Jødene hadde barneporno
Fra : Trond Halvorsen

Dato : 28-03-07 00:12

Vigrid-jødene er som vanlig skrullete i hodene sine:

Vigrid-medlem hadde barneporno Vigrid-medlemmet som skal ha drapstruet
justisminister Knut Storberget, skal ha hatt barneporno på pc`en sin
hjemme.

Av Gry Elisabeth Veiby og Morten Ø. Karlsen Politiet i Vestfold har
nå tatt ut tiltale mot den 26 år gamle mannen for en rekke forhold.

Det mest alvorlige tiltalepunktet går på at han i september i år
uttalte til sin psykolog «at han kommer til å drepe noen snart».

Den 26 år gamle mannen sa også til psykologen «at han tror ikke han
kommer til å ta livet av en politimann, men snarere en ansvarlig
person som justisministeren».

Det var etter at han ved flere anledninger hadde blitt pågrepet av
politiet, at mannen søkte hjelp hos sin psykolog.

Etter kontakten med politiet den siste tiden hadde han opparbeidet seg
et voldsomt raseri mot politiet.

Men lite visste han at psykologen senere ville sende en rapport fra
psykologtimen til politiet.

Mannens forsvarer, Rune Selbo, har uttalt at det som ble sagt under
psykologtimen er dratt ut av sammenhengen.

Ifølge tiltalen mot 26-åringen ble det derimot også funnet barneporno
hjemme hos ham.

I oktober i år fant politiet «en rekke bilder og filmer av seksuelle
overgrep mot barn eller fremstillinger som seksualiserer barn» på hans
pc.

- Min klient stiller seg uforstående til barneporno-tiltalen, sier
26-åringens advokat til Nettavisen.

- Dette var en datamaskin mange hadde tilgang til, og etter en rask
gjenomkikk av bildene kan det diskuteres hvorvidt dette var
barneporno, sier Selbo.
http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article831553.ece

Vred var Ving-Thor da han våknet og hammeren sin han brått saknet,
ristet på skjegget, slengte med håret, Jords sønn famlet fåfengt rundt
seg.

Og han tok ordet aller først slik: "Hør nå Loke hva her er skjedd, som
ingen vet hverken på jorda eller i himmelen: hammeren min er stjålet."

De gikk til Frøyas fagre gardstun, og han tok ordet aller først slik:
"Låner du meg, Frøya, fjærhammen din, så får jeg hentet hammeren
kanskje?"

Frøya sa: "Jeg gav den gjerneom av gull den var,du fikk den visst om
den var av sølv."
http://www.vigrid.net/vaarreligion.htm

Når vi har kanalisert vår posisjon som verdens herrer, vil vi ikke
tåle noen annen religion enn vår egen - en religion som bare
anerkjenner den eneste Gud - til hvem vår skjebne, som Hans utvalgte
folk er knyttet, og gjennom hvem denne vår skjebne også er forbundet
med verdens skjebne.

Derfor må vi tilintetgjøre alle andre trosbekjennelser.
http://www.vigrid.net/zionsvises14.htm

--
Trond Halvorsen

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 28-03-07 00:27

On 28 Mar., 01:11, Trond Halvorsen <tron...@chello.no> wrote:
> [...]
> anerkjenner den eneste Gud - til hvem vår skjebne, som Hans utvalgte
> folk er knyttet, og gjennom hvem denne vår skjebne også er forbundet

Mon ikke, at der er andre end lige præcis jøder, som er taget med
børneporno på deres Pc ?
Hvorfor er det interessnt i denne sammenhæng, at manden er jøde ?
Er det fordi jøder sjældent bustes for sligt ?

Venlig hilsen Niels Bruun.

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 28-03-07 01:06

rOn 27 Mar 2007 16:27:04 -0700, Niels_Bruun@yahoo.dk wrote:

>Hvorfor er det interessnt i denne sammenhæng, at manden er jøde ?
>Er det fordi jøder sjældent bustes for sligt ?

Vigrid.Net er en gjeng med skrullete jøder som utgir seg for å være
jødehatere. Jøder er løgnere. Det har de lært tidlig.

Hitler was controlled by Jewish assholes, just like Bush is.

Christopher:
Well I new all that when I was 12years old, what's your point?
-

Jødene har tidlig lært at hele livet deres skal være en løgn. De lærer
at dette er en svært viktig del av det å være jøde. Derfor har de så
sterk trang til å lyve.
--------------

Du finner mange av disse tilsynelatende meningsløse jødeløgnerne på
nett.

According to Jewish myth, the King of Jews will bring all Gentile
nations, cultures and religions to ruins through world wars. The King
of Jews, whom the Jews call "Messiah", will then rule the world from
Jerusalem.
http://www.jewishracism.com/SaintEinstein.htm

Michael Zebuhr, a member of the Scholars, was killed under strange
circumstances. The professors are not making a big deal out of this in
an attempt to find out who did it.

Instead,
- they are covering it up
- pretending it didn't happen.
http://www.iamthewitness.com/MoreOnMichaelZebuhr.html

Dan Wallace, ble medlem av 911Truth.org, for å finne ut sannheten om
faren hans som døde i WTC. Dan Wallace døde nylig 23 år gammel i
sengen sin mens han sov. Dan Wallace og Michael Zebuhr fant nok ut for
mye om organisasjonene de var medlem av. De er verdens sykeste
mennesker.

To get away with crimes - pretend to be a crime fighter
http://www.iamthewitness.com/by_Hufschmid11Oct2005.htm

Jødene lurer andre til å sloss mot hverandre:
http://www.youtube.com/watch?v=ANVdb1YWL7w

De er verdens avskum. De prøver å skremme oss mot en mørkhudet fiende.
Men den faktiske fienden har alle farger, først og fremst hvit, og de
er infiltrert blant oss.

--
Trond Halvorsen

Fra : Terje A. Bergesen

Dato : 28-03-07 01:38

Niels_Bruun@yahoo.dk wrote:

> Mon ikke, at der er andre end lige præcis jøder, som er taget med
> børneporno på deres Pc ?

Trond Halvorsen er en mangeårig psykiatrisk pasient som for noe tid
siden ble tvangsinnlagt på en institusjon i Norge. Av en eller annen
grunn så slapp en lege ham ut. Legen må ha vært særdeles inkompetent.

Halvorsen sine raljeringer stammer fra paranoide hallusinasjoner som er
et typisk trekk ved hans psykoser.

Dette bare til informasjon, kanskje det forklarer det meste.

--
Terje

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 28-03-07 01:39

On Tue, 27 Mar 2007 17:37:41 -0700, "Terje A. Bergesen"
<terjeb@yahoo.com> wrote:

> [...]
>Trond Halvorsen er en mangeårig psykiatrisk pasient
>Trond Halvorsen er en mangeårig psykiatrisk pasient

Du må være en av Vigrid.Nets fremste jødeskrullinger.

--
Trond Halvorsen

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 28-03-07 16:03

On 28 Mar., 02:39, Trond Halvorsen <tron...@chello.no> wrote:

> Du må være en av Vigrid.Nets fremste jødeskrullinger.
>
> --
> Trond Halvorsen

Du er vist ikke så glad for jøder -
Skal man forstå dig sådan, at du går ind for en Zyklon B løsning ?

Venlig hilsen Niels Bruun.

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 28-03-07 22:39

On 28 Mar 2007 08:03:12 -0700, Niels_Bruun@yahoo.dk wrote:

>Du er vist ikke så glad for jøder -
>Skal man forstå dig sådan, at du går ind for en Zyklon B løsning ?

Jeg er ikke glad i løgner nei. Jeg blir vranglært av dem. Berges og
mange andre har utvist merkelige reaksjoner og tankeganger på usenet i
mange år, og jeg har ikke skjønt hva som var galt med dem. Det virket
som de ikke hadde lyst til å forstå noen ting, men var bare ute for å
spre løgn. Det virket som de gjorde en jobb.

Men nå har alle brikkene falt på plass, så nå kan jeg gå igjennom alle
diskusjonene de har hatt og identifisere alle rottene.

--
Trond Halvorsen

Fra : Louis Cyphre

Dato : 30-03-07 00:34

Trond Halvorsen wrote:

> [...]
> som de ikke hadde lyst til å forstå noen ting, men var bare ute for å
> spre løgn. Det virket som de gjorde en jobb.

Og hva var det som fikk deg til å se lyset, om man tør spørre?

Fra : Brumle Måseegg

Dato : 28-03-07 18:29

On 28 Mar, 17:03, Niels_Br...@yahoo.dk wrote:

> Du er vist ikke så glad for jøder -
> Skal man forstå dig sådan, at du går ind for en Zyklon B løsning ?
>
> Venlig hilsen Niels Bruun.

Ble ikke denne gassen også benyttet på personer med psykiske problemer
forresten?

Fra : Usenet Rulez

Dato : 28-03-07 19:03

"Brumle Måseegg" <herman.brumle@gmail.com> skrev följande dynga,
news:1175102959.147469.125570@l77g2000hsb.googlegroups.com:, i
swnet.politik, den on 28 mar 2007 07:29:19p :

Brun? Zyklon B och måsägg?

Hur gasar man ägg?

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 28-03-07 23:42

On 28 Mar., 23:38, Trond Halvorsen <tron...@chello.no> wrote:

> [...]
>
> Men nå har alle brikkene falt på plass, så nå kan jeg gå igjennom alle
> diskusjonene de har hatt og identifisere alle rottene.

Men du svarede ikke helt -
Går du ind for en kemisk løsning ?
Vi har jo bunker af kemisk kampstof, der ligger ubenyttet hen -

Venlig hilsen Niels Bruun.

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 31-03-07 01:31

On 28 Mar 2007 15:41:47 -0700, Niels_Bruun@yahoo.dk wrote:

>Men du svarede ikke helt -
>Går du ind for en kemisk løsning ?
>Vi har jo bunker af kemisk kampstof, der ligger ubenyttet hen -

Det bestemmer ikke jeg. Vi får se hva som skjer når folk blir klar
over disse falske krigselskende krekene som gjemmer seg blandt oss med
en falsk fasade.

--
Trond Halvorsen