Holder til VitaWrap og Staniol?
Fra : Anders

Dato : 19-03-07 19:17

Hej

Jeg er SÅ træt af de pakker man får f.eks. VitaWrap i.

Findes der en holder hvor man nemt kan skære et passende stykke folie eller
staniol til? Jeg mener jeg har set sådan en før, men her leder jeg efter en
der virker og den må da også gerne se nogen lunde pæn ud, men det er mindre
vigtigt.

Mvh
Anders

Fra : Max

Dato : 19-03-07 19:29

Hej Anders

> jeg efter en der virker og den må da også gerne se nogen lunde pæn
> ud, men det er mindre vigtigt.

Jeg har en til at skrue på vægen eller skabsdøren, den er fra Leifheit og
bør kunne købes hos enhver isenkræmmer.

--
Mvh Max

Fra : Anders

Dato : 19-03-07 19:33

"Max" skrev :

> Jeg har en til at skrue på vægen eller skabsdøren, den er fra Leifheit og
> bør kunne købes hos enhver isenkræmmer.

Og den virker?

Mvh
Anders

Fra : Max

Dato : 19-03-07 21:02

Hej Anders

> Og den virker?

Det er nummer to jeg er ved at slide op gennem de sidste
femten år, så jo den virker.

--
Mvh Max

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-03-07 19:42

Anders wrote:
> [...]
> her leder jeg efter en der virker og den må da også gerne se nogen
> lunde pæn ud, men det er mindre vigtigt.

Mener du mon sådan en som denne ? :

http://www.amazon.de/Leifheit-23202-Wandrollenhalter-Signature/dp/B000B8FNTE

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Gert Krabsen

Dato : 19-03-07 22:06

Tove Krieger wrote:

> Mener du mon sådan en som denne ? :
>
> http://www.amazon.de/Leifheit-23202-Wandrollenhalter-Signature/dp/B000B8FNTE

Er blandt andet på tilbud i Metro i denne uge. Og ja, den virker

Fra : Hm

Dato : 20-03-07 19:31

> Er blandt andet på tilbud i Metro i denne uge. Og ja, den virker

Hej Gert
er den i Metro posten?
Jeg har været inde på deres hjemmeside og syntes ikke jeg kunne finde den,
kan du hjælpe
Hanne

Fra : Gert Krabsen

Dato : 20-03-07 19:56

Hm wrote:

> Hej Gert
> er den i Metro posten?

'Ekstraposten' - 22.mar - 28. mar. Side 11 øverst til venstre

212 kr incl moms

Fra : Margit

Dato : 20-03-07 14:55

den var i morgen TV i dag

Mvh Margit

Fra : Erling Hansen

Dato : 20-03-07 18:25

Margit <has@has.dk> wrote:

> den var i morgen TV i dag
>
> Mvh Margit
>
> "Anders" <junk@xotminusdette.dk> skrev i en meddelelse

Jeg købte en holder til 95 kr. i Imerco for en del år siden: En
off-white plastic-kasse med wrap, alu og køkkenrulle. Har den fordel, at
man bare kører den over med en fugtig klud på 3 sekunder, og så er den
ren igen.
Og den virker! Eneste ulempe er at man er nødt til at skære ca. 2mm af
paprullen til alufolien.
Erling