Phil Spector - Uskyldig
Fra : Peter Heide

Dato : 19-03-07 04:37

Der er så mange indicer der taler imod at Phil Spector
skulle stå bag mordet på en total nobody af skuespiller :
Clarkson som vist endda havde et deathwish : overbevist om hun selv
stak gøben i kæften og trykkede af. Den sidste desperate
reaktion for C-skuespiller for at få lidt omtale.

Heldigvis går retsagen igang i dag, så skaberen af "The
Wall of Sound" forhåbentlig hurtigt går fri.

Men det amerikanske retsvæsen er totalt fucked-up, så
man kan aldrig vide. Måske de skal statuere et eksempel :
et lille justitsmord efter Simpons-skandalen ?

Fra : Steen

Dato : 19-03-07 07:39

Peter Heide <pheide@ofir.dk> wrote:

> [...]
> man kan aldrig vide. Måske de skal statuere et eksempel :
> et lille justitsmord efter Simpons-skandalen ?

Spector var vist totalt nuts, som producer havde en revolver med i
studiet, som han blandt andet truede Ramones med, under optagelser
--
Steen
Skype: dksbjdk

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 20-03-07 23:59

Steen wrote:

> Spector var vist totalt nuts

Nahh det kan jeg ikke tro John Lennons gode ven ....

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-03-07 00:38

"Bo M. Mogensen" <usnet1fjaerrnz-mig@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Nahh det kan jeg ikke tro John Lennons gode ven ....

Han stjal da ellers båndene med John Lennons første Rock'n'Roll sessions fra
1973

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 21-03-07 15:34

Allan Krautwald wrote:
> "Bo M. Mogensen" <usnet1fjaerrnz-mig@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Han stjal da ellers båndene med John Lennons første Rock'n'Roll
> sessions fra 1973

Det var ikke pænt gjort af Phil men John må ha levet med det fordi Phil var
da med på Imagin

Fra : Anders Hansen

Dato : 19-03-07 14:35

On 19 Mar., 07:38, ist...@gmail.com (Steen) wrote:
> Peter Heide <phe...@ofir.dk> wrote:
> Spector var vist totalt nuts, som producer havde en revolver med i
> studiet, som han blandt andet truede Ramones med, under optagelser
> --

Hmm, jeg kunne godt forestille mig, at han har truet Johnny og resten
af gruppen til at få blæser og keyboards på End of the Century. Oh
dear...

Fra : Steen

Dato : 19-03-07 16:26

Anders Hansen <hansen.anders@yahoo.dk> wrote:

> Hmm, jeg kunne godt forestille mig, at han har truet Johnny og resten
> af gruppen til at få blæser og keyboards på End of the Century. Oh
> dear...

Jeg skal lige love for, at jeg fik mit livs skuffelse, da jeg i sin tid
købte End Of The Century....det var dengang musik lå på sådan nogle
store runde sorte skiver.

--
Steen
Skype: dksbjdk

Fra : konstman

Dato : 21-03-07 16:49

> Det var ikke pænt gjort af Phil men John må ha levet med det fordi Phil var
> da med på Imagin

Imagine er fra 1971...

Rock'n'Roll blev udgivet i 1975...

Leonard Cohen har også beskrevet, at han blev truet med skydevåben af
Phil Spector under optagelserne til "Death of a Ladies' Man" fra 1977
- og har betegnet Spector som ravende sindssyg (med lidt pænere ord),
så i øvrigt at fastslå:

"Der er så mange indicer der taler imod at Phil Spector
skulle stå bag mordet på en total nobody af skuespiller : "

er nok ønsketænkning.

Men det må retssagen vel afgøre. Det kan også være, at Spector har råd
til at hyre så dyre advokater, at der går "Simpson" i den, så han
ender som en fri mand, selv om indicierne viser sig at være
overvældende nok til at ville kunne sende de første ti fattige sorte i
kørestolen, eller hvad den nu hedder... den der stol... (Som vist er
blevet afløst af en sprøjte med alvorligt "putte sove"-indhold.)

God retssag

Jan K

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 22-03-07 01:30

konstman wrote:

> Imagine er fra 1971...
>
> Rock'n'Roll blev udgivet i 1975..

Ups hvordan ku det ske :/ sig mig hvad sagde Lennon til at Phil rapsede
hans sager ?

men jeg mener nu der er et lille billed af Phil på NY dobel lp en hvor der
står : To know him is to love him !
( men jeg kan tage fejl )

> Leonard Cohen har også beskrevet, at han blev truet med skydevåben af
> Phil Spector under optagelserne til "Death of a Ladies' Man" fra 1977
> - og har betegnet Spector som ravende sindssyg (med lidt pænere ord),

ha ha :) Jaee men nu kom jeg selv ind på Lennon der angiveligt også skulle
have være noget af en rod en gang i mellem specilt når han var fuld !
men når det så er sagt og folk er så hjertens velkomen til at mene noget
andet mener jeg for egen regning at Lennon er den største musik skaber og
digter nogen sinde , en skam han ikke blev ældre der ville være kommet
rigtigt meget godt fra ham hvis tiden havde tilladt det , men det gjorde den
så ikke.

> så i øvrigt at fastslå:
>
> "Der er så mange indicer der taler imod at Phil Spector
> skulle stå bag mordet på en total nobody af skuespiller : "
>
> er nok ønsketænkning.

ja det lyder voldsomt :)

> [...]
> kørestolen, eller hvad den nu hedder... den der stol... (Som vist er
> blevet afløst af en sprøjte med alvorligt "putte sove"-indhold.)

Nahh der sker ham sgu ikke noget !!!