Knut dræber KæmpePanda
Fra : Martin

Dato : 29-03-07 15:39

Lille robuste populære Knut har dræbt kæmpepandaen i Berlins zoo

Populære Knut har lokket tusinder af dyrevenner til zoo, og pandaen er
død af stress.

http://www.berlingske.dk/viden/artikel:aid=879116

Mvh
Martin

Fra : Malene P

Dato : 29-03-07 18:42

"Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Mon ikke mennesker er skyld i både Knut's og panda's skæbne?

Malene P

Fra : Martin

Dato : 29-03-07 19:12

On 29 Mar., 19:41, "Malene P" <malenek...@hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> http://www.berlingske.dk/viden/artikel:aid=879116
>
> Mon ikke mennesker er skyld i både Knut's og panda's skæbne?

Tjo, men jeg håber at godhedsindustrien indser at dens tosseri kan
have fatale sideeffekter.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 30-03-07 00:05

"Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> Mon ikke mennesker er skyld i både Knut's og panda's skæbne?

Tjo, men jeg håber at godhedsindustrien indser at dens tosseri kan

BW: Åh abe - dans jihad-tango i dit hjemland, vil jeg skrive på mit
hus nu i påsken, for muslimdyrene er et større problem end
Berlinbjørne

Har nogen bedre forslag til slogan på mit hus?

"DK aldrig muslimsk" +
"Islam er udansk" er p.t. superimposed på store VVV vedr Vi Vil
Vinde

Fra : Bruno Christensen

Dato : 29-03-07 16:54

On 29 Mar 2007 07:38:40 -0700, Martin wrote:

> Lille robuste populære Knut har dræbt kæmpepandaen i Berlins zoo
>
> Populære Knut har lokket tusinder af dyrevenner til zoo, og pandaen er
> [...]

"Berlin Zoos berømte hunpanda er død."
"Den kinesiske regering har tidligere sagt, at Yan Yan kan blive i
Tyskland, så længe de vil have ham."

Der hersker vist lidt kønsforvirring på berlingske

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen