problemer med lange sms og telia
Fra : lassetc@gmail.com

Dato : 28-03-07 17:43

hej

jeg har et problem med at modtage lange beskeder fra telia. jeg bruger
selv unotel

når en af mine veninder sender sms beskeder til mig der er længere end
1 sms, så står der tit noget volapyk i slutningen af den. Den mikser
ord fra tidligere beskeder ind i teksten.
Har oplevet at modtage en besked fra hende som ikke var sendt til mig.
meget mystisk.
Er der andre der kender til problemet?

Hilsen
lasse

Fra : Jens Sloth

Dato : 28-03-07 19:58

Har også problem når jeg sender SMS til TELIA kunder, jeg får ikke en
korrekt sms rapport med at den er leveret, selvom den er.

Jeg benytter TDC og 3

Fra : Carsten Riis

Dato : 28-03-07 19:58

lassetc@gmail.com skrev den 28-03-2007 18:42:
> [...]
> ord fra tidligere beskeder ind i teksten.
> Har oplevet at modtage en besked fra hende som ikke var sendt til mig.

Næh, hvad er hendes opsætning? Er hun gammel Mobilix/Orange-kunde?
(sms-central-nummeret skal være: +4528187000)

Oplever hun problemer, når hun sender til andre end dig?

Hvad med hendes mobiltelefon? Mærke, model og alder?

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : lassetc@gmail.com

Dato : 29-03-07 07:52

On 28 Mar., 20:58, Carsten Riis <carsten.r...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Oplever hun problemer, når hun sender til andre end dig?
>
> Hvad med hendes mobiltelefon? Mærke, model og alder?

Hun har en Nokia 6161 købt hos telia for lidt over et halvt år siden.
Så den har et nyere simkort.
Hendes sms-centralnummer er det samme.
Hun har oplevet problemet med at sende til 3mobil, men generelt nej.

Jeg har aldrig oplevet at modtage beskeder fra andre der har været
ufuldstændige på min nokia n70.

Fra : Carsten Riis

Dato : 29-03-07 12:28

lassetc@gmail.com skrev den 29-03-2007 08:51:

> [...]
> Hun har oplevet problemet med at sende til 3mobil, men generelt nej.
>
> Jeg har aldrig oplevet at modtage beskeder fra andre der har været

Hmmmm, send en mail til deres kundeservice, hvor hun så konkret som
overhovedet muligt fortælle om de sms-problemer hun oplever (teknikkerne
vil gerne have 3 eksempler).
konkret: dato/tid; hvem hun sms'er til; hvilket selskab modtager har;
hvilket telefonmodel hun bruger; har hun afprøvet med anden mobil osv
osv osv osv.

er hun privatkunde: mobilprivat@telia.dk
erhvervskunde: mobilerhverv@telia.dk

husk at få et sagsnummer, så hun har noget som hun kan rykke med,
såfremt der er problemer med at få en tilbagemelding.

Fra : lassetc@gmail.com

Dato : 29-03-07 14:16

On 29 Mar., 13:28, Carsten Riis <carsten.r...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> husk at få et sagsnummer, så hun har noget som hun kan rykke med,
> såfremt der er problemer med at få en tilbagemelding.

Det siger jeg til hende. tak for hjælpen