Lammekrone
Fra : Peter eller Line

Dato : 30-03-07 19:48

Hej alle

Vil gerne servere en sådan udskæring for min mor når hun kommer til påske
middag, men i forbindelse med den har jeg et par spørgsmål:

1. Hvordan tilbereder man den (krydring og stegning)
2. Hvad kan man servere i midten af den? En kollega foreslog grøntsager, men
nogle gode bud?
3. Hvor køber man kødtråd til at sy den sammen med?
4. Andre god råd?

God påske

VH
Peter

Fra : Inger Pedersen

Dato : 30-03-07 20:25

"Peter eller Line" <peterline@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> 1. Hvordan tilbereder man den (krydring og stegning)
> 2. Hvad kan man servere i midten af den? En kollega foreslog grøntsager,

Jeg kender ikke dine køkkenmuligheder og -kunnen.
Hvis min søn/datter ville servere lam for mig, ville jeg sige mange tak -
men hvis han/hun var nødt til at spørge her, ville jeg foreslå at servere
kølle i stedet for ryg (større succesrate, generelt...)
Men - hvis det nu SKAL være ryg: googling på lammekrone+persille giver ca.
170 resultater på 0,36 sek...

> 3. Hvor køber man kødtråd til at sy den sammen med?
Brug ufarvet sytråd eller bomuldsgarn - fås i nærmeste supermarked.

> 4. Andre god råd?
Afvej de fysiske ressourcer med lysten til at imponere mor.

God påske.
Hilsen Inger