FORELSKET :O)
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 23-03-07 22:30

Kære godt folk - der er noget mangelfuldt over virkeligheden i forhold til
når man sider og ser en godt film eller som nu serie
uagtet jeg er et Holly Marie Combs Vrag - så må jeg sande at seven i Voyager
har erobret mit hjerte :)

man(d) skal jo være blind for ikke at se hendes fysisk fortin , men når det
så er sagt , så gør hun det sgu også godt den her tørre humor rationelle
tilgang til tilværelsen det er slet og ret en kvinde lige efter mit hjerte
:)

Nu har jeg siddet og kikket lidt på google og har fundet nogen billeder :
http://www.imdb.com/gallery/granitz/5543/Events/5543/JeriRyan_Cohen_11815618_400.jpg?path=pgallery&path_key=Ryan,%20JeriNå men jeg er ved dvd6 sæson 5 så der er 3 sæsoner og en dvd mere at frådsei - men så er jeg jo også begyndt at grue for fremtiden og hvad den vilbringemen jeg kan se hun er med mange steder :http://www.imdb.com/name/nm0005394/b.la OC og dem har jeg men har aldrig set dem .... men spørgsmålet er holderhun uden for Voyager ?Mv.Bo MM

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 24-03-07 11:46

Bo M. Mogensen skrev blandt andet:

> Kære godt folk - der er noget mangelfuldt over virkeligheden

Hvad i alverden handler BMM's indlæg om?

--
Mvh.: Jørgen Grandt
"Nå, men sådan er det altså. Og det er vi mange der mener."

Fra : Peter Heide

Dato : 24-03-07 13:42

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad i alverden handler BMM's indlæg om?

Han er forelsket i en skuespiller og er bange for om
hendes karriere holder uden for tv-serien.

Han er forelsket og bekymret.

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 24-03-07 14:09

Peter Heide skrev bl.a.:

> Han er forelsket og bekymret.

Nårh. Så det er det der er grunden til at staklen formulerer sig så
kryptisk. Og i overskriften brøler sin smerte ud med åben
mund og polypper. Ja, life sucks.

--
Mvh.: Jørgen Grandt
"Og læg så i øvrigt mærke til at jeg kun udtaler mig

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 24-03-07 20:39

Peter Heide wrote:
> "Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i en meddelelse

ingen er forpligtiget over evne og man fatter hvad man formår !

> Han er forelsket i en skuespiller og er bange for om
> hendes karriere holder uden for tv-serien.
>
> Han er forelsket og bekymret.

ja sådan er det :) det var måske et lidt fjollet indlæg - men jeg sad bare
lige og blev grebet
efter at have kikket på seven i 9 timer :)

bedste hilsner
Bo MM

Fra : Peter B. Juul

Dato : 24-03-07 22:01

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> writes:

> ja sådan er det :) det var måske et lidt fjollet indlæg - men jeg sad bare
> lige og blev grebet
> efter at have kikket på seven i 9 timer :)

Trænger du til at blive kølet ned, så check serien Shark, hvor hun
render rundt i habit og er advokat.

Så står det klart, at det er det kropsnære kostume und nicht weider...

--
Peter B. Juul, o.-.o "Remember, always be yourself.
The RockBear. ((^)) Unless you suck."

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 25-03-07 00:55

Peter B. Juul wrote:

> Trænger du til at blive kølet ned, så check serien Shark, hvor hun
> render rundt i habit og er advokat.

Hmm jaee - jamen Øhh det vil jeg sgu da ...

> Så står det klart, at det er det kropsnære kostume und nicht weider...

ja det frygter jeg lidt der var et protræt af hende under bonus materialet
på den sidste dvd til sæson 4
der var hun ikke så go - men hun gør det godt som seven så hun må jo ha et
talent !

Mv.
Bo MM

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 24-03-07 23:19

Du skrev blandt andet følgende i trådstarten:

"Nu har jeg siddet og kikket lidt på google og har fundet nogen billeder
: [et link bortklippet] men jeg er ved dvd6 sæson 5 så der er 3 sæsoner
og en dvd mere at frådsei - men så er jeg jo også begyndt at grue for
fremtiden og hvad den vilbringemen jeg kan se hun er med mange steder
(...)"

Gem de linjer et par år, og lur mig om ikke du til den tid giver mig ret
i at teksten er tæt på at være ren volapyk.

Mvh.: Jørgen Grandt

Fra : Thormod Johansen

Dato : 25-03-07 06:37

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> wrote in message

> [...]
>
> Gem de linjer et par år, og lur mig om ikke du til den tid giver mig ret
> i at teksten er tæt på at være ren volapyk.

Nu skal du ikke forvente for meget af Bo. Som han selv sige, er ingen
forpligtet ud over evne, og at Bo lige pludselig skulle indse, at
størstedelen af, hvad han skriver, er vås, er nok at forvente for meget.

Fra : Tove Krieger

Dato : 25-03-07 12:12

In news:46057195$0$32132$c3e8da3@news.astraweb.com,
Bo M. Mogensen <usnet1@gmail.com> typed:

> ja sådan er det :) det var måske et lidt fjollet indlæg - men jeg
> sad bare lige og blev grebet
> efter at have kikket på seven i 9 timer :)
>
> bedste hilsner
> Bo MM

Så er du da næsten også nødt til at købe serien "Boston Public", hvor
Jeri Ryan spiller lærerinden Ronnie Cook. Hun var med fra 2001-2004.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 25-03-07 18:17

Tove Krieger wrote:

Hi Tove

> Så er du da næsten også nødt til at købe serien "Boston Public", hvor
> Jeri Ryan spiller lærerinden Ronnie Cook. Hun var med fra 2001-2004.

1000 tak skal du ha - betragt den som bestilt :) + BP i sig selv er en fed
serie synes jeg.

MV.
Bo

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 24-03-07 18:02

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> :http://www.imdb.com/name/nm0005394/b.la OC og dem har jeg men har aldrig
> set dem .... men spørgsmålet er holderhun uden for Voyager ?Mv.Bo MM

Hvis hun nu brænder dig af, så husk der er andre fisk i havet, fx
http://www.monicabellucci.it/ hende her, og hun kan spille skuespil...

OT:
Synes også lige I skal se hende her, selv om hun er OT. Det er hende fra De
Gule Sider reklamen, hun er lidt mere rå på disse billeder www.annepinup.com

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 24-03-07 20:27

Brian, Rikke og Kristian wrote:

> Hvis hun nu brænder dig af, så husk der er andre fisk i havet, fx
> http://www.monicabellucci.it/ hende her, og hun kan spille skuespil...

bestemt en nydelige dame :)

> OT:
> Synes også lige I skal se hende her, selv om hun er OT. Det er hende
> fra De Gule Sider reklamen, hun er lidt mere rå på disse billeder
> www.annepinup.com

du milde :) hun har godt nok nogen øjner der sparker røw ...

Nå nu er vores topick grænse vist også nået .... men det faldt mig ind -
efter som jeg fra tid til anden "forelsker" mig i den ene og den anden
når jeg sider og ser serier og nogen film ....det er som ikke for ingenting
jeg har købt domænet www.hollymariecombs.dk :)

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 24-03-07 21:55

> [...]
> efter som jeg fra tid til anden "forelsker" mig i den ene og den anden
> når jeg sider og ser serier og nogen film ....det er som ikke for

Sådan...når det er kærlighed, så må man følge sit hjerte

BK

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 25-03-07 01:00

Brian, Rikke og Kristian wrote:
> "Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Sådan...når det er kærlighed, så må man følge sit hjerte

ja det er noget være noget - jeg måtte enda købe 2 gb mere for at have plads
til alt mit Holly Grej

men det er da et eller andet sted noget beynderligt noget sådan at falde for
en person i en sæbe opera :)
men Øhh sådan er det nu altså en gang.

men måsker er det i grunden ikke så sært jeg mener der 109 eller 120 afsnit
med seven dvs x 42 minutter
og Holly der er 8 sæssoner af ca 26 afsnit af 42 minutter + så ejer jeg
pricket fences og ALLE de film man kan købe hvor hun er med i

så jeg bruger jo et eller andet sted en del tid sammen med de 2 damer.

men jeg kan godt foretsille mig at seven kolapser som Peter skriver uden for
Voyager - det gør Holly ikke !

Fra : Peter B. Juul

Dato : 25-03-07 01:38

> [...]

> når jeg sider og ser serier og nogen film ....det er som ikke for ingenting

Hvordan har du kunnet få øje på HENDE i Picket Fences (som forresten
begynder at udkomme på DVD i år) og så have overset Lauren Holly? Sjuft.

--
Peter B. Juul, o.-.o Er der ikke, dybest set, tale om
The RockBear. ((^)) en interessekonflikt, når DF både

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 25-03-07 18:15

Peter B. Juul wrote:

> Hvordan har du kunnet få øje på HENDE i Picket Fences (som forresten
> begynder at udkomme på DVD i år)

jamen jeg købte hele stakken fra et dvd selskab i usa hvor de lavede dvd
erne fra slidte whs bånd - det ser FARLIGT ud
og 33 % af dvd erne virker ikke eller kun delvist

>og så have overset Lauren Holly?

hende har jeg bestemt ikke overset - hun er en steg :)

men i min bog er ingen som Holly - jeg kan huske da picket fences blev vist
i begyndelsen af 90 erne der lå jeg foran
min mormor s fjernsyn og tog billeder af skærmen - ja jeg har dem sgu endnu
og de hænger stadigt på min væg i Kbh.

jeg ved ikke rigtigt hvad der er med Holly men der er noget ubestikeligt
over hende og en udstråling af hun ikke kom nemt til livet ( hvad hun heller
ikke gjore )
Puhhh der er måske langt fra gruppens fundats men i forlængelse af en
debat - men det er jo en gang sådan det er de særeste ting der lige præcist
for en til at falde for lige præcist den og den og der er det sådan at Holly
hun rammer slet og ret min indre nerve.

men optimalt hvis jeg kunne teleporter en kvinde fra filmens verden ind i
mit liv så ville den der passede mig bedste være seven - det er fint nok med
hendes fysiske fortrin , men den der rationelle og inteligente tilgang til
tilværelsen Ohh det er lige mig.

I forhold til den %&&/(¤¤ Grr... som jeg deler mit liv med - man spørge i
øst og der svares i west - den mindste bagatel bliver midforstået og blæst
ud af propotion til en større livs krise osv. alt sådan noget snot ville man
aldrig få fra seven :) og med Holly ville det være ok !

> Sjuft.

hæ hæ tsk tsk :)

bedste hilsner
Bo

Fra : Peter Heide

Dato : 25-03-07 18:53

> [...]

Var lige inde på din fan-side og jep hun er en pæn dame at kikke
på. Man får lyst at kysse på hende, men hvad har hun med Lou Reed's The Bell
at gøre ? Den handler jo om en mand som er på vej til at begå
selvmord ?

btw.: Lou Reed i perioden 1966 -1979 var fra det ene mesterstykke til
det andet.

Fra : N/A

Dato : 27-03-07 03:18

Fra : Peter Heide

Dato : 27-03-07 03:18

> Hmm i grunden et godt spørgsmål - men jeg synes teksten passede til det
> jeg ville med siden.

> Nahh synes du det ? det er da rigtigt at han står på en kant - men jeg ser
> det mere som han refelktere over tingene han betragter ind han er ved at
> tage sig af dage
> men det ene udelukker ikke det andet - nr improviserede Lou sig til både
> txt og musik en dag hvor han stod pg prøvede sig frem med et orgel
>
> jeg mener jeg har brugt den som underlægnings musik til det her galeri :
> http://www.jorgenboberg.dk/done/Temp/TMP7698/preview.html

Jeps. Og et godt musikvalg til hans billeder. Ærgeligt at Lou gik på
vandvognen
i 79 . Hans musik er aldrig kommet op på samme niveau som da han
var påvirket af dit og dat.

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 25-03-07 20:13

On Sun, 25 Mar 2007 19:14:37 +0200, "Bo M. Mogensen"
<usnet1@gmail.com> wrote:

> [...]
>hendes fysiske fortrin , men den der rationelle og inteligente tilgang til

Vær forberedt på, at hendes "ladestation" nok bruger en del strøm, og
at det er der hun tilbringer natten ...

sayonara
Martin Mose Larsen

Picard: "I'll be happy to share with you any information I have on
understanding women, Data. As soon as I have some, I'll let you know"

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 26-03-07 02:41

Martin Mose Larsen wrote:

> Vær forberedt på, at hendes "ladestation" nok bruger en del strøm, og
> at det er der hun tilbringer natten ...

Ohhhhhhhhhhhhh :)
problemer unødige spekulationer og evnene til at tilpasse sig :)
mon ikke hun kan kode sig selv til at være B menneske:) ??

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 24-03-07 21:11

Brian, Rikke og Kristian skrev:

> Hvis hun nu brænder dig af, så husk der er andre fisk i havet, fx
> http://www.monicabellucci.it/ hende her, og hun kan spille skuespil...

Hun var virkelig flot i Malena: http://www.imdb.com/title/tt0213847/,
som i øvrigt er en god film.

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 24-03-07 21:56

"Mikkel Moldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> Hun var virkelig flot i Malena: http://www.imdb.com/title/tt0213847/, som
> i øvrigt er en god film.

Ja, det er en fantastisk lille historie, som både er sød og rørende og til
tider meget barsk og kynisk...og så ser Monica Belucci fantastisk ud i
filmen...

Hun har efterhånden været med i flere ok film, bare synd at når hun så
kommer til Hollywood så bruger de hende i skod roller som i Matrix II og
Matrix III, slet ikke en rolle for en kvinde af hendes kaliber..

BK

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 24-03-07 23:15

> [...]
> kommer til Hollywood så bruger de hende i skod roller som i Matrix II og
> Matrix III, slet ikke en rolle for en kvinde af hendes kaliber..

Ja, det sker ikke sjældent for europæiske stjerner i Hollwydwood.
Penelope Cruz er et andet eksempel. Hun spiller mere end fremragende i
de fleste europæiske film (spanske og italienske) hun har været med i,
men hendes Hollywoodroller interesserer mig ikke stort.

Mikkel
--
Bush besudler Iximche':
http://lakjer.dk/mikkel/blog/2007/03/bush-besudler-iximche.html

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 24-03-07 21:18

On Sat, 24 Mar 2007 18:02:06 +0100, "Brian, Rikke og Kristian"
<brauner.kjeldsen@mail.dkFJERNVENLIGSTDETTE> wrote:

>OT:
>Synes også lige I skal se hende her, selv om hun er OT. Det er hende fra De
>Gule Sider reklamen, hun er lidt mere rå på disse billeder www.annepinup.com

Hvem er hende blondinen fra reklamerne for Dansk Tipsfortjeneste?
eller danspil eller hvad det nu er de hedder ...

sayonara
Martin Mose Larsen

Off topic and loving it!