Kalvekoteletter i gorgonzolasauce
Fra : Joel

Dato : 21-03-07 16:58

Jeg har været inde på Le Chefs hjemmeside og fundet opskriften på
Kalvekoteletter i gorgonzolasauce. Den ser rigtig lækker ud

Hvad vil i foreslå som tilbehør til denne?

Der står i siden at den er "meget svær". Hvori består det svære? ER
der noget jeg har overset?

Mvh. Joel

Fra : mcloud

Dato : 21-03-07 20:16

Hej Joel

Har rettet min site ,selvfølgelig en fejl.

mvh
Kim Rasmussen
www.leChef.dk

Fra : Ralph

Dato : 21-03-07 21:12

"mcloud" <kim@kiras.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Joel
>
> Har rettet min site ,selvfølgelig en fejl.

FIN site, den ER allerede blandt mine foretrukne, glæder mig til at smage
dine fine opskrifter.

--
Ralph - savlende

Fra : Joel

Dato : 22-03-07 21:36

Hej Kim.

Det var selvfølgelig ikke for at være sarkaststisk at jeg spurgte om
sværhedsgraden. Jeg er ikke nogen ørn udi den store madkunst, så hvis den
virkelig var svær, ville jeg naturligvis ikke kaste mig over den.

Iøvrigt en kanonside du har.

Mvh. Joel

Fra : edelvang@gmail.com

Dato : 22-03-07 09:27

On 21 Mar., 16:57, "Joel" <j...@tover.dk> wrote:

> Jeg har været inde på Le Chefs hjemmeside og fundet opskriften på
> Kalvekoteletter i gorgonzolasauce. Den ser rigtig lækker ud
>
> Hvad vil i foreslå som tilbehør til denne?

Jeg ville formentlig forsøge mig med ovnstegte kartofler (for Guds
skyld ikke dem fra pose). Eller måske en salat ved siden af. Pudsig
opskrift, i øvrigt. Det ligner ved første øjekast en italiensk
ærkeklassikker. Ved nærmere eftersyn, er det vist snarere en fri
improvisation over temaet "italien".

Mvh
Kevin Borbye Edelvang