Hjælp til Titel på film :
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 25-03-07 01:06

ja den her er svær - men gruppen råder jo over en del folk der ved hvad de
taler om så jeg tager min Chanse - jeg vil tro filmen er 50 erne måse beg.
60 erne.

Den handler om en mand , hvis bedste ven er en stor hvid kanin ( der vist
heder Harwy ) - kaninen er usynelig , men han insistere på der gøres plads
for den hvor end han kommer frem.

Alice Copper citerede den på pladen inseide out dog kun på venyl udgaven.

jeg mener det går sådan hovede personen bliver spurgt :
kunne du ikke vende tænke dig at vende tilbage til virkligheden , hvortil
hoved personen svar : jeg kæmpede med den i 34 år og er glad for at sige jeg
endeligt vandt over den !

jeg ved godt der er sparsomme date men jeg vil tro hvis der sider en der har
set filmen med en humomelse bedre ind min så vil han/hun kunne huske den !

på forhånd tak.

Mv.
Bo MM

Fra : Peter Heide

Dato : 25-03-07 01:29

http://imdb.com/title/tt0042546/ Harvey m. james Stewart

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 25-03-07 18:06

Peter Heide wrote:
> http://imdb.com/title/tt0042546/ Harvey m. james Stewart

Tak Peter :)

Fra : Brian K

Dato : 26-03-07 02:12

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> http://imdb.com/title/tt0042546/ Harvey m. james Stewart

Og iøvrigt..... en ganske GENIAL film!

Bare synd for Zeki og David - at den ikke kan fås i Blueray udgave - for
kvaliteten er uden tvivl for ringe til at de gider at se den!

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 26-03-07 02:33

Brian K wrote:
> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Og iøvrigt..... en ganske GENIAL film!

en klasikker forud for sin tid !

> Bare synd for Zeki og David - at den ikke kan fås i Blueray udgave -
> for kvaliteten er uden tvivl for ringe til at de gider at se den!

Øhh ikke forstået ?

Fra : Peter Heide

Dato : 27-03-07 14:06

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse

> en klasikker forud for sin tid !

> Øhh ikke forstået ?

Læs "300 - en super stinker" lidt længere nede. Brian ; Zeki & David ;
er på forkant med teknologien. Har en diskussion om blueray VS dvd.

En blurayskive fylder forøvrigt ca. 45GB. Ikke godt med 56k-modem.
..

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 26-03-07 07:20

Brian K wrote:
> [...]
>
> Bare synd for Zeki og David - at den ikke kan fås i Blueray udgave -
> for kvaliteten er uden tvivl for ringe til at de gider at se den!

49 kr :)
http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?a=b&vare=1066651465188451&ACTION=addbasket&vareadd=1066651465188451

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 28-03-07 00:01

Bo M. Mogensen wrote:

> 49 kr :)
> http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?a=b&vare=1066651465188451&ACTION=addbasket&vareadd=1066651465188451

Aj. Her er det jeg bliver nød til at fortælle, at jeg lige har
købt den DVD til en tier i det lokale supermarked

mvh
Henning

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 04-04-07 18:13

"Henning Præstegaard" <onkelhenning@not.valid> skrev i en meddelelse

> Aj. Her er det jeg bliver nød til at fortælle, at jeg lige har
> købt den DVD til en tier i det lokale supermarked

Nahh du tager pis på mig :) ?

Fra : David T. Metz

Dato : 28-03-07 13:38

Brian K skrev:
> [...]
>
> Bare synd for Zeki og David - at den ikke kan fås i Blueray udgave - for
> kvaliteten er uden tvivl for ringe til at de gider at se den!

Visse-vasse. Jeg ville dog ikke udsætte den for et 7 meter bredt billede
med under 10 ftLambert og mindre en 1:300 i kontrast.

David