Cybercity Solo Bredbånd og Telefoni
Fra : Affrinard

Dato : 02-04-07 22:35

Hej nyhedsgruppe

Jeg overvejer at skifte udbyder til Cybercity. Fullrate kan desværre
ikke levere i mit område, ellers havde jeg valgt dem.

I øjeblikket har jeg StofaNet Flatrate. CC tilbyder langt mere for
pengene, i hvert fald hvad angår hastighed.

Hvordan forholder det sig, hvis man får brug for support hos CC? Jeg har
en enkelt gang haft behov for at kontakte Telia telefonisk pga. udfald
på modem. Så vidt jeg har forstået, kan man stadig modtage support via.
e-mail? Hvordan står det til, hvis man får brug for at skifte modemet ud?

I øvrigt ser fri telefoni også meget fristende ud. Har nogle erfaringer
med det, som de vil dele? Jeg forventer, at der vil være en del trafik
på linjen, hvilket jeg har hørt kan skabe problemer med kvaliteten.

På forhånd mange tak!

Fra : Per Tordrup\(MIL\)

Dato : 02-04-07 23:27

Jeg har CC solo med telefoni, og de problemer jeg har haft, og der har været
nogle, noget med en hastighed de ikke kunne levere, men der har ikke været
nogle problemer overhovedet, når jeg ringede til dem. Jeg skulle ha mit
modem byttet og der kom en SMS da de havde sendt det. Da mit telefonnummer
blev porteret over fik jeg osse en SMS om hvornår det skete. Jeg synes deres
support er meget ok.

Per, Hjørring

Fra : Affrinard

Dato : 03-04-07 19:17

Per Tordrup(MIL) wrote:
> [...]
> blev porteret over fik jeg osse en SMS om hvornår det skete. Jeg synes deres

Har du ADSL2? Jeg er nemlig meget fristet af deres 20mbit tilbud, men
har læst utallige indlæg om, at det skulle være ustabilt. Jeg bor
omtrent en kilometer fra nærmeste central, hvilket jeg kan forstå burde
være tæt nok på til at levere en god portion af båndbredden såfremt
kvaliteten på kobberet er i orden.

Efterlyser også feedback på CC's telefoni :)

Fra : Per Tordrup\(MIL\)

Dato : 04-04-07 15:17

Jeg skulle ha 8 Mbit, men det kan de ikke levere, så har nar noget i
retningen af 6 Mbit, men når de opgradere centralen får jeg osse 20 Mbit.
Hvis det er iptelefoni fra CC, så kan jeg fortælle dig at vi er vældig godt
tilfreds med CC kvalitet, der er ingen forsinkelse på talen.

MVH

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 05-04-07 13:37

"Affrinard" <pbartramREMOVE@stofanet.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

Jeg har CC Solo Bredbånd, 8 mbit - og kan virkelig ikke klage! Jeg kan hente
med 850-900 kB/sek, hvilket vel meget godt er det man kan forvente af
forbindelsen. (Her regner man jo egentlig en byte som 9 bit, du har også CRC
bit'en)

Det har ALDRIG været nede for mit vedkommende, CC. Og jeg er ellers på
ret mange timer om dagen.

Troels

Fra : andy

Dato : 05-04-07 22:02

Troels Plougmann-Olsen skrev:
> [...]
> også CRC bit'en)
>
> Det har ALDRIG været nede for mit vedkommende, CC. Og jeg er ellers

Sjovt at alle roser cc så meget er p.t kunde men når min bindings
periode udløber løber jeg også.
Har aldrig fået nogle af de lovede hastigheder. har haft 3 forskelige
roughter. og brugt ca 20 timer i tlf til suport. for at få det til at
køre bare nogenlunde. så tænk dig om.
mit liv er for kort til at bruge bilige udbyder.
fra nu af vil jeg gerne betale lidt extra og så det virker.

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 05-04-07 23:26

> [...]
> bare nogenlunde. så tænk dig om.
> mit liv er for kort til at bruge bilige udbyder.
> fra nu af vil jeg gerne betale lidt extra og så det virker.

Problemet _KAN_ jo netop være din computer

Jeg har ihvertfald kun positivt at sige om CC.

Troels

Fra : Chano Andersen

Dato : 06-04-07 01:06

andy wrote:
> Troels Plougmann-Olsen skrev:
> Sjovt at alle roser cc så meget er p.t kunde men når min bindings
> periode udløber løber jeg også.

Så vidt jeg husker, har CC afskaffet bindingsperioden, både for gamle og
nye kunder. Så du kan bare opsige dit abonnement med det samme. Der er
ingen der holder på dig.

- Chano Andersen.

Fra : andy

Dato : 06-04-07 20:11

Chano Andersen skrev:

> Så vidt jeg husker, har CC afskaffet bindingsperioden, både for gamle og
> nye kunder. Så du kan bare opsige dit abonnement med det samme. Der er
> ingen der holder på dig.
>
> - Chano Andersen.

Det er ikke det jeg får at vide. men har heldigvis kun 30 dage igen.

Hvis det var mine pc er er det sjovt at det er samme hastigheder på både
min nye pc og mit gamle hakkebrædt. og om jeg bruger windows linux eller
mac er det det samme.

Og jeg havde en laver forbindelse ved tdc, som kørte væsenligt hurtiger.
Efter cc kan se er det ikke ved mig problemet er, men hvor det så er ved
de heller ikke.

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 07-04-07 11:43

> [...]
>
> Og jeg havde en laver forbindelse ved tdc, som kørte væsenligt hurtiger.
> Efter cc kan se er det ikke ved mig problemet er, men hvor det så er ved

Du lugter lidt af TDC-ansat.

Men mage til elendig service skal man sgu lede længe efter. 1 gang TDC -
aldrig TDC igen.!

Og jo, CC har stoppet deres bindingsperiode-ting, så jeg kan ringe ind nu,
og så er jeg ellers ude af systemet

Troels

Fra : andy

Dato : 08-04-07 21:45

> [...]
> aldrig TDC igen.!
>
> Og jo, CC har stoppet deres bindingsperiode-ting, så jeg kan ringe ind

Nej jeg er ikke tdc ansat. Men jeg er godt klar over at de fleste af cc
kunder er tilfredse med deres forbindelse. Og jeg har da også ros til
deres suport som har prøvet meget. Og at det ikke virker kan somsagt
skyldes meget, som vi desvære ikke har kunde finde.
så vil jeg ringe og få vores linje nedlaqgt til en anden udbyder.