Mexicansk dessert - måske med appelsin/chi~
Fra : Heidi

Dato : 24-03-07 09:36

Vi skal om 3 uger have en mexicansk aften med lidt forskelligt mad,
hvor jeg lige nu mest mangler inspiration til en dessert, meget gerne en
hvor jeg evt. kunne bruge noget af den Heiberg appelsin/chili sauce jeg
har stående.

Er der nogen der har tips til noget der gerne må være autentisk
mexicansk, så det ikke bare bliver is med sauce? Dog helst ikke noget
der tager flere dage at forberede...

Links til jeres yndlingshjemmesider med mexicanske opskrifter vil også
blive modtaget med kyshånd!

--
Heidi

Fra : Kim Schulz

Dato : 24-03-07 15:04

On Sat, 24 Mar 2007 09:35:30 +0100
"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> wrote:

> [...]
> der tager flere dage at forberede...
>
> Links til jeres yndlingshjemmesider med mexicanske opskrifter vil

En typisk mexikansk dessert kunne være karamelrand (caramel flan) som
jeg dog personligt finder alt for sødt.
http://www.thatsmyhome.com/texmex/desserts/caflan.htm