Stik forbindelser
Fra : Per Knudsen

Dato : 02-07-01 19:13

Hej der ude
Er der nogen der kan oplyse om dette
composite til scart kabel. både ind og ud og gerne stik forbindelserne
på super vhs. Der var engang en hjemme side med en masse stik forbindelser
og diverse kabler, er der nogen der kan huske denne adresse.

På for hånd tak
Per Knudsen

PS det skal bruges til et Grafik kort

Fra : Henrik Nygaard

Dato : 02-07-01 19:43

Hejsa!

Mon ikke der er http://www.cableconnection.dk/ du søger?

Mvh. Henrik

Fra : Madsen

Dato : 02-07-01 20:24

"Per Knudsen" <per.knudsen@get2net.dk> skrev:

> Hej der ude
> Er der nogen der kan oplyse om dette
> composite til scart kabel.

Ben 19 på et scartkabel er Composite In.
Ben 21 er stelforbindelse og det er sådan set det eneste du skal
bruge.

> både ind og ud og gerne stik forbindelserne på super vhs.
> Der var engang en hjemme side med en masse stik forbindelser
> og diverse kabler, er der nogen der kan huske denne adresse.

Du kan prøve denne:
<http://www.jenving.se/tables.htm#Pinout>
Den viser i hvert tilfælde hvilke ben i stikkene der svarer til hvad.

Måske du også kan finde noget her:
<http://sunsite.dk/hwb/menu_Cable.html>

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.

Fra : Madsen

Dato : 02-07-01 20:25

"Madsen" <madsens@whomail.dk> skrev:

> Ben 19 på et scartkabel...

Mente scartstik.

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.

Fra : Hellfire

Dato : 02-07-01 23:21

"Per Knudsen" <per.knudsen@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> på super vhs. Der var engang en hjemme side med en masse stik forbindelser
> og diverse kabler, er der nogen der kan huske denne adresse.

Fona sælger en scart adapter til både s-vhs og composite. Der er også en
in-out switch, så den kan bruges begge veje. Virker fint med mit V8200
Deluxe ;-]