TV2 Klip.... grrrrrrrr
Fra : Brian K

Dato : 29-03-07 21:54

Kan sgu ikke finde rundt på deres hjemmeside!!!!!!

Nu har jeg ledt og ledt i over 1 time....

Et klip fra i dag fra dyrehavebakken - hvor 2 piger bliver spurgt om "er det
en god candyfloss" (det er min datter og hendes veninde de spørger) _
klippet skulle være vist idag mellem kl. 18.00 - 19.00 idag.

JEG KAN BARE IKKE FINDE DET!!!!!!

nogen der er gode til at finde rund i deres MEGET forvirende hjemmeside
(tv2.dk)?

mvh

brian

Fra : Per Hansen

Dato : 29-03-07 23:52

"Brian K" <spam@noway.dk> mentioned this

> [...]
> idag.
>
> JEG KAN BARE IKKE FINDE DET!!!!!!
>

> nogen der er gode til at finde rund i deres MEGET forvirende

Til hvilken udsendelse var det ment ?
Det kan være at det findes på TV2 Sputnik, deres stream hjemmeside.
http://sputnik.tv2.dk/

--
Per Hansen

Fra : Tove Krieger

Dato : 30-03-07 15:15

In news:460c274b$0$90276$14726298@news.sunsite.dk,
Brian K <spam@noway.dk> typed:
> [...]
> 19.00 idag.
> JEG KAN BARE IKKE FINDE DET!!!!!!
>

> nogen der er gode til at finde rund i deres MEGET forvirende

Jo, det kan godt være lidt forvirrende. (Prøv lige linket først, det
kan jo være at det virker. )

Du skal skrive www.tv2regionerne.dk så skulle du kunne finde videre,
du skal vælge tv2 Lorry ude til venstre, derefter skal du finde datoen
på den lille kalender og klikke på d. 28, så kan du scrolle ned til
den udsendelse du leder efter. Det er ikke sikkert billedet passer til
din skærm, men der er en miniplayer du lige kan klikke på for oven i
billedet, det måtte jeg gøre. Jeg prøver lige at sende et link direkte
til den udsendelse men ved ikke om det virker. Du kan bare skrive
tilbage hvis det ikke virker, eller hvis du ikke kan finde ud af min
forklaring.

http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/miniReg.aspx

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Tove Krieger

Dato : 30-03-07 15:35

In news:460d1b84$0$91717$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
Tove Krieger <minimiv_nospam_@privat.dk> typed:

Du kan bare skrive tilbage hvis det ikke virker, eller hvis
> du ikke kan finde ud af min forklaring.
>
> http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/miniReg.aspx

Undskyld - jeg fik vist bidraget yderligere til forvirringen. Du skal
selvfølgelig markere d. 29. og ikke d. 28. på den lille kalender. I
rullepanelet vælger du TV2 Lorry, og scroller ned til udsendelsen kl.
19.30, der står noget med at Bakken har åbnet.

Fra : Brian K

Dato : 30-03-07 23:55

> [...]
> rullepanelet vælger du TV2 Lorry, og scroller ned til udsendelsen kl.
> 19.30, der står noget med at Bakken har åbnet.

Hej Tove

Jeg fandt det ud fra din første beskrivelse

Tusind tak for linket - ærgeligt at de (tv2) kun har brugt 2 sekunder af det
klip de optog med min datter og hendes veninde

Men stolt... det bliver de nu alligevel nok i morgen når de ser klippet

Tak for din hjælp - tvivler på at jeg nogensinde selv havde fundet det -
deres hjemmeside (tv2.dk) er sgu ikke for nem at finde ud af!

bedste hilsner
brian

Fra : Tove Krieger

Dato : 31-03-07 10:24

In news:460d9540$0$90274$14726298@news.sunsite.dk,
Brian K <spam@noway.dk> typed:

> Tusind tak for linket - ærgeligt at de (tv2) kun har brugt 2
> sekunder af det klip de optog med min datter og hendes veninde

Ja, det var godt nok et meget kort klip - men det *var* der.

> klippet

Selvfølgelig bliver de det. Der skal ikke så meget til at imponere
sådan et par små størrelser, det kan jeg da huske fra jeg selv var
barn.

> Tak for din hjælp - tvivler på at jeg nogensinde selv havde fundet
> det - deres hjemmeside (tv2.dk) er sgu ikke for nem at finde ud af!

Velbekomme, og tak for tilbagemeldingen