Fullrate er der..
Fra : jane

Dato : 03-04-07 14:54

Er der noget godt eller skidt at sige om dem?

Tænker på at skifte fra CC.. til evt fullrate, eller anden udbyder, da jeg
ikke kan holde CC ud længer

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Renè

Dato : 03-04-07 15:24

"jane" <nokvin@FJørnDættehotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der noget godt eller skidt at sige om dem?
>
> Tænker på at skifte fra CC.. til evt fullrate, eller anden udbyder, da jeg
> [...]
skift til dem der yder den bedste kundesupport/billige priser
har selv TDC

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 03-04-07 16:08

On Tue, 3 Apr 2007 13:54:23 +0000 (UTC), jane
<nokvin@FJørnDættehotmail.com> wrote:

> Tænker på at skifte fra CC.. til evt fullrate, eller anden udbyder,
> da jeg ikke kan holde CC ud længer

Måske det var en god idé at sige, hvorfor du ikke kan holde CyberCity
ud længere. Så kan folk jo se, om du vil finde det samme hos Fullrate.

-A
--
Hvis bruger et anti-spam program, der spammer os andre i hvert

Fra : jane

Dato : 03-04-07 19:12

Asbjorn Hojmark <Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote in

> Måske det var en god idé at sige, hvorfor du ikke kan holde CyberCity
> ud længere. Så kan folk jo se, om du vil finde det samme hos Fullrate.

Ja, det har du da ret i, jeg har fortalt historien i cybercity.xdsl men
der er vel ikke alle som kan læse den der, så her er den.

For et stykke tid siden modtog jeg et brev fra CC hvor De ville opgrader
fra 4096 til 8032 senest 19 marts de skriver.

Den 14 marts modtog jeg så et nyt brev, hvor de skriver at forbindelsen
nu er opgraderet og ændringen trådt i kraft, og at jeg ikke behøver, at
foretage mig yderligere og bal bla...

Men der var ikke foretaget nogen opgradering, kontaktede dem så, ca alt i
alt 7 gange, fik forskellige svar hver gang ..jeg boede nok for langt fra
centralen, eller der var for meget støj på linjen, det rene sluder, i det
jeg bor 2km fra centralen, og har en meget fin linje,...men der skete
ikke noget.

Så ca den 24 marts bad jeg om ,at tale med en kompetent person og fik så
fat i en ..jeg ved ikke hvem overteknikker kaldte De ham vist :).. han
forstod ikke noget af det hele, han målte linjen og den kunne nemt trække
9MB så han lovede at inden for en time ville min forbindelse være
opgraderet, og det blev den, og har kørt fint siden, dog kun med 6.675MB
men det er ok…. Nu kommer det sjove

I dag modtog jeg så et nyt brev fra CC, de skriver: Vi har forsøgt at
opgrader din bredbåndsforbindelse, men må desværre konstatere at det ikke
er muligt pga. tekniske årsager. Det kan eksempelvis skyldes du bor for
langt væk fra centralen og bla.bla....

Nu bor jeg stadig samme sted ca 2km fra centralen, og jeg har stadig,
også lige nu, 6675 MB i download og 627 MB upload.

Ringede til kundesupport, hang i røret 40 min, kom igennem hun kunne ikke
forstå noget af det, bad mig om at hænge på, hun skulle lige snakke med
en der viste noget, jeg sagde ok. og straks sagde telefonen dut dut dut,
og så var jeg afbrudt…. På den igen

Ringede op ventede ca 35 min så var der gevinst, nu var det en ham, han
spurte hvad han kunne hjælpe med, og jeg svarede an han kunne starte med
at få mit tlf.nr. så han kunne ringe mig op, hvis vi blev afbrudt, han
svarede at de ikke ringede nogen op,...hmmm mærkeligt den tidligere
overteknikker kunne da godt ringe mig op... nå men til sidst sagde han ok
til at få mit tlf.nr. og da han havde fået de 2 sidste nummer.. afbrød
han
dut dut igen...på den igen

Ringede op igen ventede 45 min så blev telefonen endelig taget ..men
straks lagt på igen ...måske fordi klokken så var blevet 16:05 suk suk
suk

Hvad skal man gøre, andet end finde en anden udbyder, er der virkelig kun
ved TDC man har mindst problemer.

Så hvis der er nogen, som kan fortælle lidt om godt eller skit hos
Fullrate, vil jeg blive glad for det.

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : IW

Dato : 03-04-07 20:31

> [...]
> ved TDC man har mindst problemer.
>

> Så hvis der er nogen, som kan fortælle lidt om godt eller skit hos

Det var bla den type problemer, ikke de tekniske, men den elendige telefon
support - evig hængen i røret og modstridende info fra hvem man nu var så
heldig at få fat i, der gjorde at jeg i sin tid kvittede CC.

I mellemtiden har jeg været mest på TDC's Webspeed, men har nu Fullrate.

Jeg ved at nogen har klaget over problemer i starten, men ved mig - ca 4 Km
fra Centralen kører de fino.

JEg vil ikke gi mig ud at sige noget om telefonien der følger med, forsi jeg
bruger den aldrig.

Jeg har en 5 / 1 Megabit forbindlese som jeg jeg sjældent har fejl på.

Så ud fra dette kan jeg sagtens sige god for den, men der er jo ingen
garanti for at tingene teknisk hænger sammen ved dig som her.

Jeg ved dog telefonen virker - da mion gamle far af og til ringer mig op.

Håber det gav lidt klarhed

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 03-04-07 21:49

On Tue, 3 Apr 2007 18:12:04 +0000 (UTC), jane

> Ja, det har du da ret i, jeg har fortalt historien i cybercity.xdsl
> men der er vel ikke alle som kan læse den der, så her er den.

Well, teknologien er jo den samme hos Fullrate, så de kan jo ikke
trylle dig til en bedre forbindelse på samme fysiske linje. Du kan
selvfølgelig håbe på, at kunderservice er bedre...

-A
--
Hvis bruger et anti-spam program, der spammer os andre i hvert

Fra : Ole Brink Sørensen

Dato : 03-04-07 19:56

"jane" <nokvin@FJørnDættehotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der noget godt eller skidt at sige om dem?
>
> Tænker på at skifte fra CC.. til evt fullrate, eller anden udbyder, da jeg
> ikke kan holde CC ud længer

Tjah, jeg har haft Fullrate de sidste par måneder, og indtil videre har det
kørt OK. Der var ganske vist et lidt større nedbrud på centralen (Valby) her
for et par uger siden (mellem kl. ca. 19.30 og 22.15), men der var ikke gået
længe fra at jeg opdagede det, til at jeg fik en SMS om at de godt var klar
over det, og arbejdede på sagen. De udsendte også opdaterings-SMS'er, fordi
nedbruddet varede længere end de først forventede. Det er rart at blive
holdt orienteret, så man ved at der sker noget (at man så kan bruge det til
lige så lidt som når DSB meddeler at toget er yderligere forsinket, og man
stadig står på perronen og venter, det er en anden sag... Men en eller anden
form for melding er altid bedre end ingen melding

Oprettelse og portering af tlf.nr. gik også rimelig smertefrit, dog blev min
ordre i første omgang afvist, fordi nogen havde begået en tastefejl. Men
ordren blev aktiveret igen, og alt var oprettet og fungerede på den aftalte
dato.

Har været i kontakt med deres kundeservice et par gange, en gang på telefon,
og to gange via email. Begge emails blev besvaret inden for 48 timer (måske
er det lidt for lang tid, men hvad...), servicen i telefonen fejlede som
sådan heller ikke noget. Dog var ventetiden i telefonen lidt lang, men sådan
er det jo nok alle steder, og det var vist også en eftermiddag omkring kl.
halv fem, at jeg ringede.

Telefonien fejler heller ikke noget, jeg synes kvaliteten er okay. Nogle
gange kan man godt være ude for at skulle ringe op igen, fordi opkaldet ikke
går igennem første gang, men hvad... heller ikke noget der kan genere mig
voldsomt, når man tænker på at en PSTN forbindelse koster 130 kr. om måneden
før man overhovedet har brugt den i et minut.

Hvis jeg skulle komme med en anke mod Fullrate, så er det nok den manglende
adgang til kundeservice i weekenden, men på den anden side, der burde vel
egentlig heller ikke være brug for det, hvis bare tingene fungerer .
Derudover synes jeg at deres priser til udlandet er lidt i overkanten, set i
lyset af at det vel er VoIP. Men det er vel formentlig et spørgsmål om at
skulle hente nogle ekstra penge hjem et eller andet sted.

Men ellers er der egentlig ikke noget at klage over herfra, så thumps up til
Fullrate. Jeg tror måske nok at man må forvente at der måske vil kunne
forekomme nogle nedbrud ind i mellem (ikke at jeg håber det), men jeg synes
ikke umiddelbart at det er noget jeg har lyst til at betale en mindre
herregård hos de andre selskaber, for at undgå. Selvfølgelig, hvis der
begynder at komme flere nedbrud om året, så er det jo en anden snak.

Bare mine 2 cents.
Ole.

---
* Filter i adressen, fjern alt det med stort *