Amerikansk præsident kandidat
Fra : Claus E. Petersen

Dato : 27-03-07 15:13

Og jeg som troede at det umuligt kunne blive værre "over there", men det
kan det altså, hvis han bliver valgt.

"En journalist spørger senatoren om hans holdning til at bruge penge på
at forhindre seksuelt overførte sygdomme i Afrika ved hjælp af kondomer.

Hertil svarer McCain til forsamlingens undren, at han ikke kan huske,
hvad han mener om spørgsmålet, hvorefter han beder en af sine ansatte om
at finde ud af det."

Her kan man vel for alvor tale om at "parkere hjernen".

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2007/03/26/150033.htm

- cep

Fra : Poul Nielsen

Dato : 27-03-07 15:27

"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com.removethis> skrev i en meddelelse
> [...]
> finde ud af det."
>
> Her kan man vel for alvor tale om at "parkere hjernen".

Du må sku da ku regne ud at svaret afspejler det factum at han ikke vil
lægge sig ud med det kristne højre og katolikkerne i USA.
Når jeg bliver spurgt om noget og svaret vil gøre spørgerne rasende så
svarer jeg som regel, "det har jeg ikke en mening om".

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 27-03-07 19:05

"Poul Nielsen" wrote in message

> Når jeg bliver spurgt om noget og svaret vil gøre spørgerne rasende så
> svarer jeg som regel, "det har jeg ikke en mening om".

Det er da også meget forskelligt fra at sige, at man ikke kan huske, hvad
man mener.

- Jensby

Fra : Per Rønne

Dato : 27-03-07 18:15

Claus E. Petersen <snurrberget@yahoo.com.removethis> wrote:

> [...]
> at finde ud af det."
>
> Her kan man vel for alvor tale om at "parkere hjernen".

Det ville da være en lækkerbisken for makkerparret Clinton/Obama
[præsident- og vicepræsidentkandidat], hvis 75-årige McCain bliver den
republikanske kandidat.

Begyndende senilitet?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bertel Brander

Dato : 27-03-07 18:43

Claus E. Petersen skrev:
> [...]
> at finde ud af det."
>
> Her kan man vel for alvor tale om at "parkere hjernen".

Gad vide om han har arvet spindoktor fra Reagan og Bush jr?

Denne spindoktors hovedstrategi synes at være at præsidenter
ikke skal fremstå som intelligente.

Der er ingen af ovennævnte der har svært ved at holde sig til
den strategi.

--
Just another homepage:
http://damb.dk