klappede
helt perfekt, der var ingen problemer overhoved, det hele var til et 13
tal.

Men, nu er der jo stor forskel på hvordan folk holder ferie, vi hører
til den slags der kun bruger transporten og indkvarteringen, og intet
deruover, og derfor ikke kender noget til bureauet service eller guider
på destinationen.
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : jens

Dato : 02-04-07 21:51

"Ole Rasmussen" <newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> til den slags der kun bruger transporten og indkvarteringen, og intet
> deruover, og derfor ikke kender noget til bureauet service eller guider

Ja det er underligt at folk er så¨dumme at de flyver med det selskab
som Tyrkiet-Eksperten.
Når der er så mange klager,men ja der er stadig dumme mennesker,men så har
de jo noget at brokke sig over
Tænk at folk gider betale for at ha noget at brokke sig over
De burde ikke ha lov til at brokke sig når de ikke gider betale for at rejse

Fra : alexbo

Dato : 02-04-07 22:03

"jens" skrev

> Ja det er underligt at folk er så dumme.

Den eneste dumme i denne tråd er dig.

mvh
Alex Christensen

Fra : alexbo

Dato : 02-04-07 22:05

"LarsM" skrev

> - Er der nogen af jer, der har rejst med Tyrkiet-Eksperten?
>
> - Hvilke erfaringer har I?

Jeg har gode erfaringer fra rejser til Marmaris, alt i orden, hvordan de
hånterer problemer ved jeg ikke, der var ikke nogen.

Jeg tror at de er langt bedre end deres rygte.

mvh
Alex Christensen