så er nils hausgaard sgu kommet på cd
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 21-03-07 00:15

altså inkl alle de gamle :
http://www.imusic.dk/item/0000010000106/niels-hausgaard-2006-hausgaard-komplet-pakke-cd

( kan sikkert fåes billiger andre steder , men det var lige den jeg faldt
over )

Nu ville de bare være dejligt hvis hans shows også kom som cd / dvd er ...

Mv.
Bo MM

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-03-07 01:06

"Bo M. Mogensen" <usnet1fjaerrnz-mig@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Nu ville de bare være dejligt hvis hans shows også kom som cd / dvd er ...
>
> Mv.
> Bo MM

_____

Man kan også optage dem fra tv. De sendes faktisk hele tiden, ligesom Linie
3 showene

Hilsen Åge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 22-03-07 09:52

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-stÂr-herpost.tele.dk> wrote:

> [...]
>
> _____
>
> Man kan også optage dem fra tv. De sendes faktisk hele tiden, ligesom Linie

hvilke kanaler er det lige du ka tage ? .. jeg har ikke set linie 3
annonceret i lang tid ... heldigvis da ..

/thomas

--
Thomas
Blog & Stuff: http://www.elements.dk/

Fra : John Nissen

Dato : 22-03-07 14:02

meddelelse news:4601c844$0$13934$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Man kan også optage dem fra tv. De sendes faktisk hele tiden, ligesom
> Linie
> 3 showene

Jeg har nu aldrig oplevet at Niels Hausgaard's shows er blevet genudsendt.
De sendes som regel én gang om året i 2 dele. Muligvis sendes showet igen
nogle uger efter, men ikke lang tid efter.

Niels Hausgaard rejser jo landet rundt med et nyt show hvert forår. Det
bliver så optaget, og sendes så på tv senere på året. Sådan har det været de
sidste mange år!

John

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 28-03-07 08:03

"John Nissen" <john_nissenmy1101@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Niels Hausgaard rejser jo landet rundt med et nyt show hvert forår. Det
> bliver så optaget, og sendes så på tv senere på året. Sådan har det været

ja det er rigtigt og hans shows er sgu udsolgte ret hurtigt - han er den
mest geniale tekst forfater vi har I Danmark i MANGE år
og han har altid været god !

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 28-03-07 08:02

> [...]
>
> _____
>
> Man kan også optage dem fra tv. De sendes faktisk hele tiden, ligesom

ja men det har jeg gjort jeg har 5 shows på dvd - altså dvd er jeg selv har
lavet :)