Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Selvangivelsen for 2004 og 2005
Fra : Kim

Dato : 30-03-07 07:09

Jeg har nogle fradrag for 2004 og 2005 som jeg ikke har fået indsendt

Kan man gøre det på www.skat.dk tastselv-service

Det skal lige siges at jeg ikke har indsendt selvangivelse for 2004 og 2005

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Stop op og og læs

Dato : 30-03-07 07:31

Du skal henvende dig til det lokale (regionale) skattecenter og bede om at
få åbnet en 'gammel' sag.

Knud

Fra : Max

Dato : 30-03-07 14:36

Stop op og og læs skrev i en meddelelse
> Du skal henvende dig til det lokale (regionale) skattecenter og bede om at
> få åbnet en 'gammel' sag.
>
> Knud

Koderne til tastselv virker kun i kort tid, nye koder hvert år, og du kan
kun rette det seneste år. Det er i hvert fald det som jeg har oplevet når
jeg har skullet rette. Jeg vil ikke afvise, at nogle har større/flere
muligheder.

--

http://MaxOdds.dk bookmakerguide

Fra : Stop op og og læs

Dato : 30-03-07 15:53

"Max" <max@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kun rette det seneste år. Det er i hvert fald det som jeg har oplevet når
> jeg har skullet rette. Jeg vil ikke afvise, at nogle har større/flere

Netop derfor skal man henvende sig til skattecenteret.
Selvom man kunne taste i gamle data bliver skatten jo ikke omberegnet af
det. Der skal en perikodisk afvikling hos SKAT til - og den kører ikke
løbende for gamle år.

Knud