Gainward forhandler i dk ?
Fra : Bachelor®

Dato : 02-07-01 17:20

Hej
Jeg har ledt alle vegne for at finde en forhandler
af Gainward kort i Danmark, men har ikke været
i stand til at finde nogen.
Kan det være rigtig at de ikke forhandles i DK ?

Læste en god anmeldelse på tomshardware og
fik lyst til deres nye MX . Jeg er dog kommet
lidt i tvivl efter af have set en del indlæg vedr.
Radeon. Problemet er, at min kammerat lægger
vægt på at kunne se "nogenlunde" DVD på hans
maskine, så det bliver lidt af en kompromis.
Han har forøvrigt et Hollywood kort som jeg
ikke er sikker på om det er nogen fordel at
beholde ?

Fra : Bachelor®

Dato : 02-07-01 21:01

"Bachelor®" <please@no.mail.dk> skrev i en meddelelse news:9hq70k$5uc$1@news.cybercity.dk...
> Hej
> Jeg har ledt alle vegne for at finde en forhandler
> af Gainward kort i Danmark, men har ikke været
> i stand til at finde nogen.

Ha, fandt det med møje og besvær, må håbe
de er lettere for deres forhandlere at finde.

Nordic Data
Ikast
Telefon: 97250111

Fra : Thomas Strøm Larsen