Road to Perdition
Fra : Ukendt

Dato : 30-03-07 17:30

Er der nogen der ved, hvilket stykke musik Tom Hanks og Paul Newmans figurer
spiller på klaveret i første halvdel af filmen? Det er noget meget simpelt
musik, jeg tror næppe det findes på et evt. soundtrack.

MVH Thomsen

Fra : Per

Dato : 30-03-07 18:32

"Thomsen" <(())> skrev i meddelelsen
> Er der nogen der ved, hvilket stykke musik Tom Hanks og Paul Newmans
> figurer spiller på klaveret i første halvdel af filmen? Det er noget meget
> simpelt musik, jeg tror næppe det findes på et evt. soundtrack.

http://www.imdb.com/title/tt0257044/soundtrack

"Perdition - Piano Duet"
(2002)
Written by John M. Williams
Performed by Tom Hanks & Paul Newman

Den er med på den glimrende soundtrack CD. Filmen er efter min mening en af
de bedste film der er lavet. Den burde have vundet Oscars for bedste film,
manuskript, skuespiller, birolle, soundtrack m.m.

Heldigvis fik Conrad L. Hall sin velfortjente Oscar for cinematography.

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-07 00:05

Per wrote:
> http://www.imdb.com/title/tt0257044/soundtrack
>
> "Perdition - Piano Duet"
> (2002)
> Written by John M. Williams
> Performed by Tom Hanks & Paul Newman

Tusind tak! CD'en er bestilt på biblioteket

MVH Thomsen

Fra : Eivind

Dato : 30-03-07 18:37

> [...]
>spiller på klaveret i første halvdel af filmen? Det er noget meget simpelt
>musik, jeg tror næppe det findes på et evt. soundtrack.

Perdition - Piano Duet (written by John M. Williams, performed by Tom
Hanks and Paul Newman)