Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Trækningslister præmieobligationer ?
Fra : urlex

Dato : 28-03-07 14:23

Skulle ligge på nettet men det gør de ikke http://www.oes.dk/sw33371.asp
Vil nogen se efter om jeg har vundet ? 20.marts 07, Violet 1980/05
Serienr. 1184 Løbenr. 11784
Eller skal det forstås således at der ikke mere sker udtrækning ? Jeg
kan ikke selv, da jeg sidder 2000 km væk fra en dansk avis !
vh urlex

Fra : alexbo

Dato : 28-03-07 14:48

"urlex" <rolex6996@kokage.dk> skrev

[...]

Ja de udløb i 2005, hvis du har set listerne fra dengang er der ikke flere
muligheder.
Hvis ikke, kan man se restancelisterne, de udtrukne men ikke afhentede
gevinster, på biblioteket.
Hvis det er aktuelt kan jeg kigge efter en af dagene, og måske sende dig et
godt tilbud.

mvh
Alex Christensen

Fra : urlex

Dato : 28-03-07 15:21

On 28 Mar., 16:48, "alexbo" <ale...@email.dk> wrote:
> [...]
> gevinster, på biblioteket.
> Hvis det er aktuelt kan jeg kigge efter en af dagene, og måske sende dig et

Okay det drejer sig om at komme af med 200 kr obligationen og hvordan
gør jeg det nemmest ?
Hvad får jeg for den ?
hv urlex

Fra : alexbo

Dato : 28-03-07 16:42

"urlex" skrev

Okay det drejer sig om at komme af med 200 kr obligationen og hvordan
gør jeg det nemmest ?
Hvad får jeg for den ?

200 kr. på posthuset.
Den er udløbet og bliver indløst til pålydende.

mvh
Alex Christensen